Jump to content

gasveer achterklep

Til Burger

Recommended Posts

Mijn Cee'd SW 1.6 CVVT is nu 3 jaar oud precies. Twee jaar geleden kreeg ik problemen met de achterklep die -vooral bij koud weer- halverwege blijft hangen. Erg gevaarlijk ivm je hoofd stoten als je in de kofferbak wilt zijn. Beide veren zijn toen door KIA vervangen. Maar dit probleem blijft. Je went er wel aan, maar het hoort niet. Toen mijn zoon gisteren in de kofferbak moest zijn, had hij niet in de gaten dat de klep blijft hangen. Gevolg: een flink bloedende hoofdwond!!! Vandaag naar de dealer geweest. Verklaring: door de kou is de olie dikker. Ik nam hier geen genoegen mee en vroeg om een oplossing. Ik krijg nu nieuwe veren, maar: het zijn wel precies dezelfde. Volgens de dealer kunnen er geen andere veren op. Een vreemde zaak. Moet KIA dit niet gewoon oplossen? En zo niet, kan ik KIA dan aansprakelijk stellen voor schade? Wie heeft hier ook ervaring mee?

:evil:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar gebruik de zoekfunctie eens....

Misschien een tip:idea: voor Jheroen om in het nieuwe forum een knop te maken zo groot als je beeldscherm met zoeken erop;)

Is op ieder ander forum niet anders bigwade. Waarom zoeken als je het ook vragen kan. lekker makkelijk toch.

Edited by Alex VB

En daarom wordt dit topic ook gesloten. Het is een bekend euvel en dan niet alleen bij KIA, maar ook bij de "betere" en duurdere merken als VW, Opel, etc.

Dus eerst zoekfunctie gebruiken!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...