Ga naar inhoud

De zoektocht naar een nieuwe Sportage!


elmerblues

Welke SP3 kleur zou jij kiezen?  

193 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke SP3 kleur zou jij kiezen?

    • Techno orange (metallic)
      12
    • Byte blue (metallic)
      2
    • Clyde blue (solid)
      0
    • Black Pearl (Metallic)
      31
    • Phoenix Silver (Metallic)
      18
    • Dark Gun Metal (Metallic)
      30
    • Sand Track (Metallic)
      25
    • Sirius Silver (Metallic)
      31
    • Machine Silver (Metallic)
      6
    • Casa White (solid)
      39


Aanbevolen Berichten

  • Reacties 186
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Ik begrijp niet waaroom jullie allemaal zo een gedoe maakt over de nieuw Sportage.

Hij is een lelijke stuk metaal tegenover de tweede generatie Sportage. Die was wel

een mooie auto.

Euuhh... Iets verkeerd gegeten John :confused:

Of gewoon een slechte dag...?

Link naar reactie
Delen op andere sites


En eh elmerblues, ben je al op zoek naar een bijpassende polaroid sportbril ?

Van dat lichte dashboard krijg je anders namelijk SPIJT !

Met name met ritten naar het zuiden (en dat zijn de beste ritten tenslotte :-)) in de zomer.

Hey Bigwade, niet iedereen rijdt elke zomer met een hok vol potenti

aangepast door elmerblues
Link naar reactie
Delen op andere sites


Euuhh... Iets verkeerd gegeten John :confused:

Of gewoon een slechte dag...?

Nee hoor, als je met pensioen bent is elke dag een goede dag.

Confused ? , could well be but still have all my faculties .

In het engels zeggen wij ; Beauty is in the eye of the beholder - dwz je ziet alleen

wat je WILT zien !. De nieuwe Sportage ( in mijn mening ) is niets te vergelijken met

de mooie 2de. generatie. Ik heb het niet over technologie maar hoe de auto eruitziet.

Een groot stap achteruit voor Kia.

aangepast door John Cassels
Link naar reactie
Delen op andere sites


In het engels zeggen wij ; Beauty is in the eye of the beholder - dwz je ziet alleen wat je WILT zien !. De nieuwe Sportage ( in mijn mening ) is niets te verglijken met de mooie 2de. generatie. Ik heb het niet over technologie maar hoe de auto erutziet.

Beste John, ik zou toch maar eens van je pensioentje een fijne bril kopen i.p.v. een LOI cursus Engels voor bejaarden want je ogen hollen behoorlijk achteruit (naar mijn mening) :mrgreen:

aangepast door elmerblues
Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, wat wel grappig is dat veel Sportage 2 rijders er zo over denken. Snap dat ook wel, want de SP2 is een hogere auto natuurlijk dan de de Sp3 welke (gelukkig) in de verste verte niet op de 2 lijkt !

We ruilen dan ook niet heel veel 2's in op de SP3 !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het ging me meer om het LOI verhaal.

Ik bedoelde dat niet kwetsend :oops: het was een grapje omdat hij wat Engelse woorden in zijn post zetten. Ik kan moeilijk aan zijn avatar zien dat hij toevallig Schots is toch :roll: . Afijn Lad, we kunnen altijd een wedstrijdje gaan 'Caber Tossing' :mrgreen:

aangepast door elmerblues
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het ook meer voor de SP3 dan voor de SP2 maar ergens kan ik John volgen.Tot nu toe was Kia wat exclusiever als merk.Nu dat er een nieuwe reeks veranderde modellen aankomen en al aangekomen zijn zal dit misschien snel veranderen.Door deze vernieuwde modellen zal er in het straatbeeld meermaals een Kia te zien zijn tegenover vroeger.Daar gaat dan die exclusiviteit:lol::lol:;).

aangepast door chrichri
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg, je zag de smiley :mrgreen: toch wel?

En even in alle eerlijkheid, ik zit in zijn SP2 topics toch ook niet te verkondingen dat een SP2 'een lelijk stuk metaal' is? Hij doet dat wel in dit SP3 topic waar een hoop trotse SP3 nieuwe bezitters zitten. Wie laat wie nu in zijn waarde?

Maar even goede vrienden hoor :mrgreen: smaken verschillen nu eenmaal.

Tis nooit mijn bedoeling om iemand the kwetsen en ik wens iedereen veel plezierige

kilometers met de nieuwe Sportage.

Alleen mijn eigen mening hoor en ik zou de nieuw Sportage nooit bestelen.

Heb wel een proefrit met de nieuw gemaakt maar was blij als ik terug in mijn

eigen sportage ( van 2007) was.

Vooral de achterkant van de nieuw vindt ik echt niet mooi. Ben heel blij met mijn

"oude" 2de, Gen Sportage.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tis nooit mijn bedoeling om iemand the kwetsen en ik wens iedereen veel plezierige

kilometers met de nieuwe Sportage.

Alleen mijn eigen mening hoor en ik zou de nieuw Sportage nooit bestelen.

Heb wel een proefrit met de nieuw gemaakt maar was blij als ik terug in mijn

eigen sportage ( van 2007) was.

Vooral de achterkant van de nieuw vindt ik echt niet mooi. Ben heel blij met mijn

"oude" 2de, Gen Sportage.

Wat betreft de achterkant moet ik je beetje gelijk geven want vind ik ook niet spectaculair

Link naar reactie
Delen op andere sites


w.b. de mening over de SP2 en 3, ieder zijn smaak, maar laat ook de overtuigde SP2 liefhebbers in hun waarde.

En dat geldt ook voor de SP-3 fans .............. Laat ook die in hun waarde en gun hen hun mening.

Hij mag best een gewaardeerd lid zijn; prima. Maar het is echt nergens voor nodig om zo af te geven op andermans mening. Ik ga ook niet afgeven op een SP2, 1 of welk type dan ook; ieder zijn mening.

Maar goed; het zal wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dat geldt ook voor de SP-3 fans .............. Laat ook die in hun waarde en gun hen hun mening.

Hij mag best een gewaardeerd lid zijn; prima. Maar het is echt nergens voor nodig om zo af te geven op andermans mening. Ik ga ook niet afgeven op een SP2, 1 of welk type dan ook; ieder zijn mening.

Maar goed; het zal wel.

Nogmaals mijn excuses als mijn mening te hard over is gekomen.

Was zo nooit bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed...ik moet toch iets doen om de tussenliggende tijd te doden...dus hierbij, vanwege het daverende succes van de kleurenenquete, foto's van sportage's in alle leverbare kleuren. En zo representatief mogelijk, dus geen glimmende lak in showrooms. Alle kleuren zijn te zien behalve de amerikaanse kleuren (knalrood, gillend geel, en donker silver).

Techno orange:

orange_voor.jpg?t=1297968377

orange_achterJPG.jpg?t=1297968377

Phoenix silver:

phoenix_voor.jpg?t=1297968377

phoenix_achter.jpg?t=1297968377

Sand Track:

sand_voor.jpg?t=1297968377

sand_achter.jpg?t=1297968377

Sirius silver:

sirius_voor.jpg?t=1297968377

sirius_achter.jpg?t=1297968377

Black pearl:

zwart_voor.jpg?t=1297968523

zwart_achter.jpg?t=1297968377

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




×
×
  • Nieuwe Aanmaken...