Opa Geplaatst 20 Augustus, 2011 Geplaatst 20 Augustus, 2011 Dacht dat je een Ceed SW reed, maar de foto laat zien dat het toch geen Sporty maar een Sportage is. Mooi plaatje overigens. En leuk 2 van die mooie Kia's in één wijk ! Quote
Ingridve Geplaatst 4 September, 2011 Geplaatst 4 September, 2011 Hallo allemaal , zijn net terug van een weekje Malaga , hebben twee sportages gezien een dark gun en een silver in Malaga centrum. groetjes Ingrid Quote
KVM Geplaatst 6 September, 2011 Geplaatst 6 September, 2011 week van 15 augustus aan de Belgische kust wel 15 Nieuwe Sportage gezien in alle mogelijke kleuren, en ik ben reeds 8 maand aant wachten op de mijne pfffft Quote
Ingridve Geplaatst 6 September, 2011 Geplaatst 6 September, 2011 week van 15 augustus aan de Belgische kust wel 15 Nieuwe Sportage gezien in alle mogelijke kleuren, en ik ben reeds 8 maand aant wachten op de mijne pfffft Hoi , ik zou zeggen " VOLHOUDEN " t'is echt de moeite !!!!! grts , Ingrid Quote
Azzaro Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Deze morgen op de parking van een gekende schoenenzaak te Ingelmunster een glimmende zwarte sportage, even er rond gelopen en zag een stebel nautilus door de grille daarom dacht ik direct aan smetjesmee? Even rondgekeken in de winkel maar was daar zò druk dat het onbegonnen werk zou zijn om aan iedereen te vragen wie er met die Kia was... Jammer, volgende keer mss een kia petje op ons koppeke zetten?¿? Quote
smetjesmee Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Deze morgen op de parking van een gekende schoenenzaak te Ingelmunster een glimmende zwarte sportage, even er rond gelopen en zag een stebel nautilus door de grille daarom dacht ik direct aan smetjesmee? Even rondgekeken in de winkel maar was daar zò druk dat het onbegonnen werk zou zijn om aan iedereen te vragen wie er met die Kia was... Jammer, volgende keer mss een kia petje op ons koppeke zetten?¿? inderdaad Azzaro... goed gezien !! Jammer dat we elkaar niet even hebben kunnen ontmoeten. Volgende keer misschien...? Grtz, Kurt Quote
Azzaro Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Ja hè, de wereld is klein zoals ze zeggen dus het zal wel es lukken... Quote
Ferry82 Geplaatst 4 November, 2011 Geplaatst 4 November, 2011 Net een vrachtwagen gezien met 6 sportage wagens voor nieuwe gelukkig eigenaren. Ging bij Delft de snelweg af! Ligt het aan mij of zie je de laatste tijd enorm veel Kia Sportage wagens rijden? Zie er elke dag minstens 3 en ik reed van de week zelfs achter een indentiek witte kia als ik heb Quote
smetjesmee Geplaatst 6 November, 2011 Geplaatst 6 November, 2011 Ligt het aan mij of zie je de laatste tijd enorm veel Kia Sportage wagens rijden? Zie er elke dag minstens 3 en ik reed van de week zelfs achter een indentiek witte kia als ik heb Klopt Ferry! Ze beginnen uit te komen... Binnenkort is het zoals bij Porsche... op iedere straathoek zie je er wel een... Quote
KVM Geplaatst 8 November, 2011 Geplaatst 8 November, 2011 Deze morgen nog bij mij thuis in de garage eindelijk na 9 maanden wachten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.