Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

snelheidsmeter weigerd dienst

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na inbouw van een parrot gaat bij een gesprek de snelheids meter naar 0.

Dealer heb ik al gemailt maar ik nu bijna geen tijd om auto weg tebrengen.

Ik los het nu op door of de cruise op de vaste snelheid te zetten.

Er zit er 1tje in met 3 vooringestelde snelheden.

Of de boordcomputer aan zetten van de radio zie ik de gps sneheid.

Maar is dit een bekend probleem of ben ik weer de enige

Geplaatst

De Mute-kabel van de parrot is aangesloten achterop de radio. Deze kabel gewoon loskoppelen en aftapen. De Parrot functioneert prima zonder de mute-kabel aangezien hij de speakers zelf ook al uitschakeld. Dit reeds 2 maal meegemaakt. De mute stoort op de can-bus van de auto waardoor je snelheidspulse wegvalt.

Geplaatst

Het is idd de mutekabel. Er zijn er drie waarop de Parrot kan muten. Ik had hetzelfde probleem. Bij de dealer werd de kabel omgeprikt en voila, probleem opgelost.

@Simba: Wil jij eens controleren (nu het nog foutief is) of de totale kilometers ook stoppen met doortellen terwijl jij belt???? Als die namelijk niet doortelt, dan ga ik hem zelf wel weer foutief aansluiten.....

• 1 maand later...
Geplaatst

Het is niet de mute kabel maar de mute box die trek te veel power weg waardoor de meter en cruise uitvalt.

31 dec krijg ik een nieuwe mute box :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...