bigwade Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 (edited) Vriendenlijst. Dames heren er is hier een soort vriendenlijst op dit forum in je profiel. In het begin vond ik dat wel grappig, maar zie het nut er niet zo van in, buiten zoiets als "kijk mij eens" met al mijn vrienden. Ik krijg ook aanvragen en weigeren staat onaardig. Ik heb besloten alle profiel-vrienden te wissen. Vat dit beslist niet persoonlijk op, vrienden blijven we toch wel. Maar bij een langere lijst van vrienden voel ik me heel erg ongemakkelijk. De vaste lezer hier kent mijn omgang met de vaste gasten t Edited January 15, 2011 by bigwade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Vriendenlijst.Dames heren er is hier een soort vriendenlijst op dit forum in je profiel. In het begin vond ik dat wel grappig, maar zie het nut er niet zo van in, buiten zoiets als "kijk mij eens" met al mijn vrienden. Ik krijg ook aanvragen en weigeren staat onaardig. Ik heb besloten alle profiel-vrienden te wissen. Vat dit beslist niet persoonlijk op, vrienden blijven we toch wel. Maar bij een langere lijst van vrienden voel ik me heel erg ongemakkelijk. De vaste lezer hier kent mijn omgang met de vaste gasten t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Ik weet genoeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Nou zeg BW jij had mij uitgenodigt hoor Ik voel nu dan ook heeeeel diep gekwetst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts