Jump to content

Autowassen (Poetsspullen/stappen)

Remko .me

Recommended Posts

@Alex VB

Vroeger poetste ik iedere zondag mijn auto en 1 keer in de maand zette ik deze in de was.

Ik ben zo trots op mijn eerste sportief uitziende auto (vanaf 03-01-2011) dat ik dat zeker wil blijven voor de komende 15 jaar;). Ik heb al div draadjes van jou gelezen zowel hier als op een ander site, maar.............. ik ben een volkomen leek op het gebied. Zou jij mij willen helpen met het samen stellen van een beginners/starter paket incl velgenborstel washandschoen enz. Je weet hoe dat gaat op het www je leest zoveel verschillende tips dat je door de file de kia's niet meer ziet.

Het moet niet meteen honderden euro's kosten maar mijn motto is wel liever iets meer en meteen goed dan een beetje minder en later moeten zeggen als ik dat geweten had dan........

Of heb jij al ergens een draadje lopen met een lijst waar iedere starter meteen mee aan de slag kan. Vast mijn dank voor de genomen tijd.

ps Mocht er in de toekomst nog een workshop komen laat het even weten want ik ben van de partij.

@Micle,

De ontwikkelingen gaan zo snel dat ik ook eventjes moet kijken mbt een goed startpakket.

Wel raad ik je de NXT 2.0 Shampoo en Wax aan. Als je bij carclean of www.meguiars.nl kijkt zie je wat ik bedoel http://www.meguiars.nl/product/213

Dit is eigenlijk al een goed pakket om te starten..

Ik zal nog wel een vervolglijstje maken..

En als er iemand is met een grote loods/hangar, water en tijd wil ik wel een Workshop organiseren voor alle forumleden.

Hoi Alex,

Is goed, ik heb puur een overzicht gemaakt voor mijzelf met welke producten en hulpmiddelen ik gebruik.

Het probleem is dat sommige dingen echt persoonlijk zijn. Ik prefereer soms poorboys tegenover maguiars.

Als je mijn lijst in Excel wilt, mag je die wel hebben.

Misschien kun je wat verwijzingen toevoegen in mijn topic start naar jou eigen wasmethodes etc, denk aan 2 emmer methode, die is zo belangrijk!

Hoi Remko,