Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dacht dat je een Ceed SW reed, maar de foto laat zien dat het toch geen Sporty maar een Sportage is. Mooi plaatje overigens. En leuk 2 van die mooie Kia's in één wijk !

• 2 weken later...
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Hallo allemaal ,

zijn net terug van een weekje Malaga , hebben twee sportages gezien een dark gun en een silver in Malaga centrum.

groetjes Ingrid

Geplaatst

week van 15 augustus aan de Belgische kust wel 15 Nieuwe Sportage gezien in alle mogelijke kleuren, en ik ben reeds 8 maand aant wachten op de mijne pfffft :blink:

Geplaatst

week van 15 augustus aan de Belgische kust wel 15 Nieuwe Sportage gezien in alle mogelijke kleuren, en ik ben reeds 8 maand aant wachten op de mijne pfffft :blink:

Hoi , ik zou zeggen " VOLHOUDEN " t'is echt de moeite !!!!!

grts , Ingrid

• 2 weken later...
Geplaatst

Deze morgen op de parking van een gekende schoenenzaak te Ingelmunster een glimmende zwarte sportage, even er rond gelopen en zag een stebel nautilus door de grille daarom dacht ik direct aan smetjesmee? Even rondgekeken in de winkel maar was daar zò druk dat het onbegonnen werk zou zijn om aan iedereen te vragen wie er met die Kia was... Jammer, volgende keer mss een kia petje op ons koppeke zetten?¿?

Geplaatst

Deze morgen op de parking van een gekende schoenenzaak te Ingelmunster een glimmende zwarte sportage, even er rond gelopen en zag een stebel nautilus door de grille daarom dacht ik direct aan smetjesmee? Even rondgekeken in de winkel maar was daar zò druk dat het onbegonnen werk zou zijn om aan iedereen te vragen wie er met die Kia was... Jammer, volgende keer mss een kia petje op ons koppeke zetten?¿?

inderdaad Azzaro... goed gezien !!

Jammer dat we elkaar niet even hebben kunnen ontmoeten.

Volgende keer misschien...? wink.gif

Grtz, Kurt

Geplaatst

Ja hè, de wereld is klein zoals ze zeggen dus het zal wel es lukken...

• 1 maand later...
Geplaatst

Net een vrachtwagen gezien met 6 sportage wagens voor nieuwe gelukkig eigenaren.

Ging bij Delft de snelweg af!

Ligt het aan mij of zie je de laatste tijd enorm veel Kia Sportage wagens rijden?

Zie er elke dag minstens 3 en ik reed van de week zelfs achter een indentiek witte kia als ik heb :lol:

Geplaatst

Ligt het aan mij of zie je de laatste tijd enorm veel Kia Sportage wagens rijden?

Zie er elke dag minstens 3 en ik reed van de week zelfs achter een indentiek witte kia als ik heb :lol:

Klopt Ferry! Ze beginnen uit te komen...

Binnenkort is het zoals bij Porsche... op iedere straathoek zie je er wel een... laugh.giflaugh.gifwink.gif

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...