Jump to content
Onderdelenshop24.com

Raio/cd inbouw instructie

Recommended Posts

Posted

Hoi

Ik heb een picanto uit 2010.

Nu wil ik een radio/cd inbouwen maar ik zou niet weten hoe ik al die panelen er af moet halen.

Is er misschien iemand die weet hoe je het middenpaneel los haalt(daar waar de radio hoort te zitten)

Alvast bedankt voor jullie hulp:D

Posted

Hoi Ebro,

Ik zou zeggen: Ga even langs je Kia Dealer en vraag hen om uitleg. Doorgaans doen ze daar niet moeilijk over.

Tevens hebben zij de gereedschappen om schadevrij de middenconsole uit het dashboard te halen.

Als je het zelf probeert en de boel beschadigd, vergeef je het jezelf nooit meer!

Ik heb destijds een aanpassing moeten doen aan mijn radio-inbouw (telefoonbeugel eruit van oude telefoon + beugel had bij inbouw door garage het kunststof frame voor de inbouw van de radio in stukken gebroken) en heb mijn garage de middenconsole zelf er af laten halen.

Deden zij kostenloos. Wil niet zeggen dat een andere garage dit ook kostenloos doet, maar heel duur kan dat nooit zijn voor een klus die zij, met het juiste gereedschap, in nog geen 10 seconden gedaan hebben...

En ik sluit me wel aan bij Micle, stel je even voor op onze nieuwe leden afdeling :P

Posted

OT

Over voorstellen gesproken;

Hij noemt zich Ebro, heeft een Picanto en wil de radioconsole uit/inbouwen.

Dat is toch genoeg om op dit forum bezig te zijn of niet?

Posted
OT

Dat is toch genoeg om op dit forum bezig te zijn of niet?

effe voorstellen is toch wat aardiger, kan ook in zelfde draadje hoor en is niet verplicht in het voorstel topic.

Voor het overzicht wel wat handiger.

Posted
effe voorstellen is toch wat aardiger, kan ook in zelfde draadje hoor en is niet verplicht in het voorstel topic.

Voor het overzicht wel wat handiger.

Je kunt inderdaad in een nieuw eigen topic, waar je je vraag stelt, je prima voorstellen.

Echter is de 'Nieuwe Leden' sectie speciaal bedoeld voor mensen om zich even voor te stellen, omdat mensen zich in het verleden naar willekeur overal op het forum gingen voorstellen.

Dus het MAG altijd, maar liefst in de 'Nieuwe Leden' sectie.

Maar goed verder weer ontopic s.v.p.

Ebro, is het al gelukt?