Ysie Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Ik heb mijn nieuwe sportage, evoque awd met panoramisch dak gekocht op 10 januari en de garage vertelde mij (staat zo ook op de bestelbon) 5 maand wachttijd maar ze denken tussen de drie a vier maanden:) hopelijk is het zo:). Ik heb hem voor het autosalon gekocht omdat anders de wachttijden kunnen oplopen. 2 garages vertelden mij dat op 15 januari alle bestellingen doorgaan naar de fabriek, de volgende bestelling is op 1 februari. Ze worden blijkbaar door de hoofdverdeler (Belgi Quote
2011-sportage Geplaatst 29 Januari, 2011 Geplaatst 29 Januari, 2011 Zo zit ik ook half november besteld zou eerst 2 a 3 maand levertijd zijn maar als ik het hier zo lees dan kan dat nog wel eens uit lopen. Gisteren even bij de dealer langs geweest maar kon mij nog geen leverdatum geven. ga er vanuit dat febr nog geen succes gaat worden qua leveren, Quote
arjie Geplaatst 2 Februari, 2011 Geplaatst 2 Februari, 2011 Heb eind nov sportage 2.0 diesel exclusive panoramisch dk dark gun besteld. verwachte levertijd . april denk maar zo het verlangen is leuker dan het hebben!! Quote
kristof Geplaatst 12 Februari, 2011 Geplaatst 12 Februari, 2011 heb op 24 januari 2 kia sportage fusion 1.7 diesels gekocht, 1 in techno orange en 1 in sand track en de levertijd zou 4 maanden zijn. hopelijk wordt het niet langer Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 12 Februari, 2011 Geplaatst 12 Februari, 2011 Voor de mensen die opzoek zijn naar Kia Sportage 2.0 pluspack of X-clusive met of zonder dak. bij de dealer in IJsselstein zijn ze op voorraad! Quote
chrichri Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 heb op 24 januari 2 kia sportage fusion 1.7 diesels gekocht, 1 in techno orange en 1 in sand track en de levertijd zou 4 maanden zijn. hopelijk wordt het niet langer E Quote
Sunny Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 (aangepast) Mijn witte 1.6 sportage X-ecutive plus pack + pioneer F20bt besteld op 11 januari (ING car lease had enige tijd nodig om alle papierwerk in orde te maken en heeft de auto op 28 januari besteld bij de dealer). Ik heb nu een brief gekregen dat de auto in de week van 22 april wordt afgeleverd!! Hopelijk blijft dit zo, eind mei wil ik ermee op vakantie:neutral: 13 Februari, 2011 aangepast door Sunny Quote
Sunny Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 staat er nu bij elmerblues....1.6 motor als ik een 2.0 wilde rijden, had ik maar 2 weken moeten wachten. Er waren een aantal op voorraad Quote
chuckion Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 Hier in Belgie is de levertijd bij direkte bestelling: 36 weken! Wat zijn we blij dat wij met onze Sportage Evogue 2.0 cdri al 2 weken kunnen touren Quote
ludwig001 Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 hoi,ik heb de mijne besteld op 8 januari en zou eerst geleverd worden na 24 weken maar na een week kon de dealer vertellen dat hij sneller geleverd kon worden en nog maar 16 weken zou zijn (1.6 GDI black pearl en als optie de xenonlampen Quote
elmerblues Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 Lijkt wel of de aanvankelijk langere levertijden van de 1.6 wat korter zijn geworden. Maar waarschijnlijk zijn bovenstaande 1.6 modellen zonder panoramadak besteld? Fijn voor jullie dat een bericht hebt gekregen dat ze sneller komen! De meeste berichten gaan over het feit dat er nog een paar maanden bijkomen Quote
chrichri Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 Lijkt wel of de aanvankelijk langere levertijden van de 1.6 wat korter zijn geworden. Maar waarschijnlijk zijn bovenstaande 1.6 modellen zonder panoramadak besteld? Fijn voor jullie dat een bericht hebt gekregen dat ze sneller komen! De meeste berichten gaan over het feit dat er nog een paar maanden bijkomen Rond nieuwjaar was de wachtperiode 3 Quote
bigwade Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 Kunnen jullie het "lever gezever" zoals ik maar even onbescheiden noem, niet bundelen in 1 draadje ipv 2 met dubbele berichten ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6352 http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5573 Quote
elmerblues Geplaatst 14 Februari, 2011 Geplaatst 14 Februari, 2011 "lever gezever" zoals ik maar even onbescheiden noem Dit zijn geen levertijden meer maar leverlijden Quote
wim181261 Geplaatst 14 Februari, 2011 Geplaatst 14 Februari, 2011 IK ZIE ER ELKE DAG EEN DOOR DE STRAAT RIJDEN MAAR JA IK MOET NOG FF VOLHOUDEN Quote
william 62 Geplaatst 14 Februari, 2011 Geplaatst 14 Februari, 2011 hallo, besteld 8 oktober verwacht feb. maart 5 maanden!!!!!! betreft een witte 16gdi Quote
Kia 910 Geplaatst 14 Februari, 2011 Geplaatst 14 Februari, 2011 Mijn witte 1.6 sportage X-ecutive plus pack + pioneer F20bt besteld op 11 januari (ING car lease had enige tijd nodig om alle papierwerk in orde te maken en heeft de auto op 28 januari besteld bij de dealer). Ik heb nu een brief gekregen dat de auto in de week van 22 april wordt afgeleverd!!Hopelijk blijft dit zo, eind mei wil ik ermee op vakantie:neutral: Hoi Sunny, Ik ga ervan uit dat je geen panoramadak hebt besteld. Bij mij ook besteld via ING ergens midden januari en krijg een 1e levertijd door van 10 mei. Quote
bigwade Geplaatst 14 Februari, 2011 Geplaatst 14 Februari, 2011 Die witte gaan beslist sneller. Hoeven niet gespoten te worden tenslotte, HAHA! Quote
Sunny Geplaatst 14 Februari, 2011 Geplaatst 14 Februari, 2011 (aangepast) Inderdaad geen panorama dak. Weet niet wat de levertijd dan zou zijn. Meerdere beschreven hier dat dat vertraging geeft. Ik twijfelde tussen techno orange en wit, dan had ik 1 maand langer moeten wachten. Dus je hebt gelijk bigwade;). ..... toch maar een witte. Ook gaf de dealer aan dat als er een org. nav. systeem in zou komen dit ook wat langer ging duren (waarom weet ik niet, moeten waarschijnlijk uit ......komen, vandaar al die haperingen!!). Dus maakt allemaal wel degelijk uit welke versie en opties je neemt. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet gerust op ben...........krijg waarschijnlijk in maart een telefoontje dat er vertraging is...........en ik zou zo graag met de nieuwe op vakantie willen:razz: Trouwens Kia 910, heb je ook gemerkt dat de leaseprijs aardig aan het oplopen is van de Kia Sportage (algemeen alle versies). Hij wordt door ING bijna elke dag naar boven bijgesteld:confused: 14 Februari, 2011 aangepast door Sunny Quote
richard1980 Geplaatst 15 Februari, 2011 Geplaatst 15 Februari, 2011 Vandaag een bericht van de importeur gehad, levertijd 1.6 GDI ecutive plus pack, kleur wit............ 4 a 5 maanden! Quote
elmerblues Geplaatst 15 Februari, 2011 Geplaatst 15 Februari, 2011 Er lijkt ook wel een verschil te zitten tussen de levertijden van onze Belgische vrienden en de Nederlanders. In het andere draadje zitten Belgen die reppen over 9 maanden.. Quote
Opa Geplaatst 15 Februari, 2011 Geplaatst 15 Februari, 2011 De trend die ik uit de bovenstaande berichten haal is toch minstens 4 maanden levertijd (in Nederland) Mijn Sportage (zie onder) heb ik op 26/01/11 besteld. Ook mijn dealer gaf aan dat hij 4 maanden levertijd had (niet op voorraad, ook niet bij de importeur). Dat wordt dus eind mei. Maar ik heb de indruk dat hij rekening houdt met de mogelijkheid dat de auto eerder kan afkomen. Hij heeft daar overigens ook alle belang bij omdat ik met koninginnedag voor 6 weken met de caravan naar Sicili Quote
Kia 910 Geplaatst 15 Februari, 2011 Geplaatst 15 Februari, 2011 Inderdaad geen panorama dak. Weet niet wat de levertijd dan zou zijn. Meerdere beschreven hier dat dat vertraging geeft. Ik twijfelde tussen techno orange en wit, dan had ik 1 maand langer moeten wachten. Dus je hebt gelijk bigwade;). ..... toch maar een witte. Ook gaf de dealer aan dat als er een org. nav. systeem in zou komen dit ook wat langer ging duren (waarom weet ik niet, moeten waarschijnlijk uit ......komen, vandaar al die haperingen!!). Dus maakt allemaal wel degelijk uit welke versie en opties je neemt. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet gerust op ben...........krijg waarschijnlijk in maart een telefoontje dat er vertraging is...........en ik zou zo graag met de nieuwe op vakantie willen:razz: Trouwens Kia 910, heb je ook gemerkt dat de leaseprijs aardig aan het oplopen is van de Kia Sportage (algemeen alle versies). Hij wordt door ING bijna elke dag naar boven bijgesteld:confused: Ikzelf heb geen inzichten in de dagelijkse lease tarieven dus zou ik niet weten. Dit wordt bij ons op het hoofdkantoor geregeld. Ik weet dat de mijne, ik dacht, tegen de Quote
Broosje Geplaatst 15 Februari, 2011 Geplaatst 15 Februari, 2011 Ik heb een witte 1.6 GDI X-ecutive plus pack 26-1-2011 besteld. Verwachte levertijd was toen eind mei begin juni. Gisteren nog eens ge Quote
elmerblues Geplaatst 15 Februari, 2011 Geplaatst 15 Februari, 2011 Altijd fijn om te horen dat het in een enkel geval ook nog sneller kan! Trouwens hoop casa witjes in bestelling zie ik wel. Ik verwacht over een paar maanden een explosie van wit geweld foto's...heeft Bigwade ook wat te genieten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.