Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedenavond,

Ik heb mijn New Sportage helemaal over de kop gehad maar ik kan geen onderhoudsboekje vinden :huh: !

Het instructieboek en een folder over de pechhulp zitten er wel in maar verder niks.

Klopt dit?

• Like 1
Posted

Morgen eventjes naar de dealer bellen denk ik.

Zelf moet ik nog een maand of 4 wachten op mijn aanwinst.

Ik heb de dealer even gevraagd naar een onderhoudsboekje maar volgens hem zit dat er tegenwoordig niet meer bij! :huh:

Alles wordt geregistreerd in de computer en de nota's van de (jaarlijkse) onderhoudsbeurten zijn je bewijs.

Blijf het toch een beetje vreemd vinden.

Posted

Ik heb de dealer even gevraagd naar een onderhoudsboekje maar volgens hem zit dat er tegenwoordig niet meer bij! :huh:

Alles wordt geregistreerd in de computer en de nota's van de (jaarlijkse) onderhoudsbeurten zijn je bewijs.

Blijf het toch een beetje vreemd vinden.

Zal te maken hebben met al die bomen die ze kappen... ;)

Wel spijtig voor de mensen die niet over een PC of internet beschikken. :mellow:

Guest Timo0103
Posted

Zal te maken hebben met al die bomen die ze kappen... ;)

Wel spijtig voor de mensen die niet over een PC of internet beschikken. :mellow:

Het systeem wat men hanteert kun je zelf niet bij volgens mij.

Bij Mazda gebruikt men een soortgelijk systeem.

Ben er zelf ook niet blij mee.

Gelukkig heb ik mijn mazda gekocht bij het Jan Scholten Team en die gebruiken gewoon boekjes.

Als de auto na jaren particulier verkocht wordt en men is tussentijds niet meer bij de dealer geweest kun je niets laten zien

wat betreft onderhoud. Een boekje bewaar je makkelijker dan een stapel rekeningen.

Posted

Ik heb gewoon een onderhoudsboekje bij de auto ontvangen. Dit naast het instructieboekje.

Posted

Ik heb gewoon een onderhoudsboekje bij de auto ontvangen. Dit naast het instructieboekje.

Oke! :rolleyes:

Zijn er nog meer Sportage 3 rijders die een onderhoudsboekje bij de auto hebben gekregen?

Posted

3/1/2011 levering incl. OH boekje..

Posted

3/1/2011 levering incl. OH boekje..

ook bij onze sp3 zit er een onderhoudsboekje bij

Posted

ook bij onze sp3 zit er een onderhoudsboekje bij

OH boekje en instructie boekje aanwezig.

Gr Cobus

Posted

Vandaag nog even bij de dealer geweest!

Volgens de dealer zit er bij de Sportage 3 geen onderhoudsboekje, maar is het wel mogelijk om een universeel onderhoudsboekje van kia te leveren.

Posted (edited)

Vandaag nog even bij de dealer geweest!

Volgens de dealer zit er bij de Sportage 3 geen onderhoudsboekje, maar is het wel mogelijk om een universeel onderhoudsboekje van kia te leveren.

OH-boekje is bij mij geleverd bij de aflevering van de auto in een zwart mapje waar je ook andere papieren in kwijt kan.

Edited by wimme
Posted

De ondershoudsboekjes zitten niet standaard in je map wat in de auto zit. Echter heeft elke dealer blanco onderhoudsboekjes die voor elk model het zelfde zijn, de dealer hoort er een sticker in te plakken met de gegevens van je auto en de garantie.

Maw je moet dus zo'n boekje krijgen !