Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Administrators
Geplaatst

Graag had ik een bericht kunnen posten i.v.m. het verzekeren van een KIA.

?

:blink:

Geplaatst

THANXXXX!!! Dit zocht ik inderdaad! Kan ik mijn snelkoppeling hier weer rechtstreeks naar toe linken.

Je bent de beste!!!

Rechtsboven staat (bijna verborgen) "Bekijk nieuwe inhoud"

Klik die eens aan..

Bedoel je dat ?

Mag van mij ook VEEEEEEL DUIDELIJKER.

Geplaatst (aangepast)

Jheroen,

graag "Bekijk nieuwe inhoud" VEEL prominenter als button.

En verander/wijzig bericht VEEL ruimer dan nu. (1 minuut?)

(en niet na 1 typo wijziging al een melding onder het bericht dat het is gewijzigd.)

staat zo slordig.

NB klachten w.b. IE al dan niet 6/7/8/9/ moeten toch serieus genomen worden.

aangepast door bigwade
  • Administrators
Geplaatst

Jheroen,

graag "Bekijk nieuwe inhoud" VEEL prominenter als button.

En verander/wijzig bericht VEEL ruimer dan nu. (1 minuut?)

(en niet na 1 typo wijziging al een melding onder het bericht dat het is gewijzigd.)

staat zo slordig.

NB klachten w.b. IE al dan niet 6/7/8/9/ moeten toch serieus genomen worden.

Bekijk nieuwe inhoud is een foruminstelling, deze is hard coded bij elke upgrade zal het weer worden zoals het nu is.

wijzig bericht zal ik ruimer aanpassen naar iets van 15 minuten zonder wijzigingsmelding ;)

IE6: wordt niks meer aan gedaan, mensen moeten hun browser maar upgraden

IE7: geen problemen

IE8: geen problemen

IE9: nog geen final versie van

wat zijn er voor problemen met deze browsers dan?

Firefox: geen problemen

• Administrators
Geplaatst

het bekijken van nieuwe inhoud is in de volgende versie van het forum volledig vernieuwd en lijkt daarmee sterk op hoe het in vbulletin (vorige forum) werkte. dat zal een hoop mensen plezieren.

Geplaatst

S..T.. Moet ik weer wennen aan een nieuwe versie??? ;)

@Bigwade, Ik heb geen problemen met de wijzigingstijd..;):clap:

Geplaatst

het bekijken van nieuwe inhoud is in de volgende versie van het forum volledig vernieuwd en lijkt daarmee sterk op hoe het in vbulletin (vorige forum) werkte. dat zal een hoop mensen plezieren.

Beslist !

Wanneer kunnen we daarvan weer gaan genieten ?

Ik merk dat postings van vaste leden nogal afnemen. (IE probleempjes ?)

De "levendigheid" is er een beetje uit ahw.

Mijn eigen ervaring is overigens ook, dat het muisklik gehalte fors is toegenomen voor dezelfde resultaten als voorheen.

Het garage deel vind ik erg leuk en ik zou het heel aardig vinden als leden eens na het poetsen een leuk

foto rondje/ritje maken en die resultaten aan hun garage deel toevoegen.

Je kan immers meer dan 1 plaatje toevoegen.

Mijn eigen ervaring is dat plaatjes <1000 pixels breed en als jpg (Q7 in photoshop) en onder de 200Kb blijven, het goed doen.

Wat ik jammer vind is dat mensen een garage auto opgeven en geen foto toevoegen.

Deze lege plek wordt helaas wel getoond in de forum balk.

Jheroen, er zit ook erg veel ruimte tussen de "garage balk" plaatjes op de Forum pagina.

Dat kan vast iets minder.

Dames heren, het wordt lente, dus laat zien die karren en leuke dingetjes :wink:

En er zijn veel meer Kia's dan alleen Sportages :wink:

Laat zien dus.

• Administrators
Geplaatst

:1174193:

let wel dat het overzicht zoals op het oude forum niet meer als zodanig terugkomt, je zult in de nieuwe situatie straks zelf moeten instellen hoe je de laatste berichten wilt laten weergeven. als je dat hebt gedaan kan je eventueel een snelkoppeling maken in je favorieten zodat je daar vandaan meteen de laatste posts kunt zien.

zoals al eerder gemeld is een weergave van de laatste x berichten (bv 20/25) zoals in het oude forum zeer belastend is voor de server. steeds als iemand op de site komt moet de complete database worden doorzocht op laatste berichten en dat is een zwaar proces.

als die optie gecached zou kunnen worden zodat om de zeg 10 minuten de posts worden bijgewerkt dan is het een stuk beter te doen alleen heb je dan enkel elke 10 minuten een update :yawn:

Geplaatst

Het cachen lijkt mij inderdaad een goede oplossing.. En het is toch mogelijk om als men de pagina ververs dat deze dan ook automatisch de nieuwste berichten laat zien?

• Administrators
Geplaatst

Het cachen lijkt mij inderdaad een goede oplossing.. En het is toch mogelijk om als men de pagina ververs dat deze dan ook automatisch de nieuwste berichten laat zien?

dat cachen gaat dus niet, de laatste berichten zoekfunctie is er een waar je nu nog niet veel aan kunt veranderen, in de komende update zullen we zien wat er veranderd is.

wat bedoel je met pagina ververst? wanneer je in een laatste berichten overzicht zit?

Geplaatst

Ik bedoel met pagina ververst als je op F5 drukt. Tenminste bij IE laad hij dan opnieuw in..

• Administrators
Geplaatst

Ik bedoel met pagina ververst als je op F5 drukt. Tenminste bij IE laad hij dan opnieuw in..

si dat klopt :D

Geplaatst

Dames heren,

Ik wilde iets opzoeken op basis van lid/gebruiker.

Vroeger kreeg je de postinglijst per lid, heel erg handig.

Nu krijg ik een lijst van draadjes waar lid in gepost heeft maar waar ik alsnog in moet gaan zoeken.

Minder handig, zeg maar.

Kan daar wat aan gedaan worden ?

Dank.

• Administrators
Geplaatst

wat bedoel je precies? je kunt van een lid topics en posts vinden ?

• 4 maanden later...
Geplaatst

Hallo Jheroen,

Ik loop, net zoals meerdere forumleden (kan ik zien), tegen een drietal probleempjes aan.

1. Wanneer ik een bericht typ en een enter geef na een zin, wordt er een regel extra aangemaakt (zoals nu!);

2. Wanneer ik reageer op het bericht van iemand in de rubriek 'Wat houdt je bezig', dan wordt deze tweemaal geplaatst.

Als ik deze verwijder, krijg ik het bericht dat er of iets fout is gegaan, of dat ik hiervoor niet ben bevoegd o.i.d.

Bij terugkeer naar het forum wordt ik (onbedoeld of bewust...) van de site gewipt.....!

3. Je kunt niet reageren met MultiQuote. Deze voorziening is juist bedoeld om in één bericht op meerdere berichten van

leden te reageren.

• Administrators
Geplaatst

Hallo Jheroen,

Ik loop, net zoals meerdere forumleden (kan ik zien), tegen een drietal probleempjes aan.

1. Wanneer ik een bericht typ en een enter geef na een zin, wordt er een regel extra aangemaakt (zoals nu!);

2. Wanneer ik reageer op het bericht van iemand in de rubriek 'Wat houdt je bezig', dan wordt deze tweemaal geplaatst.

Als ik deze verwijder, krijg ik het bericht dat er of iets fout is gegaan, of dat ik hiervoor niet ben bevoegd o.i.d.

Bij terugkeer naar het forum wordt ik (onbedoeld of bewust...) van de site gewipt.....!

3. Je kunt niet reageren met MultiQuote. Deze voorziening is juist bedoeld om in één bericht op meerdere berichten van

leden te reageren.

ha Smart,

1: dit zit in de editor je kunt met shift+enter 1 regel selecteren

2: dat is een vage fout waar geen echte oplossing voor is

3: dat kan nu wel, klik bij elk bericht waar je wilt quoten op de knop multi quote en daarna onderaan op antwoorden

er is inmiddels een nieuwe versie van dit board maar diverse componenten zijn nog niet gereed voor de nieuwe versie, zodra dat het geval is zal het board geupgrade worden.

Geplaatst

Jheroen, bedankt voor je snelle beantwoording en oplossingen!;)

We gaan gewoon stug door......

• 2 weken later...
Geplaatst

Het had geen prioriteit, maar ik vind de garage fotobalk op de homepage hinderlijk doorlopen ten opzichte van de rest van de inhoud.

Op een iPad wordt het nog erger.

Mocht je een dalmomentje hebben, denk er eens over..

Dank voor alle andere inspanningen.

Geplaatst

Ach en dan nog 2 kleine dingetjes.

Mensen die "wat houd je bezig" aanklikken en niks invoeren, weg er mee, geen nieuws, goed nieuws..

Mensen die hun garage deel invullen ZONDER foto's, weg ermee, het is een foto deel..

Thanks

Geplaatst

Ach en dan nog 2 kleine dingetjes.

Mensen die "wat houd je bezig" aanklikken en niks invoeren, weg er mee, geen nieuws, goed nieuws..

Mensen die hun garage deel invullen ZONDER foto's, weg ermee, het is een foto deel..

Thanks

Je laatst opmerking was mij ook al opgevallen. En het lijkt logisch te zijn, als je forumbekend bent, maar als je als forumleek voor het eerst zoiets als de garage ziet, staat er nergens dat je persé foto's moet toevoegen.

Om de fotoloze account nu te verwijderen staat ook weer zo bout, dus wil ik kijken of we ergens...in het garageforum o.i.d. de leden duidelijk kunnen maken dat het hier om een fotoafdeling gaat.

Dit soort veranderingen vraagt om even wat moderatoroverleg en dat duurt hier uh uh even :) Zeker als een deel op vakantie is. :)

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...