Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 O, huhhhh in de weglopen...... Ben ik enig in. Maar ben ook geinterreseerd in poetsmiddelen Dus mocht er een meeting komen Hoor ik het graag Quote
Smart Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Ja, daar ben jij inderdaad een ster in. Hier , die was ik nog vergeten aan jou uit te reiken. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Ja, daar ben jij inderdaad een ster in. Hier , die was ik nog vergeten aan jou uit te reiken. Ik krijg er helemaal vochtige ogen van..... Thanks Quote
mika kjelld Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 als het weer zo gezellig gaat worden als de toeterdag ben ik zeker van de partij Quote
Alex VB Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Als we een lokatie en datum hebben ben ik inderdaad van plan om Richard van www.cardetails.nl te laten komen om het een en ander uit te leggen en mee te laten nemen. Zo slaan we 2 vliegen in 1 klap. Hij kan tegen een redelijke korting zijn producten aanbieden EN wij plukken hem helemaal leeg mbt zijn kennis. Hij zal ongetwijfeld meer hebben dan Remko en mij samen. Quote
Micle Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Zoals eerder omschreven ga ik volgende week een praatje maken. Indien er medewerking gegeven wordt, dan is er ruimte genoeg voor een auto of tien binnen. (buiten nog meer plaats). Mocht het bij goed weer ook met partytenten kunnen dan heb ik meer optie's. Alle lokatie's die ik nu op het oog heb zijn in mijn woonplaats Geldrop. Buiten de lokatie die ik nu op het oog heb, ga ik nog informeren bij een kennis die een lokatie op een industriepark heeft. (ik weet alleen nog niet wat het is en hoe groot en ook daar ga ik nog informeren). Geldrop is voor Alex ook een heel stuk dichterbij (ca 107km) Quote
Alex VB Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Afstand maakt voor mij niet zoveel uit. Tuurlijk is Groningen te ver ook voor mij.. Kijk maar wat je kan vinden en wat je kan betekenen voor ons. Dat Micle locaties zoekt neemt niet weg dat anderen dit niet meer hoeven te doen.. Hoe meer locaties, hoe beter lijkt mij.. Quote
Micle Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Afstand maakt voor mij niet zoveel uit. Tuurlijk is Groningen te ver ook voor mij.. Kijk maar wat je kan vinden en wat je kan betekenen voor ons. Dat Micle locaties zoekt neemt niet weg dat anderen dit niet meer hoeven te doen.. Hoe meer locaties, hoe beter lijkt mij.. Helemaal mee eens Alex, Neemt niet weg dat ik mij zo goed zal inzetten, dat er dit jaar zeker een meeting komt. (gezien het al een paar jaar niet gelukt is). Als het aan mij ligt nog voordat de zomervakantie's beginnen Quote
Smart Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik zie het wel zitten. Ik wacht rustig af en wens jullie suc6 met de organisatie. De DAP900 poetsmachine lijkt mij wel wat, zeker als daar een leuk prijskaartje aan hangt.... Quote
Micle Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Krijg als het goed is mijn bestelling morgen binnen. (vandaag verstuurd, machine was niet op voorraad). Ga ik de witte waas volgende week nog eens extra in de wax zetten en uitpoetsen machinaal. Quote
Smart Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Volgens mij was die al wit genoeg en glom de auto je tegemoet! Bigwade zal zeggen dat als je even doorgaat, je dan op de grondlak zal zitten....haha! Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 Smart? Heb je serieus interesse in de DAP? Want dan kunnen we samen kopen... Deze is trouwens wel nice met mooie prijs http://www.carclean.nl/product/Polishing_Power/DAP500_V2_Mini_Starterspakket_DAP500MB_102220 Quote
Smart Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Tja, die heb ik nog niet goed bekeken, maar zal ongetwijfeld ook goed zijn. Ik wacht even een actietarief af met de komende poetsmeeting. Je kunt nooit weten, nietwaar? BTW! (BIJ De WEG!) Ik was vandaag ook wezen clayen, maar blijkbaar is de toepassing toch anders...... Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 Haha, hoe is het kleien bevallen? Glad wagentje weer? Quote
Smart Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Nee, clayen is (nog) niet aan mij besteed. Pas ná de poetsmeeting kan ik jou meer vertellen. Ik doe het nog op de ouderwetse manier, maar binnenkort ook machinaal. Mooi filmpje! Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 Nee, clayen is (nog) niet aan mij besteed. Pas ná de poetsmeeting kan ik jou meer vertellen. Ok, Ik kan wel een keer klein filmpje maken om uit te leggen, is eigenlijk niks bijzonders, helemaal niet moeilijk. Quote
Micle Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Haha, hoe is het kleien bevallen? Glad wagentje weer? Ik heb de gehele auto van top tot teen, euuuuhhhhhh dorpels gehad met dat klein stukje klei. Mijn witte waas is zo glad als ijs en wat mij meteen op valt is dat er noulijks vuil aan kleeft. Heb nu toch al div keer door de regen gereden, normaal was ze al veel viezer, vooral ter hoogte van de banden. Nu is dat stukken minder. Volgens mij was die al wit genoeg en glom de auto je tegemoet! Bigwade zal zeggen dat als je even doorgaat, je dan op de grondlak zal zitten....haha! Dan poetsen we die er ook nog af, dan is ze weer supper glad voor en nieuwe witte spuitlaag Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik heb de gehele auto van top tot teen, euuuuhhhhhh dorpels gehad met dat klein stukje klei. Mijn witte waas is zo glad als ijs en wat mij meteen op valt is dat er noulijks vuil aan kleeft. Heb nu toch al div keer door de regen gereden, normaal was ze al veel viezer, vooral ter hoogte van de banden. Nu is dat stukken minder. Dat klopt helemaal, je ziet pas hoeveel vuil er op de auto ligt als je hem gaat kleien. Quote
Micle Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Klopt helemaal Remko, maar het grote verschil dat ik nu dus merk is dat er veel minder vuil aan de lak blijft kleven. Denk dat ik nu makkelijk de auto 15 15 min gewassen heb en dat er dan geen vuiltje meer op zit. Nu ik de hele auto gehad heb ben ik ook veel meer lichte deukjes tegen gekomen die je niet ziet zitten als je het niet weet. Kan er zo een paar aanwijzen en dan nog moet het licht in een bepaalde hoek vallen wil je het kunnen zien. Had dit veel eerder moeten doen, maar altijd op een ''cursus'' gewacht. Omdat er geen meeting op korte termijn stond gepland een paar keer naar de filmpjes gekeken hoe het moet. Stelt echt niets voor, kan het nog wel met mijn ogen dicht (bij wijzen van). Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik moet nog een nieuwe polijstmachine, de mijne is beetje op aan het gaan. Ik wil graag de DAP500 of de DAP900... nu is die 115 euro, kan hem voor 75 euro krijgen ergens tweedehands, maar liever nieuw. Heb nu de bosch, maar die is net te weinig toeren voor de Kia lak, die is nog vrij hard. Quote
Micle Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 dat is stap twee voor mij. Als het goed is krijg ik morgen alles binnen. Quote
Remko .me Geplaatst 2 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Mei, 2012 dat is stap twee voor mij. Als het goed is krijg ik morgen alles binnen. Heb je de DAP al? Welke heb je en waar heb je hem gekocht? Ik zoek nog steeds een goede deal Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.