bigwade Geplaatst 15 Januari, 2011 Geplaatst 15 Januari, 2011 (aangepast) Vriendenlijst. Dames heren er is hier een soort vriendenlijst op dit forum in je profiel. In het begin vond ik dat wel grappig, maar zie het nut er niet zo van in, buiten zoiets als "kijk mij eens" met al mijn vrienden. Ik krijg ook aanvragen en weigeren staat onaardig. Ik heb besloten alle profiel-vrienden te wissen. Vat dit beslist niet persoonlijk op, vrienden blijven we toch wel. Maar bij een langere lijst van vrienden voel ik me heel erg ongemakkelijk. De vaste lezer hier kent mijn omgang met de vaste gasten t 15 Januari, 2011 aangepast door bigwade Quote
Remko .me Geplaatst 15 Januari, 2011 Geplaatst 15 Januari, 2011 Vriendenlijst.Dames heren er is hier een soort vriendenlijst op dit forum in je profiel. In het begin vond ik dat wel grappig, maar zie het nut er niet zo van in, buiten zoiets als "kijk mij eens" met al mijn vrienden. Ik krijg ook aanvragen en weigeren staat onaardig. Ik heb besloten alle profiel-vrienden te wissen. Vat dit beslist niet persoonlijk op, vrienden blijven we toch wel. Maar bij een langere lijst van vrienden voel ik me heel erg ongemakkelijk. De vaste lezer hier kent mijn omgang met de vaste gasten t Quote
Jantje.2 Geplaatst 16 Januari, 2011 Geplaatst 16 Januari, 2011 Nou zeg BW jij had mij uitgenodigt hoor Ik voel nu dan ook heeeeel diep gekwetst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.