bowie97 Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Gespot bij de RvS Kazerne in Oirschot op 26-04 om ongeveer 11:30 Het was een flits maar volgens mij was het een 1.6 eco en de kleur sandtrak of sirius silver was door de zon niet goed te zien. Quote
TaMS Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Vanmorgen in mijn achteruitkijkspiegel een Techno Orange! Rond half 11 bij Bakkerij Braas in Obdam. Quote
PaulR Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Zag gister een trailer met sportages van amersfoort naar utrecht. Ik reed zelf van utrecht naar amersfoort maar ik zag dat er in ieder geval een paar dark guns en black pearls op zaten... Quote
chrichri Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Vandaag een trailer gezien op de E17 ter hoogte van Gent met 7 sportage's waaronder een techno Orange er is weer hoop Vandaag,toen ik huiswaarts reed van mijn werk op de parking langs de E40 in Groot-Bijgaarden(richting Gent) een trailer zien staan met bovenaan twee techno orange en één dark gun.Onderaan niet meer zo goed kunnen zien wat daar stond.De orange's vielen op daardoor werd er mijn aandacht op gevestigd .Ik heb gevraagd aan de chauffeur waar hij naartoe reed maar hij sprak alleen maar Slowaaks . Quote
TaMS Geplaatst 9 Mei, 2011 Geplaatst 9 Mei, 2011 Wie is die Ziggo medewerker die zijn Casa White SP3 vandaag op het parkeerdek van Ziggo in Utrecht had staan? Quote
weka Geplaatst 18 Mei, 2011 Geplaatst 18 Mei, 2011 Gespot: vanochtend rond 9 uur op de A12 Woerden richting Gouda, een volle trailer met SPIII's. Allemaal donker gekleurd, geen witte Quote
PaCo Geplaatst 23 Mei, 2011 Geplaatst 23 Mei, 2011 Vanmorgen gespot rond Utrecht (Lexmond) een volle trailer met SPIII's, reed richting Breda. Stonden 4 witte, een zwarte en twee zilverkleurige op! Quote
Gast studioph Geplaatst 30 Mei, 2011 Geplaatst 30 Mei, 2011 Vandaag bij dealer in Cape Town gespot een mooie Sportage 3 Signal Red een kleur die in NL niet verkrijgbaar is :( Hier in Zuid Afrika heeft de Sportage 3 geen Bluetooth en geen Spraakbediening (zie stuur) Prijzen van de Kia's zijn iets goedkoper dan in NL (wel afhankelijk van de koers van de SA Rand uiteraard die reeds ruim een jaar al stabiel is) Quote
Alex VB Geplaatst 30 Mei, 2011 Geplaatst 30 Mei, 2011 Afgelopen zaterdag rond 09.30 uur op de parkeerplaats bij het rugcentrum in Heerlen een zwarte SP3 gespot. Deze heer was voor mij aan de beurt en ik kon hem dus niet aanspreken. Ik dacht nl. dat deze heer ook hier op het forum rond rijdt. Quote
Gast asterix Geplaatst 30 Mei, 2011 Geplaatst 30 Mei, 2011 Het is ondertussen niet meer bij te houden want ik kom zo'n beetje elke dag wel één of meerdere Sportages tegen. Het is duidelijk dat ze behoorlijk aan het afleveren zijn ... Marcel Quote
smetjesmee Geplaatst 30 Mei, 2011 Geplaatst 30 Mei, 2011 Vandaag bij dealer in Cape Town gespot een mooie Sportage 3 Signal Red een kleur die in NL niet verkrijgbaar is :( Hier in Zuid Afrika heeft de Sportage 3 geen Bluetooth en geen Spraakbediening (zie stuur) Prijzen van de Kia's zijn iets goedkoper dan in NL (wel afhankelijk van de koers van de SA Rand uiteraard die reeds ruim een jaar al stabiel is) Leuk om ook eens een bijdrage uit het andere halfrond te krijgen... De kleur lijkt me echt iets voor hulpdiensten... niet echt mijn smaak. Quote
elmerblues Geplaatst 31 Mei, 2011 Geplaatst 31 Mei, 2011 Als we het toch over bijzondere kleuren hebben, in Canada kan je de sportage af fabriek in geel metallic bestellen: En in amerika in een soort staalgrijs metallic: Die laatste auto heeft trouwens ook een 'striping' over de auto lopen, nog nooit gezien bij een sportage. Quote
chrichri Geplaatst 31 Mei, 2011 Geplaatst 31 Mei, 2011 Die hevige kleuren zijn niet mis maar ik denk dat je er na een tijdje bent op uitgekeken. Quote
TaMS Geplaatst 31 Mei, 2011 Geplaatst 31 Mei, 2011 Ben ik ook bang voor, vandaar dat we ook geen Techno Orange hebben gekozen, hoewel ik dat (nu) wel erg mooi vind Quote
kristof Geplaatst 1 Juni, 2011 Geplaatst 1 Juni, 2011 Ben ik ook bang voor, vandaar dat we ook geen Techno Orange hebben gekozen, hoewel ik dat (nu) wel erg mooi vind Ik vind het mooi die gele en zelf heb ik een techno Orange besteld. Ik heb deze morgen een techno Orange gezien op de n60 in Eke, aan de Makro. (dit is ON TOPIC hè Alex vb) Quote
rollyturbo Geplaatst 4 Juni, 2011 Geplaatst 4 Juni, 2011 Vandaag 04 juni 2011 tussen 15u00 en 17u00 gespot in centrum Damme - terwijl we een terrasje deden : 1 Zwarte SP3 met Nederlandse nummerplaat , deze stond er gesparkeerd en als bij toeval onmiddelijk erna reed er eentje voorbij ; een Dark Gun Metal met Franse no plaat Greetz Rolly Quote
bigwade Geplaatst 4 Juni, 2011 Geplaatst 4 Juni, 2011 Vandaag 04 juni 2011 tussen 15u00 en 17u00 gespot in centrum Damme - terwijl we een terrasje deden : 1 Zwarte SP3 met Nederlandse nummerplaat , deze stond er gesparkeerd en als bij toeval onmiddelijk erna reed er eentje voorbij ; een Dark Gun Metal met Franse no plaat Greetz Rolly Damme Centrum.. ? die vind ik echt goed, stoer en gedurfd.. Broeva Haroo !! Nog maar een Duvel.. Ken de situatie ter plekke, ga er met regelmaat al 49 jaar op vakantie (Cadzand).. Quote
smetjesmee Geplaatst 4 Juni, 2011 Geplaatst 4 Juni, 2011 Damme Centrum.. ? Nog maar een Duvel.. Ken de situatie ter plekke, ga er met regelmaat al 49 jaar op vakantie (Cadzand).. Blijkbaar ben je ook een kenner als het op smaak aankomt BW... Duvel.. goeie keus ! Een Belgisch biertje dat iedereen eens moet geproefd hebben ! Quote
MelskeH Geplaatst 5 Juni, 2011 Geplaatst 5 Juni, 2011 Mag het ook op TV zijn, behalve natuurlijk in een reklame. Ja ik heb een SP3 gezien Phoenix Silver in de serie Nikita (2010) seizoen 1 afl. 12 Quote
KiaMickey Geplaatst 6 Juni, 2011 Geplaatst 6 Juni, 2011 In Tilburg e.o. rijden er veel: ik denk dat Midden-Brabant de hoogste KIA Sportage dichtheid heeft. In België zie ik meer Nissan Qashqais dan Sportages. De Kia dealer is bij mijn werk om de hoek. Vandaag een oranje (bij een winkelcentrum) en ook een gloednieuwe witte en chocolat bruine (zonder kentekens) gespot. Quote
KiaMickey Geplaatst 7 Juni, 2011 Geplaatst 7 Juni, 2011 Kia Sportage 3 Syrius Silver @ Hornbach-Tilburg Kia Sporatge 3 Wit @ Reeshof-Tilburg Kia Sportage 3 Zwart @ Reeshof-Tilburg Quote
chuckion Geplaatst 11 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2011 Overijse te Belgie op Brusselsesteenweg, toevallig, maar reed net voor me omstreeks 14u, een Phoenix Silver(uitvoering:fusion) Ieder z'n smaak...maar was toch leuk en ..toevallig. Quote
TaMS Geplaatst 11 Juni, 2011 Geplaatst 11 Juni, 2011 Vanmorgen op het Mediapark Hilversum een zwarte gezien Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.