KIAVENGA Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 Hallo Kia fans, Ik ben nieuw op dit forum en een toekomstige (hopelijk blije) Kia rijder, binnen 4 weken verwachten wij te sturen in een Kia Venga 7. Ik hoop op dit forum een hoop interessante informatie te vinden en zal, als ik met mijn ervaringen een bijdrage kan leveren, zeker niet nalaten dit te doen! Groetjes, KIAVENGA Quote
Smart Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 Welkom op het forum! Er is genoeg te vinden over de Venga, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Heb je vragen stel ze gerust. En heb je de Venga dan verwachten we alleen dat je wat foto's plaatst. Misschien af en toe een update van je ervaringen. Veel lees- en postplezier toegewenst! Overigens, welke kleur krijg je? Quote
Alex VB Posted March 6, 2011 Posted March 6, 2011 Ook van mij een welgemeend en hartelijk welkom op ons gezellig en informatief forum. Ik hoop dat het wachten beloond wordt en dat je veel veilige en vooral plezierige kilometers mag maken in jullie nieuwe Venga. Ook ik wacht net als Smart op foto's. We hebben niet voor niets een garage op ons forum..!! Quote
KIAVENGA Posted March 7, 2011 Author Posted March 7, 2011 Welkom op het forum! Er is genoeg te vinden over de Venga, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Heb je vragen stel ze gerust. En heb je de Venga dan verwachten we alleen dat je wat foto's plaatst. Misschien af en toe een update van je ervaringen. Veel lees- en postplezier toegewenst! Overigens, welke kleur krijg je? Hoi Smart, Bedankt voor je reactie, de foto komt er zeker, en de kleur wordt Steel Gray Metallic... Quote
KIAVENGA Posted March 7, 2011 Author Posted March 7, 2011 Ook van mij een welgemeend en hartelijk welkom op ons gezellig en informatief forum. Ik hoop dat het wachten beloond wordt en dat je veel veilige en vooral plezierige kilometers mag maken in jullie nieuwe Venga. Ook ik wacht net als Smart op foto's. We hebben niet voor niets een garage op ons forum..!! Hoi Alex, Ook bedankt voor je reactie, de garage hoop ik voorlopig nog even weg te blijven... maar de foto's komen er zeker!! Quote
scorpioshuma Posted March 7, 2011 Posted March 7, 2011 Hoi Alex, Ook bedankt voor je reactie, de garage hoop ik voorlopig nog even weg te blijven... maar de foto's komen er zeker!! De garage waar Alex het over heeft is een digitale garage hier op het forum en daar wil je zo snel mogelijk in staan !! Dan is hij namelijk geleverd Quote
Smart Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Hoi Smart, Bedankt voor je reactie, de foto komt er zeker, en de kleur wordt Steel Gray Metallic... De enige mooie kleur........ Quote
bigwade Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 De enige mooie kleur........ Welnee.......... Niet de enige; straks krijgt Chrones weer een wegtrekker. BTW KiaVenga ga je de sjees nog wat opfleuren met wat fraaie extra's ? Voorbeelden genoeg hier. Quote
KIAVENGA Posted March 21, 2011 Author Posted March 21, 2011 Welnee.......... Niet de enige; straks krijgt Chrones weer een wegtrekker. BTW KiaVenga ga je de sjees nog wat opfleuren met wat fraaie extra's ? Voorbeelden genoeg hier. Hallo Bigwade, Bedankt voor je reactie, het is feest hier want hij is er al!!!! :D Ik ben even op zoek gegaan naar accessoires en ben een beetje geschrokken van de prijzen, gelukkig heb ik in 't forum een hoop goede tips gevonden voor betere adressen én prijzen. Wij hebben vrienden in Duitsland waar we begin mei naar toe gaan en daar zit ook een Kia dealer om de hoek, ik ga daar maar eens mijn licht op steken, in Duitsland zijn de prijzen i.i.g. een stuk aantrekkelijker. Mijn idee was eerst maar eens rijden en kijken wat er "nodig" is... Ik denk aan spatlappen, strips op de deuren (de zwarte) en misschien de bescherming voor de achterbumper, verder is de Seven zo kompleet dat ik het nog even niet weet... (Ideeën altijd welkom) BTW Foto's in de garage volgen op korte termijn, geen tijd om ze te maken, want hij rijd zo fijn... :D Wordt vervolgd!! Quote
Micle Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 Welkom Kiavenga, Niet de snelste reactie van mijn kant, maar wel net zo gemeent als alle voorgaande. Groeten Micle Quote
Recommended Posts