Jump to content

Recommended Posts

Posted

Net gekeken bij de configurator op www.kia.be en zag tot mijn verbazing dat de versie NIEUWE SPORTAGE EVOGUE gewijzigd is naar NIEUWE SPORTAGE SENSE...

Vermoedelijk dus enkel een naamswijziging... lets hope

Persoonlijk vindt ik EVOGUE beter klinken :)

Posted

Nu met standaard 17" velgen ipv 18" :( . Voor de rest op het eerste (snelle) zicht niets veranderd, behalve dat hij duurder is geworden.

Ben eens benieuwd welke velgen dan op de mijne gaan liggen (als hij überhaupt ooit geleverd wordt)

Posted

Nu met standaard 17" velgen ipv 18" :( . Voor de rest op het eerste (snelle) zicht niets veranderd, behalve dat hij duurder is geworden.

Ben eens benieuwd welke velgen dan op de mijne gaan liggen (als hij überhaupt ooit geleverd wordt)

Mooi hè, we noemen het anders, maken het duurder en leveren minder, probleem opgelost.

Misschien is die versie wel binnen 3 mnd te leveren........ :wink:

Posted

Ik vermoed dat je verkeerd bent hoor.

De 18 duims velgen blijven.

Posted

Denk dat de naam een fout is op de site.

De iets duurdere prijs ligt misschien in het feit dat ze

extra vervoer inschakelen om de sportage vlugger te kunnen leveren :lol::lol::lol:

Posted

Ik vermoed dat je verkeerd bent hoor.

De 18 duims velgen blijven.

Klopt! :oops:

In mijn half-slaap toestand had ik de 1.6 benzine geconfigureerd ipv de 2.0 CRDi.

Zo zie je maar de je 's nachts beter kunt slapen ipv te surfen ;)

Posted

Is Evoque niet een oud Range Rover model ??

Mogelijk een claim gekregen voor deze naam.

Ik vind het ook wel wat Frans (Waals) hebben die naam en ik heb wel eens begrepen dat dat bij jullie wat gevoelig ligt :rolleyes:

Er schijnen hele kabinetten over te struikelen :D

Posted

Is Evoque niet een oud Range Rover model ??

Mogelijk een claim gekregen voor deze naam.

Ik vind het ook wel wat Frans (Waals) hebben die naam en ik heb wel eens begrepen dat dat bij jullie wat gevoelig ligt :rolleyes:

Er schijnen hele kabinetten over te struikelen :D

Nee, dat oude model is de Range Rover Vogue. De Range Rover Evogue is het nieuwe model maar dat is nog niet uit.

Posted

Nee, dat oude model is de Range Rover Vogue. De Range Rover Evogue is het nieuwe model maar dat is nog niet uit.

Klopt het is het nieuwe model (strakke bak trouwens) Misschien door range rover (tata) eerder geclaimd o.i.d.

Posted

En dadelijk gaat Philips over de jank want die hebben de naam SENSE ook al, O foutje die hebben de SENSEO.

Scheelt maar een letter maar met de een kun je rijden en met de ander zet je koffie.

Posted

Ik heb het nagevraagd bij Kia Belgium en de naam is idd gewijzigd door klacht van LaNDRoVeR(RaNGe)

Posted

Net gekeken bij de configurator op www.kia.be en zag tot mijn verbazing dat de versie NIEUWE SPORTAGE EVOGUE gewijzigd is naar NIEUWE SPORTAGE SENSE...

Persoonlijk vindt ik EVOGUE beter klinken :)

Zijn inderdaad duurder geworden.Voor de middenversie(Fusion) is dit 149 euro.De basisversie(Lounge) en topversie(vroeger Evogue,nu Sense :D ) 160 euro.Is niet zoveel maar verwacht maar voor volgend jaar een forsere verhoging.Meestal krijg je bij een nieuw model een lanceerprijs die redelijk scherp wordt gehouden.Het jaar nadien kan je je verwachten aan een hogere verkoopprijs.Ik heb destijds mijn Rav4 ook gekocht toen die nog maar pas uit was.Een jaar later mocht je er al 1000 euro meer voor ophoesten.

Ik zou eigenlijk niet begrijpen waarom Kia de benaming Sportage Evogue zou moeten veranderen aangezien de Land Rover Evoque heet(g en q).Bij de één is het een model van het merk en bij de ander is het een onderverdeling binnen het model <_< .

Posted (edited)

En dadelijk gaat Philips over de jank want die hebben de naam SENSE ook al, O foutje die hebben de SENSEO.

Scheelt maar een letter maar met de een kun je rijden en met de ander zet je koffie.

Kia Sportage Sense(o) Pad is dan een 4WD? :-)

Edited by bigwade
Posted

Kia Sportage Sense(o) Pad is dan een 4WD? :-)

Niet zo oneerbiedig over mijn auto ! :(