Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo eindelijk dan... Weer een SW rijder op de weg... De SW zal je bevallen.. Persoonlijk vind ik dit de eerste (en tot nu toe enige) uitvoering waar geen (grote)problemen te ontdekken zijn. Bij mij is tot nu toe maar een stabilisatiestang vervangen onder garantie.

Veel plezier en misschien dat we elkaar zien op den Heren wegen.

Geplaatst

Helemaal geweldig! Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

Daar passen overigens heel wat bolletjes in hoor.....:yes:

Veel veilige km's toegewenst!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst birdfeedertje.

Deze moet minstens net zo fijn rijden als mijn Cee'd, met andere woorden je komt waarschijnlijk de auto niet meer uit.

Heel veel veilige km en tot op de poetsinstruktie misschien;).

Geplaatst

Dan serveer jij toch de bakkie's koffie en vul je de emmers met schoon water hahahaha:P;)

Ik moet ook echt wennen aan de pit van de Cee'd. Mijn dealer heeft nadrukkelijk gezegt dat ik niet onder de 2000 toeren mag rijden. (nu heb ik de 2009 uitvoering)

Ik heb hem ook nog niet op zijn staart getrapt. Dat doe ik wel een keer in Duitsland. Vindt hem erg strak op de weg liggen vergeleken met mijn vorige auto.

Geplaatst

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst birdfeedertje.

De Cee'd SW is mij absoluut niet tegengevallen. Vooral de binnenruimte is een groot pluspunt van deze auto.

Zelf heb ik 'm in augustus een keer lekker op z'n staart getrapt :

Nurburgring - Zeist in iets meer dan 3 uur. Dat is nou echt rijplezier :cool:

Veel veilige en mooie kilometers toegewenst !!

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Vandaag weer terug van 'een weekeindje' Zweden.

Afgelopen vrijdag hadden wij nog maar 700 kilometertjes gereden dus de eerste kilometers hebben wij nog 'even' rustig aan gedaan totdat op de teller het vierde cijfertje

aangepast door birdfeedertje
Geplaatst

Leuk verhaal, dat probleempje met de ruitenwissers heb ik ook heel af en toe. Net alsof hij dan even voorbij zijn 0 punt schiet. Zet je hem nog een keer aan en uit stopt hij wel op de juiste plek

Geplaatst

zakelijke rit vanwege bedrijfsbezoek ? :lol:

Je kunt ze genoeg stouwen in die ceed en hoeft ze iig niet te "slikken" voor de grens :-)

Geplaatst

De dieselversie heeft inderdaad geluidsdempend materiaal onder de motorkap.. Je hoort hem bijna niet lopen..

Ik ben blij dat je SW zo goed bevalt. Tot nu toe is de cee'd familie de wagen met de minste problemen als ik zo het forum afloop..

Geplaatst

Mijn Ceed heeft tot nu toe maar 1 probleem..........................hij rijdt TE lekker:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Geplaatst
Mijn Ceed heeft tot nu toe maar 1 probleem..........................hij rijdt TE lekker:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
  • 3 weken later...
Geplaatst

3000+. :clap: Sorry hoor dat ik zo blijf doormekkeren.

Wat een heerlijke wagen. Telkens maar weer ritjes verzinnen om toch maar weer even te 'mogen' rijden.

Het lijkt wel een soort contradictie. Koop je een grote energiezuinige bolide en dan ga je er lekker rondjes door Nederland in tuffen omdat hij zo lekker scheurt.

Voor iedereen die twijfelt of die 1.4/90pk benzinebak lekker meekomt op de snelweg.... Ech wel.

Thumbs up voor de mannen van het Kia R&D centrum.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb eergisteren de onderzijde van de motorkap voorzien van geluidsdempend materiaal. Die actie voer ik bij al onze nieuwe auto's standaard uit wanneer dit er niet af fabriek onder zit.

Vandaag is het birdfeedervrouwtje door de 5000 km grens gegaan. Toen ik thuis kwam zei ik tegen haar "en was hij lekker stil?".

Waarop zij antwoord dat weet ik niet, moet ik wel even lekker op de snelweg rijden. Ik zeg dan, nee joh. Het gaat erom dat hij lekker stil is wanneer je stil staat voor het stoplicht.:huh:

Tsjonge, voelde ik mij dom toen ze zei. Tuurlijk schat, lekker rustig wanneer je stil staat..... MET ISG.

Dat plakken van het geluiddempende materiaal was dus eigenlijk een ontzettend nutteloze actie. <_<

Geplaatst

|Whaaaaaaa..... :lol: En toch heeft het zin gehad hoor...Tijdens het rijden is het dan ook stiller ;)

Geplaatst

Vandaag heb ik de winterbandjes weer verwisseld voor de zomersloffen. Dat scheelt veel in het afrolgeluid.

Even voor alle duidelijkheid jongens, ik vind niet dat de Cee'd een herriebak is hoor. Het is echt wel een rustige wagen, maar voor mij is het altijd een sport om de boel nog even iets rustiger te krijgen.

Geplaatst
Dat plakken van het geluiddempende materiaal was dus eigenlijk een ontzettend nutteloze actie. dry.gif

Ach, je was wel even een tijdje van de straat.......:D :D :D :D :D

WEL ZO STIL!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...