arjie Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Zou t niet mogelijk zijn betreft de sportage die in tjechie wordt geproduceert om die zelf op te halen? Bijvoorbeeld enkele vliegreis heen, rondleiding fabriek en rijdend naar huis Scheelt weeeken wachten! dit concept wat volvo ook heeft of had lijkt me wel wat. groeten een wachtende sportage 2.0 d exclusive wachter. Quote
ger.w. Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Zou t niet mogelijk zijn betreft de sportage die in tjechie wordt geproduceert om die zelf op te halen?Bijvoorbeeld enkele vliegreis heen, rondleiding fabriek en rijdend naar huis Scheelt weeeken wachten! dit concept wat volvo ook heeft of had lijkt me wel wat. groeten een wachtende sportage 2.0 d exclusive wachter. MB doet dat ook en ik dacht zelfs Audi en VW ook. Zou leuk zijn maar ik denk dat KIA daar niet op ingesteld is (en de marge voor een VIP ontvangst te laag is). Bovendien hoor ik de dealers al weer brommen en grommen:......mi'n omzet en m'n winst....HELP Ik verwacht overigens de komende jaren veel veranderingen in de autobranche. Wat is de werkelijke toegevoegde waarde van een merken dealerschap ?? Kijk eens naar het succes van www.nieuweautokopen.nl Er zullen er nog wel meer gaan volgen Vorig jaar kreeg ik een mooie inruilprijs bij deze lieden en hoewel ik zeer regelmatig op internet koop durfde ik dat met een auto nog niet aan. Is natuurlijk ook een kwestie van gewenning en mogelijk wordt de volgende gewoon via deze club gekocht. En je nieuwe auto wordt gewoon geleverd via de dealer als je dat wenst. Dit topic kan een aardige duscussie opleveren denk ik Quote
smetjesmee Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Zou t niet mogelijk zijn betreft de sportage die in tjechie wordt geproduceert om die zelf op te halen?Bijvoorbeeld enkele vliegreis heen, rondleiding fabriek en rijdend naar huis Scheelt weeeken wachten! dit concept wat volvo ook heeft of had lijkt me wel wat. groeten een wachtende sportage 2.0 d exclusive wachter. Als je een vliegtuig chartert Arjie, dan ga ik mee ! Quote
bigwade Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Ger, volgens mij werkt dat anders. Je betaald gewoon de dealerprijs incl. afleverkosten, mattenset etc. De Transport kosten zijn er niet en die worden vast gedeeld. Bijv. 1/2 dealer/importeur- 1/2 klant die daar dat VIP gedoe voor "krijgt" (de heen en terug reis betaald de klant immers zelf) Als het merk er ook nog wat extra's bij doet krijg je een heel behoorlijk "feel good" gevoel dat leuk doorleutert op bijv.feestjes Het is een aardige keuze en mensen met tijd kunnen dat doen Quote
2011-sportage Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Als je een vliegtuig chartert Arjie, dan ga ik mee ! Als je een vliegtuig chartert Arjie, dan ga ik mee (sluit ik me bij aan ga ik ook mee) Quote
Recommended Posts