Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag in de 5 van de automaat 34/35/36/3700 toeren gereden (ruim 130)

Geen resonanties van de motor te bespeuren.

Geplaatst

Dan lijkt het er toch op de die resonatie te maken heeft met de handgeschakelde vijfbak ..

Geplaatst (aangepast)
Overigens wel handig dat de radio het volume automatisch opdraait bij hogere snelheden.

Is mij niet opgevallen.. Draait die het ook weer omlaag dan(als je weer langzamer gaat)?:P

Bij een automaat ligt het kennelijk anders. 3500 toeren bij de 2.0 handgeschakeld zit je precies op 120 km. Vanaf dat punt gaat het lawaai naar mijn mening te veel toenemen. Zeker voor 2.0 motor. Ik begrijp ook wel dat het geluid gaat toenemen, maar ik had een Ford Mondeo 1.8 en die was boven de 120 vele malen rustiger. Overigens tot 120 km is het prachtige en rustige krachtbron.

Onze Mercedes, ook een 2.0 en dat geluid is vele male harder(bij lage en zeker bij hoge toeren) dan deze Sportage..

En heb met de automaat ook niks van gebrom gemerkt..

aangepast door Rick
Geplaatst
Is mij niet opgevallen.. Draaid die het ook weer omlaag dan?:P

RTFM, maw dat kun je volgens mij instellen op de radio......

Zelf vind ik het nogal hinderlijk

Maar eh.. on topic maar weer

Lekker brommen bij 3500 t/m :wink:

• 1 maand later...
Geplaatst

Heb het ook 2.0, ga wel melding maken, bij 120 wil je eigenlijk naar z'n 6 doorschakelen, bij 130 is het weer minder. Er is wel mee te leven.

Heb vandaag veel snelweg gereden en heb af en toe met de hand geschakeld zodat hij boven de 3500 toeren kwam (2.0 automaat benzine); heb geen last van resonantie ..........

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...