Gast Timo0103 Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 En we wachten inmiddels 7 maanden. 1 ding vind ik nog steeds onbegrijpelijk. Mensen die hem veel later besteld hebben rijden er nu al vrolijk mee rond. Ongeacht benzine of diesel, dit kan ik niet begrijpen. Het slaat helemaal nergens op. Quote
luc1 Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 En we wachten inmiddels 7 maanden. 1 ding vind ik nog steeds onbegrijpelijk. Mensen die hem veel later besteld hebben rijden er nu al vrolijk mee rond. Ongeacht benzine of diesel, dit kan ik niet begrijpen. Het slaat helemaal nergens op. Dit is inderdaad onbegrijpelijk. Er zit niks van logica in Quote
fkop Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 Vandaag weer eens bij de dealer langs geweest of ie al wat wist................ Nog steeds niks!!! Het panarama dak is de oorzaak dat het zeker een maand langer gaat duren.. Dit word de langste april uit mijn leven Besteld 28-12 2010 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack met Panorama Schuif/kanteldak kleur wit. Quote
bigwade Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 Dit is inderdaad onbegrijpelijk. Er zit niks van logica in Er zijn minstens 2 trailers met Sportages gekanteld, dat zijn er dan meteen 16, er is er ook 1 in de fik gegaan en dat is dan 24 units. Daar kan/kon de jouwe tussen zitten.. Een andere verklaring heb ik ook niet Quote
bigwade Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 NB 448 Sportages op kenteken gezet in maart http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4638339#msg-4638339 Dat zijn er al minder dan in feb en zeker in jan. Dat ligt vast aan de leverings problemen. Maar waar ZIJN die mensen toch, die zien we hier amper/niet Quote
Preston Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 Het zou VERPLICHT moeten worden dat de Kia dealers bij een getekend contract ook de link van de KiaClub meegeven !!!! Quote
bigwade Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 Het zou VERPLICHT moeten worden dat de Kia dealers bij een getekend contract ook de link van de KiaClub meegeven !!!! Het zou meer moeten zijn dat dealers verplicht worden het forum sowieso te lezen, HAHA! Ik doe even een slag in de rondte, en iedereen mag mij corrigeren, maar ik denk dat er nog geen 4% van de dealers mee leest op dit forum of actief llid is. Kunnen we wel eens eens een poll over op zetten Ze (dealers) doen zichzelf te kort trouwens, maar snappen dit niet. Quote
Preston Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 Het valt me ineens op dat wij nog in de wintertijd zitten BW Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Er zijn minstens 2 trailers met Sportages gekanteld, dat zijn er dan meteen 16, er is er ook 1 in de fik gegaan en dat is dan 24 units. Daar kan/kon de jouwe tussen zitten.. Een andere verklaring heb ik ook niet De uitgefikte trailer was voor Engeland en 1 gekantelde heb ik foto's van gezien en daar stond ie niet bij. Van de 2e gekantelde weet ik niets van helaas. Quote
elmerblues Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Ik doe even een slag in de rondte, en iedereen mag mij corrigeren, maar ik denk dat er nog geen 4% van de dealers mee leest op dit forum of actief llid is. Paar weken geleden was ik toevallig bij de Kia Dealer in Alkmaar. Een paar mensen hadden net proefgereden in een nieuwe Sportage en toen de verkoper vroeg hoe de proefrit was bevallen klaagde de mensen over het stuurgedrag. Het bekende probleem, de rechtuitstabiliteit en dat je dus continue aan het corrigeren bent. De Kia verkoper zei dat dat nieuw voor hem was, en dat hij dat nog nooit had gehoord...was helemaal nieuw voor hem. Dit laat maar zien hoe ~ongelofelijk~ slecht die dealers zijn geinformeerd. Quote
perry Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 ik heb op 29-12-2010 me auto besteld er staat in de koopovereenkomst dat de geschatte levertijd 3mnd is de dealer zegt dat het nog wel een maand kan duren ik heb een kia sportage x-ective plus pack 1.6gdi besteld dark gun metal de auto is besteld bij van leeuwen delft dinsdag zei de dealer dat de mijne rond de 10-4 aankomt bij de garage dus ik hoop eind volgende week erin te rijden Quote
bigwade Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 De Kia verkoper zei dat dat nieuw voor hem was, en dat hij dat nog nooit had gehoord...was helemaal nieuw voor hem. Dit laat maar zien hoe ~ongelofelijk~ slecht die dealers zijn geinformeerd. http://www.kiaclub.nl/topic/5443-sturen-sportage/page__view__findpost__p__58308 Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 dinsdag zei de dealer dat de mijne rond de 10-4 aankomt bij de garage dus ik hoop eind volgende week erin te rijden De 10e is op de zondag dus dat zal wel niet. Quote
m0no Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 heb net bericht van de dealer gehad dat mijn sportage uit de fabriek is en nu in rotterdam staat om neer de dealer gebracht te worden. ik had hem in jan besteld en hij zou 15 april worden afgeleverd dus dat lijkt te gaan kloppen. Er zijn dus ook positieve levertijden. Quote
Sage2011evoque Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 De mijnen is besteld de 15januari dealer had gezegd 4 a 5 maand, gisteren mailtje gehad van kia belgium dat hij in Juni er aankomt. het gaat om een 1.7 CRDI in Sirius Silver met panoramisch dak, Xenon, leder... kortom de Full option greetzz Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 heb net bericht van de dealer gehad dat mijn sportage uit de fabriek is en nu in rotterdam staat om neer de dealer gebracht te worden. ik had hem in jan besteld en hij zou 15 april worden afgeleverd dus dat lijkt te gaan kloppen. Er zijn dus ook positieve levertijden. Ongelooflijk, krijg steeds meer de indruk dat ik genaaid wordt op de een of andere manier. 5 oktober besteld en gewoon nog steeds niks. Quote
m0no Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Ongelooflijk, krijg steeds meer de indruk dat ik genaaid wordt op de een of andere manier. 5 oktober besteld en gewoon nog steeds niks. dat is inderdaad lang . heb je speciale opties? ik heb de diesel 2.0 AWD pluspack met panoramadak. en volgens mij benik de eninge die tot nu toe voor byte blue heeft gekozen. Quote
m0no Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Ongelooflijk, krijg steeds meer de indruk dat ik genaaid wordt op de een of andere manier. 5 oktober besteld en gewoon nog steeds niks. dat is inderdaad lang . heb je speciale opties? ik heb de diesel 2.0 AWD pluspack met panoramadak. en volgens mij benik de eninge die tot nu toe voor byte blue heeft gekozen. Quote
elmerblues Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Kia voert de productie op vanwege grote vraag. Quote
luc1 Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Kia voert de productie op vanwege grote vraag. Laat ons hopen dat door de kwantiteit de kwaliteit hier niet voor moet inleveren Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 dat is inderdaad lang . heb je speciale opties? ik heb de diesel 2.0 AWD pluspack met panoramadak. en volgens mij benik de eninge die tot nu toe voor byte blue heeft gekozen. Totaal niets speciaals: een witte 2.0 crdi executive plus pack Quote
elmerblues Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 en volgens mij benik de eninge die tot nu toe voor byte blue heeft gekozen. Klopt. En toch is dat geen verkeerde kleur! Ik durfde het niet. Fotooooo's! Quote
bigwade Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Totaal niets speciaals: een witte 2.0 crdi executive plus pack Ah joh, daar rijdt nu al maanden een trotse Belg in........ Konden ze meer voor krijgen, tenslotte. Quote
elmerblues Geplaatst 7 April, 2011 Geplaatst 7 April, 2011 Totaal niets speciaals: een witte 2.0 crdi executive plus pack Het zou aan het feit kunnen leggen dat die 2.0 liter diesels nogal slecht leverbaar zijn (dit hoor ik ook uit de Hyundai hoek, zelfde probleem). Dat zou in de loop van mei/juni beter moeten worden. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Het zou aan het feit kunnen leggen dat die 2.0 liter diesels nogal slecht leverbaar zijn (dit hoor ik ook uit de Hyundai hoek, zelfde probleem). Dat zou in de loop van mei/juni beter moeten worden. Dat hoorde ik ook al, 2 liter rijdt gewoon erg lekker Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.