Jump to content

KCG = Kia Contact Groep!

KCG

Recommended Posts

Zoals hiervoor beschreven een aantal problemen die leven op het forum en de communicatie met Kia Motors NL. Daarnaast natuurlijk de communicatie tussen de importeur en de dealers.

Als je onze berichtgeving een beetje gevolgd hebt, hebben wij al veel daarover verteld. Ik wil dat hier niet allemaal herhalen. In de topics 'Nieuws Kia Motors NL' is veel te vinden.

De teksten die Kia Motors NL heeft aangeleverd, zijn bijna allemaal besproken, op een paar recente dingen na. De verwarrende onderhoudsintervallen was natuurlijk een belangrijk agendapunt.

Grtn,

Smart

Edited by KCG

Met name de communicatie richting dit forum.

KMNL heeft geen tijd en menskracht om op elk probleem op dit forum te reageren.

Het forum wordt wel gelezen.

Wij hebben voorgesteld "probleempjes" per type te kanaliseren en door te geven.

Daar krijgen wij dan een mail op terug met een visie/mening en oplossing.

We zijn echter geen ja-knikkende postbus, laat dat helder zijn

Alle begin is moeilijk, maar probeer dit maar eens bij een ander merk :wink:

grtz

bigwade

Met name de communicatie richting dit forum.

KMNL heeft geen tijd en menskracht om op elk probleem op dit forum te reageren.

Het forum wordt wel gelezen.

Wij hebben voorgesteld "probleempjes" per type te kanaliseren en door te geven.

Daar krijgen wij dan een mail op terug met een visie/mening en oplossing.

We zijn echter geen ja-knikkende postbus, laat dat helder zijn

Alle begin is moeilijk, maar probeer dit maar eens bij een ander merk :wink:

grtz

bigwade

Als je onze berichtgeving een beetje gevolgd hebt, hebben wij al veel daarover verteld. Ik wil dat hier niet allemaal herhalen.

goed idee dit Kia Contact Groep topic

Mijn wens zou wel zijn dat jullie alle gerelateerde vragen en antwoorden naar dit topic kopi

Even voor de duidelijkheid; dit is ons voorsteltopic, geen verzameldiscussietopic. De discussie vind plaats in de desbetreffende topics. Dit kan in het hoekje 'Nieuws Kia Motors NL' zijn. Wij reageren onder de naam KCG.

Het lijkt mij daarom niet zinvol of overzichtelijk, om al die berichten in dit topic te plaatsen, terwijl ze in de juiste topics staan vermeld.

Grtn,

Smart

Micle, dit is geen hobby hoor maar begonnen uit een vorm van frustratie w.b communicatie.

We hebben gekozen voor een nieuw account KCG omdat er altijd contactgroepleden bij kunnen komen of af kunnen vallen, door wat voor reden dan ook.

KiaMNL houdt zo iig wel een vast aanspreekpunt en dat is het doel.

grtz

bigwade

He Bigwade,

Bedankt voor de extra uitleg, ik ben nog aardig groen hier en moet nog tot 3 januari wachten op mijn eerste Kia. Ik heb natuurlijk al erg veel gelezen hier en probeer het allemaal bij te houden.

Ik heb al zoveel mee gemaakt in mijn leven (reuma en nierpatient) dat ik geen frustratie meer heb. Ik geniet van iedere dag en ben blij dat ik redelijk normaal kan leven. Ik begrijp het volkomen dat er een neutale naam gekozen is, doe ik namelijk ook bij de plaatselijke vereniging. zodat als ik het niet meer kan doen er niets veranderd betreft het mailadres als een ander het stokje over neemt.

Eigenlijk hoop ik jullie nooit nodig te hebben (buiten een eventule clubdag). Ik waardeer het enorm wat jullie doen en wens jullie nogmaals veel succes. Indien mogelijk zal ik mijn keien hahaha (steentje) bijdragen.

Micle