Smart Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 zouden we er daar ook 2 van mee krijgen..? Of mag ik echt niet meer.... Ik heb wel tijd om alvast te oefenen om in te stappen. Dat duurt even op die hoogte. Kan Sebastiaan de turbo alvast warm laten draaien Ik rij wel weg bij het HQ, drempels worden wat lastiger..... Quote
Specialmade Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Neem ik die tweede wel mee. Mag, als het echt moet, ook nog wel een witte zijn Grtz. Specialmade Quote
Presiozo Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 Ik ben bang dat je het niet met een R8 kan vergelijken qua presaties maar de looks zeker wel... zou een hele gave bak zijn als deze uitkomt.. wat denken jullie dat hij moet gaan kosten ? Quote
kialoog Geplaatst 16 Januari, 2013 Geplaatst 16 Januari, 2013 Na Kia dus ook : zie link http://www.autointer...hp?id=21851&n=9 ****speciaal puntje in deze bijdrage,hehe eindelijk dat sturen onder extra aandacht, werd ook wel tijd******. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.