Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mensen, ik heb net een Kia Sportage gekocht en er mijn Jaguar x-type op in geruild. Met deze ruil verwacht ik erop vooruit te gaan. De gekochte auto is een Cassa white 1.7 crdi ecodynamics executive met pluspack, dus absoluut het panoramadak.

Deze auto ga ik vanaf 01 februari gebruiken als lesauto en zal jullie op de hoogte houden bij deze vorm van gebruik.

Mijn werkgebied is midden Nederland, mijn site is www.rijles1.nl of www.glasrijopleidingen.nl

Ik groet u!

Posted

Harry,

hartelijk welkom op het forum. Plaats je meteen een paar foto's als je die fraaie bak voor je deur hebt staan.

Denk dat er vele hier erg benieuwd zijn naar jou ervaring als lesauto in de toekomst. We blijven je vast en zeker volgen.

Posted

Gefeliciteerd Harry, dat is weer eens wat anders dan een Jaguar als lesauto.:-P Of was dat geen leswagen.

Ik ben toch een beetje nieuwsgierig naar een onderwerp wat hier op het forum voor nogal wat opschudding heeft gezorgd.

Ik bedoel de mooie Kia garantie.

Wat is jou verteld tijdens de aankoop over de garantievoorwaarden wanneer het gaat over taxi's en leswagens.

Posted

Hey Birdfeeder, ja de jag was een lesauto. De garantie staat zwart op wit voor 7 jaar of 150.000. km. eerst werd dit toegezegd met een telefoontje naar het hoofdkantoor, ik wilde nog een garantieboekje met de voorwaarden zien en hierin stond dat wanneer de auto voor commerci

Posted

Bijzonder......

Ze geven toch echt aan dat voor les auto's/taxi's iets anders geldt.

Maar als jij dat ZoW hebt......Mooi !

Posted

BTW je hebt de auto moeten laten ombouwen voor dubbele bediening, denk ik.

Is dat duur ? en wie doet dat ?

Laat eens wat plaatjes zien

(en nee ik ga geen autorij-les geven, ook Nieuwegein/Utrecht )

• 1 month later...
Posted

BTW je hebt de auto moeten laten ombouwen voor dubbele bediening, denk ik.

Is dat duur ? en wie doet dat ?

Laat eens wat plaatjes zien

(en nee ik ga geen autorij-les geven, ook Nieuwegein/Utrecht )

De dubbele bediening heeft mij circa 300 euro gekost, de dubbele bediening van de Jag is overgezet naar de Kia, dit zijn dus enkel de montagekosten.

Posted

De dubbele bediening heeft mij circa 300 euro gekost, de dubbele bediening van de Jag is overgezet naar de Kia, dit zijn dus enkel de montagekosten.

Dat valt qua kosten mee, wat moet er eigenlijk allemaal gebeuren ?