Ga naar inhoud

levertijd sportage 2010


palimi

Aanbevolen Berichten

en wat jij besteld??

ik heb een fusion besteld, kleur sandtrack,2.0crdi diesel 4wd automaat

Vorige week mijn dealer gebeld,en die kan mij zelf nog geen productie datum geven,besteld 11/10/2010

Streekgenoot,ik heb de mijne (Fusion 1.6 Black Pearl(kleur))eind december besteld en begin deze week een mail gekregen van de dealer dat hij morgen wordt gemaakt(geen aprilgrap ;) ).Eind april zou hij dan toekomen bij de dealer.Vier maand.Zoals vooropgesteld.

Ik zou in jouw geval je dealer toch niet gerust laten en hem regelmatig contacteren.Stel hem de vraag waarom anderen die na jou besteld hebben wel de wagen binnenkort geleverd krijgen.Als je hem genoeg lastig valt doet hij dit misschien ook met Kia Belgium.Die dan op hun beurt met de fabriek waar ze gemaakt worden.Je kan maar proberen ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind dat we iets moeten doen voor Elmerblues want die wacht al sinds eind januari 2010 op zijn toet toet. Dat is echt absurd lang :D. Maar zonder gekheid mijn bestelde auto op 5 februari van dit jaar zal dan waarschijnlijk vlak achter die van Elmerblues van de band rollen dus een telefoontje doen naar mijn dealer heeft misschien ook niet echt veel zin. Alhoewel ik een ander model hebt besteld zou er enig verschil kunnen zijn ;)

Troost je, zo erg als het lijkt is het niet. Elmerblues schrijft wel: eind januari 2010 maar bedoelt (gelukkig) 2011. Dus als het goed is krijg jij hem toch nog net iets eerder dan Elmer. :)

We moeten het niet erger maken dan het is want het is zo al erg genoeg. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


We zijn namelijk al 2 lange, lange maanden verder sinds bestelling (eind januari 2010).

:?::confused::chinese::beta1::1eye::arrow::detective::idea: zal wel 2011 zijn.

pas 2 maanden :lol:dat is nnog niet zo lang er zijn er hier die al 6 maanden of langer :( voor zich uit kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Timo0103

Ik heb de mijne 12 januari besteld, volgens de dealer wordt hij eind april 2011 geleverd :D

Het gaat om een Sportage CRDI Evogue 4WD

Het zal mij verbazen als die datum gehaald word.

ik zit al sinds 5 oktober te wachten op mijn diesel en die is er nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eindelijk bericht gehad van de dealer dat de wagen normaal volgende week in de garage zou zijn. Ik wacht nog af want ik geloof het pas als ik de wagen met mijn eigen ogen zie.

Besteld op 22/10/10

Overigens ook het grijze interieur.

Mag hem nu donderdag 07/04/2011 gaan afhalen. Lang genoeg gewacht lijkt me? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mag hem nu donderdag 07/04/2011 gaan afhalen. Lang genoeg gewacht lijkt me? :)

Ik heb hem één dag eerder besteld en kan hem eveneens donderdag afhalen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


HET IS WERKELIJK DRAMA BIJ KIA! Eind oktober besteld, zou 1e week januari worden geleverd, toen kregen we bericht dat auto in week 2 was geproduceerd en ready for delivery stond in het land waar hij wordt gemaakt, toen werd het volgens de importeur weer eind maart/begin april en net krijg ik weer bericht dat de PROGNOSE is dat het mei wordt......VOOR ONS NOOIT MEER EEN KIA!

In mei zijn we 7 maanden verder, belachelijk gewoon! En de communicatie is waardeloos, je moet elke keer zelf weer bellen/mailen, word er doodziek van!

Link naar reactie
Delen op andere sites


HET IS WERKELIJK DRAMA BIJ KIA! Eind oktober besteld, zou 1e week januari worden geleverd, toen kregen we bericht dat auto in week 2 was geproduceerd en ready for delivery stond in het land waar hij wordt gemaakt, toen werd het volgens de importeur weer eind maart/begin april en net krijg ik weer bericht dat de PROGNOSE is dat het mei wordt......VOOR ONS NOOIT MEER EEN KIA!

In mei zijn we 7 maanden verder, belachelijk gewoon! En de communicatie is waardeloos, je moet elke keer zelf weer bellen/mailen, word er doodziek van!

Dat is mooi klote

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Timo0103

HET IS WERKELIJK DRAMA BIJ KIA! Eind oktober besteld, zou 1e week januari worden geleverd, toen kregen we bericht dat auto in week 2 was geproduceerd en ready for delivery stond in het land waar hij wordt gemaakt, toen werd het volgens de importeur weer eind maart/begin april en net krijg ik weer bericht dat de PROGNOSE is dat het mei wordt......VOOR ONS NOOIT MEER EEN KIA!

In mei zijn we 7 maanden verder, belachelijk gewoon! En de communicatie is waardeloos, je moet elke keer zelf weer bellen/mailen, word er doodziek van!

Kunnen we elkaar de hand geven.

De fase dat ik mijzelf druk maak heb ik al achter de rug.

Ik hoor het wel wanneer hij binnen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...