briksem Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Sportage 1,7 CRDi ecutive Plus Pack. Heeft iemand ervaring met de clima van een Sportage diesel ? Als ik n.l. de vooruitverwarming aan heb staan zonder airco en de motor afzet, springt daarna bij het starten de airco spontaan aan en begint voluit te blazen. Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik de airco aan of uit zet. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit op de een of andere manier uit te schakelen ? Quote
Rick Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 (edited) Als ik n.l. de vooruitverwarming aan heb staan zonder airco en de motor afzet, springt daarna bij het starten de airco spontaan aan en begint voluit te blazen. Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik de airco aan of uit zet. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit op de een of andere manier uit te schakelen ? Voorruit verwarming bestaat niet. Die knop is voor te ontwasemen ofzoiets, dus de airco gaat aan om te helpen het vocht uit de auto te halen.(lees je handleiding om te zien wat de verschillende knoppen eigelijk doen..) Je kan met de pijltjes bepalen waar de meeste lucht heengaat. Edited February 10, 2011 by Rick Quote
smetjesmee Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Zie dit topic: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6234 Een beetje lezen op het forum en een zoekterm gebruiken kan wonderen doen :-D Veel succes ermee! Quote
bigwade Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Zie dit topic: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6234Een beetje lezen op het forum en een zoekterm gebruiken kan wonderen doen :-D Veel succes ermee! Da's een beetje ouwe koek, met de SP3 werkt het iets anders. Gebruik eerst de knop off om alle auto dingen te killen en gebruik dan de knopjes van de ventilatie waar ze voor zijn. Vloer/midden/ruit Werkt prima en er gaat geen airco aan. Quote
smetjesmee Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Da's een beetje ouwe koek, met de SP3 werkt het iets anders. Aaaauuuuuwww... sorry, ik had niet gezien dat de topic waar ik naar verwees over de SP2 ging. Mea culpa! Quote
Recommended Posts