Ysie Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Deze avond rond 16u40 in oudenaarde zag ik blauwe zwaailichtjes. Toen ik dichter kwam was het een ongeval en 1 van de wagens was ja een kia sp3. Ai, dit moet heel pijnlijk zijn . Zo lang moeten wachten om dan hem zo te verliezen tenzij het een testwagen was. Kortom hoe het ook is moet pijn doen Quote
harter Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Pfff zou helemaal gek worden als dat zou gebeuren en een moord plegen op diegene die me aanreed haha Quote
bigwade Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Deze avond rond 16u40 in oudenaarde zag ik blauwe zwaailichtjes. Toen ik dichter kwam was het een ongeval en 1 van de wagens was ja een kia sp3. Ai, dit moet heel pijnlijk zijn . Zo lang moeten wachten om dan hem zo te verliezen tenzij het een testwagen was. Kortom hoe het ook is moet pijn doen Was die de parkeer sensoren aan het uitproberen ? Quote
harter Geplaatst 22 Februari, 2011 Geplaatst 22 Februari, 2011 Was die de parkeer sensoren aan het uitproberen ? Of de achteruitrij camera die ineens op zwart ging Quote
elmerblues Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Of zijn fabrieksnavi stond vast Quote
chuckion Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Hiermee lachen kan ik echt niet. Niet dat ik geen gevoel heb voor humor, in tegendeel. Nee, dit kan niet. Maar bij zo een voorval moet je toch iets of wat positief denken. Als je een goeie omniumverzekering hebt is er geen probleem. Hier bij ons bijvoorbeeld: geen franchise, pas NA 30 maanden waardeverlies enz enz.... Echt top! Of zijn fabrieksnavi stond vast Quote
harter Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Ach zolang er geen lichamelijk letsel is moet je maar denken er zijn Sportage's zat opnieuw te koop alleen ga je weer onder aan de lijst en moet je weer maanden wachten Quote
chuckion Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Hopelijk is er snel klaarheid betreft die navi... Hiermee lachen kan ik echt niet. Niet dat ik geen gevoel heb voor humor, in tegendeel. Nee, dit kan niet. Maar bij zo een voorval moet je toch iets of wat positief denken. Als je een goeie omniumverzekering hebt is er geen probleem. Hier bij ons bijvoorbeeld: geen franchise, pas NA 30 maanden waardeverlies enz enz.... Echt top! Quote
bigwade Geplaatst 23 Februari, 2011 Geplaatst 23 Februari, 2011 Ach zolang er geen lichamelijk letsel is moet je maar denken er zijn Sportage's zat opnieuw te koop alleen ga je weer onder aan de lijst en moet je weer maanden wachten En het ding heeft 5 sterren in de crashtest Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.