Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

levertijd sportage 2010

Aanbevolen Berichten

Gast Timo0103
Geplaatst

En we wachten inmiddels 7 maanden.

1 ding vind ik nog steeds onbegrijpelijk.

Mensen die hem veel later besteld hebben rijden er nu al vrolijk mee rond.

Ongeacht benzine of diesel, dit kan ik niet begrijpen.

Het slaat helemaal nergens op.

Geplaatst

:huh:

En we wachten inmiddels 7 maanden.

1 ding vind ik nog steeds onbegrijpelijk.

Mensen die hem veel later besteld hebben rijden er nu al vrolijk mee rond.

Ongeacht benzine of diesel, dit kan ik niet begrijpen.

Het slaat helemaal nergens op.

Dit is inderdaad onbegrijpelijk.

Er zit niks van logica in :huh::huh:

Geplaatst

Vandaag weer eens bij de dealer langs geweest of ie al wat wist................

Nog steeds niks!!! Het panarama dak is de oorzaak dat het zeker een maand langer gaat duren..

Dit word de langste april uit mijn leven ;)

Besteld 28-12 2010

1.6 GDI X-ecutive Plus Pack met Panorama Schuif/kanteldak kleur wit.

Geplaatst

:huh:

Dit is inderdaad onbegrijpelijk.

Er zit niks van logica in :huh::huh:

Er zijn minstens 2 trailers met Sportages gekanteld, dat zijn er dan meteen 16, er is er ook 1 in de fik gegaan en dat is dan 24 units.

Daar kan/kon de jouwe tussen zitten..

Een andere verklaring heb ik ook niet

Geplaatst

Het zou VERPLICHT moeten worden dat de Kia dealers bij een getekend contract ook de link van de KiaClub meegeven !!!! :D

Het zou meer moeten zijn dat dealers verplicht worden het forum sowieso te lezen, HAHA!

Ik doe even een slag in de rondte, en iedereen mag mij corrigeren, maar ik denk dat er nog geen 4% van de dealers mee leest op dit forum of actief llid is.

Kunnen we wel eens eens een poll over op zetten :-)

Ze (dealers) doen zichzelf te kort trouwens, maar snappen dit niet.

Gast Timo0103
Geplaatst

Er zijn minstens 2 trailers met Sportages gekanteld, dat zijn er dan meteen 16, er is er ook 1 in de fik gegaan en dat is dan 24 units.

Daar kan/kon de jouwe tussen zitten..

Een andere verklaring heb ik ook niet

De uitgefikte trailer was voor Engeland en 1 gekantelde heb ik foto's van gezien en daar stond ie niet bij.

Van de 2e gekantelde weet ik niets van helaas.

Geplaatst

Ik doe even een slag in de rondte, en iedereen mag mij corrigeren, maar ik denk dat er nog geen 4% van de dealers mee leest op dit forum of actief llid is.

Paar weken geleden was ik toevallig bij de Kia Dealer in Alkmaar. Een paar mensen hadden net proefgereden in een nieuwe Sportage en toen de verkoper vroeg hoe de proefrit was bevallen klaagde de mensen over het stuurgedrag. Het bekende probleem, de rechtuitstabiliteit en dat je dus continue aan het corrigeren bent.

De Kia verkoper zei dat dat nieuw voor hem was, en dat hij dat nog nooit had gehoord...was helemaal nieuw voor hem.

Dit laat maar zien hoe ~ongelofelijk~ slecht die dealers zijn geinformeerd.

Geplaatst

ik heb op 29-12-2010 me auto besteld

er staat in de koopovereenkomst dat de geschatte levertijd 3mnd is

de dealer zegt dat het nog wel een maand kan duren

ik heb een kia sportage x-ective plus pack 1.6gdi besteld

dark gun metal

de auto is besteld bij van leeuwen delft

dinsdag zei de dealer dat de mijne rond de 10-4 aankomt bij de garage dus ik hoop eind volgende week erin te rijden

Gast Timo0103
Geplaatst

dinsdag zei de dealer dat de mijne rond de 10-4 aankomt bij de garage dus ik hoop eind volgende week erin te rijden

De 10e is op de zondag dus dat zal wel niet. :D

Geplaatst

heb net bericht van de dealer gehad dat mijn sportage uit de fabriek is en nu in rotterdam staat om neer de dealer gebracht te worden. ik had hem in jan besteld en hij zou 15 april worden afgeleverd dus dat lijkt te gaan kloppen. Er zijn dus ook positieve levertijden. :D

Geplaatst

De mijnen is besteld de 15januari dealer had gezegd 4 a 5 maand, gisteren mailtje gehad van kia belgium dat hij in Juni er aankomt.

het gaat om een 1.7 CRDI in Sirius Silver met panoramisch dak, Xenon, leder... kortom de Full option

greetzz

Gast Timo0103
Geplaatst

heb net bericht van de dealer gehad dat mijn sportage uit de fabriek is en nu in rotterdam staat om neer de dealer gebracht te worden. ik had hem in jan besteld en hij zou 15 april worden afgeleverd dus dat lijkt te gaan kloppen. Er zijn dus ook positieve levertijden. :D

Ongelooflijk, krijg steeds meer de indruk dat ik genaaid wordt op de een of andere manier.

5 oktober besteld en gewoon nog steeds niks.

Geplaatst

Ongelooflijk, krijg steeds meer de indruk dat ik genaaid wordt op de een of andere manier.

dat is inderdaad lang . heb je speciale opties? ik heb de diesel 2.0 AWD pluspack met panoramadak. en volgens mij benik de eninge die tot nu toe voor byte blue heeft gekozen.

Geplaatst

dat is inderdaad lang . heb je speciale opties? ik heb de diesel 2.0 AWD pluspack met panoramadak. en volgens mij benik de eninge die tot nu toe voor byte blue heeft gekozen.

Gast Timo0103
Geplaatst

Totaal niets speciaals: een witte 2.0 crdi executive plus pack

Geplaatst

en volgens mij benik de eninge die tot nu toe voor byte blue heeft gekozen.

Klopt. En toch is dat geen verkeerde kleur! Ik durfde het niet. Fotooooo's!

Geplaatst

Ah joh, daar rijdt nu al maanden een trotse Belg in........

Konden ze meer voor krijgen, tenslotte.

Geplaatst

Het zou aan het feit kunnen leggen dat die 2.0 liter diesels nogal slecht leverbaar zijn (dit hoor ik ook uit de Hyundai hoek, zelfde probleem). Dat zou in de loop van mei/juni beter moeten worden.

Gast Timo0103
Geplaatst

Het zou aan het feit kunnen leggen dat die 2.0 liter diesels nogal slecht leverbaar zijn (dit hoor ik ook uit de Hyundai hoek, zelfde probleem). Dat zou in de loop van mei/juni beter moeten worden.

Dat hoorde ik ook al, 2 liter rijdt gewoon erg lekker :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...