Gast wil51 Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 Zal vanavond kijken. Werkgever heeft marktplaats geblokkeerd Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 http://www.ebay.com/itm/Autoradio-DVD-Player-Headunit-GPS-Navigation-Stereo-RDS-2010-2011-KIA-Sportage-/260956824556 http://www.alibaba.com/product-gs/430613228/WITSON_NEW_KIA_SPORTAGE_kia_sportage.html Vergelijk ze maar even, zijn identiek. Wat denk je nou, dat er 2 fabrieken identike systemen maken, echt niet. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 oww ja nee nou snap ik het wat je bedoeld kijk ik had eerst deze http://www.cusptech.com/index.php?c=productsview&viewid=777 en nu deze http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101646132 de eerste word ook inderdaad door meerdere aangeboden met een andere naam of weet ik veel ff ander logo er op ff duurder meestal als je het zo bekijkt snap ik presies wat je bedoeld Quote
RobbieB Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Hoi Allemaal, Heeft iemand al ervaring met een W2-C074 van Witson? Lijkt andere software op te staan maar voor de rest heb ik geen idee wat het verschil is met bijvoorbeeld de W2-D9529K. Iemand de W2-C074 al gezien? Groet, Robin Quote
xtra40 Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 als je de beschrijvingen goed leest dan zie je toch heel wat verschillen Nieuw http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101771592 Oud http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=100976176 onder anderen een snelllere prosessor andere soft ware en een camera die je route filmt en zo zijn er nog wel meer verbeteringen te bespeuren moet zeggen ziet er goed uit Quote
Gast wil51 Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 Witson heeft mij via email de prijs opgegeven voor twee types voor Sportage 2010-2012 W2-D9529K USD 295,00 W2-D9519K USD 345,00 inclusief verzendkosten via DHL maar zonder kaarten voor navigatie. Dus je moet ook ergens aan kaarten zien te komen. Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 dat is simpel je gaat naar de winkel en koopt een 4gb micro sd kaart rijd met het kaartje naar edam of je stuurt het kaartje op en dan kan je van mij igo krijgen met de nieuwste kaarten en zo en mischien zijn er nog meer mensen hier op het forum die ook software hebben voor je Quote
Gast wil51 Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 dat is simpel je gaat naar de winkel en koopt een 4gb micro sd kaart rijd met het kaartje naar edam of je stuurt het kaartje op en dan kan je van mij igo krijgen met de nieuwste kaarten en zo en mischien zijn er nog meer mensen hier op het forum die ook software hebben voor je Dank voor het aanbod. Niet eenvoudig welk type de beste is. Je denkt dat de duurste de beste opties heeft. Maar de goedkopere kan telefoonboek inlezen en de duurdere weer niet. En is Witson nu echt beter dan de Zendai die Navaudio levert? Of komt het gewoon uit dezelfde fabriek? En er blijkt ook nog een type W2-C074 te zijn welke niet in de e-mail van Witson stond. Ik vind het nogal verwarrend allemaal. Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 de W2-C074 is de laatse uitvoering daar zit ook een videorecorder in zeg maar zo dat je met een camera (is me niet duidenlijk of die er bij zit) en snellere prosessor Quote
RobbieB Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 k heb even gemaild met Bob. e W2-C074 is inderdaad de latest and greatest. Daar zit ook gewoon ondersteuning voor telefoonboek in. Je kan er 2 camera's op aansluiten. 1 achteruitrij camera en een zogeheten dashcam. Geen van beide zit er bij. De prijs die bob opgaf: The price of W2-C074 with GPS (no map included)+3G modem Support+including shipping cost by TNT (door to door service) is USD399.00 . Optional: Car DVR Camera:USD55.00/unit (Connect with this DVD directly and use by touch screen) igo map card including full EU countries:USD10.00/unit TV Antenna:USD6.00/unit Camera: USD25.00/unit Dus 10 dollar voor sd kaartje met Europa is wel heel goedkoop. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 wel even opletten het sd kaartje wat er bij zit dan is een 2gb kaartje en zodra je nieuwe kaarten gaat plaatsen (die van mij waren van 2010) dan heb je alsnog een 4gb kaartje nodig vraag dit anders even na voor de zekerheid Quote
soomers Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Beste Kia rijders, Ben zelf ook op zoek naar navigatiesysteem achteraf, maar ik wil van jullie wel eens weten waar jullie de GPS ontvanger hebben liggen / ingebouwd t.b.v. navigatie. Gr. Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 ik plaats ze bijna altijd achter het combi instrument en dan plak ik ze op een kachel buis ik kies voor deze plek omdat je daar nooit iets neer legt of kan leggen dus altijd een vrij uitzicht naar boven heeft Quote
HendrikAnton Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Ik heb de mijne achter de radio/nav geplaatst daar zit een soort hoedenplankje en met sterke klittenband plakstrip besvestigd. Ik heb er nu drie zitten een voor navigatie een voor mijn bandenspanning en een voor mijn track en trace. Is het mogelijk met hulp stukjes( t splitsing ) alles aan te sluiten op een (1) gps antenne Quote
eborgers Geplaatst 6 Maart, 2013 Geplaatst 6 Maart, 2013 dit gaat heel simpel en ziet er super uit wij hebben via de dealer de pioneer avic 940bt Quote
Gast wil51 Geplaatst 12 Maart, 2013 Geplaatst 12 Maart, 2013 Ik heb het ergens op forum gelezen maar kan het niet meer vinden. Klopt het dat als de sportage niet vanaf fabriek met navigatie is geleverd er niet achteraf een fabrieksnavigatie ingebouwd kan worden? Er schijnen aansluitingen in de kabelboom te ontbreken. Iemand bied heel goedkoop een originele Kia navigatie aan ( de beruchte LG die zo vaak stuk gaat) Waarom kan wel een aftermarket ingebouwd worden en niet de fabrieks navigatie? Quote
Towerom Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Vandaag de W2-C074 bij Bob besteld. inclusief verzendkosten USD 425,-. Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Quote
Towerom Geplaatst 19 Maart, 2013 Geplaatst 19 Maart, 2013 Vandaag de W2-C074 bij Bob besteld. inclusief verzendkosten USD 425,-. Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. 15e besteld en betaald. vandaag al binnen. Ziet er allemaal prima uit. Quote
elmerblues Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Ik heb het ergens op forum gelezen maar kan het niet meer vinden. Klopt het dat als de sportage niet vanaf fabriek met navigatie is geleverd er niet achteraf een fabrieksnavigatie ingebouwd kan worden? Er schijnen aansluitingen in de kabelboom te ontbreken. Iemand bied heel goedkoop een originele Kia navigatie aan ( de beruchte LG die zo vaak stuk gaat) Waarom kan wel een aftermarket ingebouwd worden en niet de fabrieks navigatie? Dat klopt. De kabelbomen verschillen van de auto's met en zonder fabrieknavigatie. Ook heeft de fabrieksnavigatie standaard een subwoofer met bijbehorende bekabeling. Achteraf een fabrieksnavigatie inbouwen is ondoenlijk. Ik vraag mij ook af waarom je dat zou willen. De aftermarket navi's zijn vaak beter dan de fabrieksnavi. Aftermarket navigaties passen alleen op de kabelboom van de standaard radio/cd speler. Er is iemand op het forum geweest die een fabrieksnavi had en deze wilde vervangen door een aftermarket, dat gaf zoveel problemen dat hij het maar opgaf. Quote
roke Geplaatst 2 Mei, 2013 Geplaatst 2 Mei, 2013 15e besteld en betaald. vandaag al binnen. Ziet er allemaal prima uit. Hi Towerom, Heb je het ook al ingebouwd? Ik heb ook interesse voor de W2-C074 en heb een paar vragen Is het plug en play( ik heb een sportage zonder navigatie) Past het airbag display, de maat die witson opgeeft is 100mm bij mijn standard radio is het iets meer als 110mm. Komt de kleur overeen met die van het dashboard? Is de bediening soepel en snel? Zit hier ook IGO 8 bij als navigatie software? Kun je misschien wat foto's erbij doen en een link waar je hem besteld hebt. Vast bedankt. Quote
Towerom Geplaatst 3 Mei, 2013 Geplaatst 3 Mei, 2013 Hi Towerom, Heb je het ook al ingebouwd? Ik heb ook interesse voor de W2-C074 en heb een paar vragen Is het plug en play( ik heb een sportage zonder navigatie) Past het airbag display, de maat die witson opgeeft is 100mm bij mijn standard radio is het iets meer als 110mm. Komt de kleur overeen met die van het dashboard? Is de bediening soepel en snel? Zit hier ook IGO 8 bij als navigatie software? Kun je misschien wat foto's erbij doen en een link waar je hem besteld hebt. Vast bedankt. Hi Newbie, Het is redelijk plug en play. Pas prima en de kleur is hetzelfde als mijn dashboard. Problemen waar ik tegen aanloop zijn: iPhone/iPod kabel lijkt niet te werken, geintegreerde microphone van de oude standaard autoradio werkt niet, maar daar heb ik de bijgeleverde microphone van Witson voor geinstalleerd. Ik moet alleen mij achteruitrijcamera installeren. Bijgeleverde instructies zijn erg summier. Ik zoek eigenlijk nog iemand die daar ervaring mee heeft. Er zit wat ruimte bij de airbag display, tussen het frame werk en de display zelf. Ik zal later nog wel even een een paar foto's uploaden. Qua gebruik: het touchscreen reageert stroever dan bv mijn ipad, maar reageert wel IGo is wat verouderd. Moet nog even een update downloaden, maar werkt wel prima. Kostte USD 10,-. Succes. Besteld/contact gelegd via Alibaba.com. Betaald via PayPal (extra fee!) Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Mei, 2013 Geplaatst 3 Mei, 2013 het touchscreen reageert stroever dan bv mijn ipad, maar reageert wel Logisch: de gebruikte technologie (resistief) is feitelijk verouderd en lang zo nauwkeurig niet als de capacitatieve schermen van iPad/iPhone en veel neiuwere smartphones en tablets. Maar het lijkt mij dat je op een navigatie ook geen dingen heen en weer gaat slepen, maar puur op herconfigureerbare knoppen tikt. Of zie ik dat verkeerd? Quote
roke Geplaatst 3 Mei, 2013 Geplaatst 3 Mei, 2013 Hi Newbie, Het is redelijk plug en play. Pas prima en de kleur is hetzelfde als mijn dashboard. Problemen waar ik tegen aanloop zijn: iPhone/iPod kabel lijkt niet te werken, geintegreerde microphone van de oude standaard autoradio werkt niet, maar daar heb ik de bijgeleverde microphone van Witson voor geinstalleerd. Ik moet alleen mij achteruitrijcamera installeren. Bijgeleverde instructies zijn erg summier. Ik zoek eigenlijk nog iemand die daar ervaring mee heeft. Er zit wat ruimte bij de airbag display, tussen het frame werk en de display zelf. Ik zal later nog wel even een een paar foto's uploaden. Qua gebruik: het touchscreen reageert stroever dan bv mijn ipad, maar reageert wel IGo is wat verouderd. Moet nog even een update downloaden, maar werkt wel prima. Kostte USD 10,-. Succes. Besteld/contact gelegd via Alibaba.com. Betaald via PayPal (extra fee!) Bedankt voor jouw uitgebreide reactie. Het is mijn bedoeling om ook een achteruitrijcamera te bestellen, ik hoop dat er iemand is die hier wat meer info over heeft. Ruimte tussen frame werk en het display snap ik niet zo goed, bedoel je dat display niet helemaal aansluit met de rand van het frame? misschien dat een foto hier meer duidelijkheid geeft. Ik kijk uit naar de foto's om een totale indruk te krijgen en hoop volgend week mijn bestelling te plaatsen. Quote
Specialmade Geplaatst 22 Mei, 2013 Geplaatst 22 Mei, 2013 Tom Tom Navigatie !!! TomTom stuurt automobilist fietspad op Zie hier voor Tom Tom fout !!!!! Grtz. Specialmade Quote
Martyboi Geplaatst 7 Augustus, 2013 Geplaatst 7 Augustus, 2013 Beste Toweron en Newbie, 2 weken terug is mijn pioneer f220 letterlijk uit mijn dashboard gerukt. ze hebben mijn deursleutel geforceerd.alarm niet afgegaan. lokatie: Diemen Zit aan te denken ook de W2-C074 te bestellen. Bevalt deze nog steeds bij iedereen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.