moehring Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Sinds de nieuwe versie van de site in gebruik is genomen werkt het bij mij helemaal niet meer! Hebben meer mensen daar last van? Vond de e de indeling en de werking van de oude versie overigens veel plezieriger maar dat is mijn mening. Maar technisch doe de site nu nix meer en dat ligt echt niet aan mijn computer. Quote
Administrators Jheroen Posted March 3, 2011 Administrators Posted March 3, 2011 hoe komt het dan dat je dit bericht kunt posten terwijl het forum niks doet? de indeling dat je op de voorpagina het aantal laatst geposte berichten kunt zien is er niet meer, aangezien dit proces zeer belastend is voor de server zijn we hier vanaf gestapt. bij elke keer dat iemand de startpagina opende moet het forum de complete database doorzoeken op laatste posts en dat is bij een drukker wordend forum iets waar de server niet van houd. Quote
Ysie Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Heb ook al problemen mee gehad maar ik heb ondervonden als je een oudere browser (internet explorer) hebt ik ook problemen had met google chrome verloopt alles vlot. Quote
Rick Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Ik kan nog steeds mijn berichten niet verwijderen..krijg de foutmelding: [#10397] mod_no_delete_post.. Quote
Alex VB Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Ik kan nog steeds mijn berichten niet verwijderen..krijg de foutmelding: [#10397] mod_no_delete_post.. Klopt en dat zal ook zo blijven. Alleen mods kunnen berichten verwijderen indien het noodzakelijk is. Quote
Alex VB Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Aangezien ik niet behoor tot het forum beheer cq software ontwikkelteam zal Jheroen dit moeten bekijken. Quote
scorpioshuma Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Alex reageert op mijn bericht dat hieronder staat. ============================================================================================================= Als wij dit niet mogen lijkt het mij ook netjes en verstandig om de knop weg te halen die ons wel laat denken dat we dat kunnen ============================================================================================================= Het is mogelijk je eigen bericht onzichtbaar te maken voor gewone gebruikers. Alleen moderatoren kunnen het bericht dan nog zien en (waarschijnlijk) definitief verwijderen. Alex kun jij dit bevestigen ? Quote
Rick Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Klopt en dat zal ook zo blijven. Alleen mods kunnen berichten verwijderen indien het noodzakelijk is. Hier ben ik het dan niet mee eens. Ik heb recht mijn eigen berichten ten alle tijden zelf te kunnen verwijderen. Als het hier niet kan je eigen berichten te verwijderen had dat ook in het forumregelement moeten staan toen je je aanmelde op het forum. En kan iemand me dan eens uitleggen wat hier het nut van is.. Desnoods maken jullie maar een knop met "dien bericht in voor verwijdering" ofzo, ik ga niet steeds vragen om berichten te verwijderen. Of onzichtbaar maken zoals ik net lees is ook al iets. Quote
bigwade Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Ik ben het met Rick eens. Eigen berichten verwijderen moet gewoon kunnen zoals het eerst ook was. Heeft een hoop heibel gescheeld trouwens Quote
betominice Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 om een bericht te verwijderen moet je eerst gewoon nadenken wat je schrijft alle negatieve berichten op het forum vind ik ronduit schandalig dit forum is met een hobby op gezet lijkt me en uit gegroeid tot nog iets leukers veel mensen maken er met plezier gebruik van zelfs dagelijks. Ik begrijp best dat mensen iets willen aanpassen c q verwijderen ja als de beheerder dat kan aanpassen zou dat wenselijk zijn maar mensen iedere negatieve zin geeft mij het idee dat het iets persoonlijks is. Ga eens een keer verantwoord met elkaar om dit of deze fora is ter info of uw gemak. Hoop dat ik ik niemand nu persoonlijk raak maar wou dit even van mijn hart een vaak bezoekende fora kijker. Greetings betominice Quote
Alex VB Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Alex reageert op mijn bericht dat hieronder staat. ============================================================================================================= Als wij dit niet mogen lijkt het mij ook netjes en verstandig om de knop weg te halen die ons wel laat denken dat we dat kunnen ============================================================================================================= Het is mogelijk je eigen bericht onzichtbaar te maken voor gewone gebruikers. Alleen moderatoren kunnen het bericht dan nog zien en (waarschijnlijk) definitief verwijderen. Alex kun jij dit bevestigen ? Ik zie inderdaad staan dat je bericht verwijderd/onzichtbaar gemaakt is door jezelf Scorpioshuma. Het definitief verwijderen kan alleen een moderator of beheerder. Quote
Administrators Jheroen Posted March 8, 2011 Administrators Posted March 8, 2011 het is voor leden mogelijk om eigen berichten 'soft' te deleten, dat wil dus zeggen verwijderen zodat ze voor anderen niet meer te zien zijn. hard deleten kan een lid niet. mocht er iets verkeerd gaan met verwijderen dan kan je een soft gedelete post nog terughalen. een hard deleted post is definitief weg. er is dus feitelijk niks veranderd. op andere fora die ik draai is het voorgekomen dat mensen per ongeluk posts hadden verwijderd die niet meer hersteld konden worden. Quote
Rick Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 het is voor leden mogelijk om eigen berichten 'soft' te deleten, dat wil dus zeggen verwijderen zodat ze voor anderen niet meer te zien zijn. hard deleten kan een lid niet. mocht er iets verkeerd gaan met verwijderen dan kan je een soft gedelete post nog terughalen. een hard deleted post is definitief weg. Dat is dan goed maar kan iemand me dan ook even uitleggen hoe ik dat doe("soft" delete)? Quote
Alex VB Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Als het goed is heb je rechtsonder bij je eigen bericht een knop met verwijderen. Quote
Rick Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Als het goed is heb je rechtsonder bij je eigen bericht een knop met verwijderen. Ja dat klopt. Die staat links van het knopje antwoord. Maar als ik daarop klik dan gaat die meteen naar de volgende pagina: Er is een fout opgetreden. Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet hoe je deze functie moet gebruiken, of niet begrijpt waarom je deze foutmelding hebt gekregen, probeer dan de help bestanden voor meer informatie. [#10397] mod_no_delete_post En dat was het dan, kan de post niet verwijderen.. Quote
scorpioshuma Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Krijg je geen pop-up met de vraag om een reden op te geven en dan op verwijder te drukken en daaronder de optie verwijder nu ?? Welke browser gebruik je ? Quote
Rick Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Krijg je geen pop-up met de vraag om een reden op te geven en dan op verwijder te drukken en daaronder de optie verwijder nu ?? Welke browser gebruik je ? Ja ik krijg een schermpje waar reden staat geloof ik en nog een keer de knop verwijderen maar die is er nog geen halve seconde en dan word ik al doorgestuurd naar die pagina. Ook als ik het red te klikken voor die me doorstuurd word ik naar deze pagina verstuurd. Browser ie8 en ie9.. Quote
scorpioshuma Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Heb je misschien een pop-up killer aanstaan ? Probeer het eens met firefox, vind die persoonlijk steeds fijner werken, stuk sneller openende pagina's als met IE8 lijkt het. Quote
bigwade Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Tijd voor een Mac ! iMac 27 is geweldig Het 27"scherm is 5-7 minuten shock and awe, daarna vind je het volstrekt normaal Windows draait er ook als een tierelier op , heb ik me laten vertellen. Zoek op amac en sale Suc6! Quote
Recommended Posts