Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zowel Nederland als Belgie...

Waar en wanneer een SPORTAGE 3 gespot?

En, indien je goed hebt gekeken...welk type? Kleur ... enz ... ?

• Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

In Zutphen kleur Sand Track, toen ik goed even goed keek zat mijn ega erin Ha ha

Posted

Op zondag 6 maart '11 - 10u30 - Route van Ottenburg(Belgie) naar Waver(Belgie) - Lounge versie - Sirius Silver

Op vrijdag 11 maart '11 - 14u30 - Waterloo(Belgie) - Brusselsesteenweg - Dark Gun metal

Posted

Vandaag om 12.00 uur in Sittard bij de Baandert. Stond bij terugkomst zomaar 1 auto achter mij geparkeerd !

Kleur (Dark Gun of Black Pearl ?) en type ben ik niet zeker van, maar ik vind ze allemaal even mooi (maar de Casa White toch net iets mooier).

:)

Posted

Ahaaaaaaaaaaaaaa..... toch eentje die de Casa White knap vind!! ;)

Vandaag om 12.00 uur in Sittard bij de Baandert. Stond bij terugkomst zomaar 1 auto achter mij geparkeerd !

Kleur (Dark Gun of Black Pearl ?) en type ben ik niet zeker van, maar ik vind ze allemaal even mooi (maar de Casa White toch net iets mooier).

:)

Posted

Ahaaaaaaaaaaaaaa..... toch eentje die de Casa White knap vind!! ;)

Maar écht niet de enige. Als je in de Pol van Elmerblues kijkt (Zoektocht naar ...) zie je dat Black Pearl het meest populair is met 19 stemmen, maar de Casa White wordt mooi 2e met 17 stemmen (samen met de Black gun). Poeh.... :lol:

Posted

Vandaag gespot in Izegem (België - West-vlaanderen)

om 12u10 op het rond punt t.h.v. de Vlietmanstraat en de Gentseheirweg : zwarte SP3 --> Prachtig !

Net zo één zoals wij besteld hebben... tongue.gif

Posted

Ik spot er in mijn streek ook een drietal maar het zijn altijd dezelfde dus wil het niet zeggen dat ze volop geleverd worden.Ook staat er dicht bij mijn werk op de parking van een firma ook een nieuwe Sportage.Maakt mijn dag dan weer goed.Weer wat wegdromen :rolleyes: iedere werkdag.

Posted

Zonder foto's is dit een kansloze missie.

Het is al eens eerder geprobeerd in het ceed deel met halve kentekens.

Gaat echt nergens over……..never een match gehad.

Posted

hier in Ronse Oost-Vlaanderen rijden er ook al een 3tal rond, 2fusions en 1 evoque versie!!

greetzzz

Posted

In de Gent-Wevelgem en in de 3daagse vandaag zag ik 2 sportages in techno Orange fusion uitvoering, het zijn 2 promo wagens van kia zelf. Het zijn identiek de zelfde als ik bestelt heb, pracht kleur! Vandaag zag ik ze elk 3 maal voorbij rijden.

Posted

Vandaag een zwarte Sportage 3 gezien op de Tervuursesteenweg in Mechelen. Het bleek nogmaals dat de de Sportage in echt is nog mooier dan op foto's. Deze prachtige machine was geleverd door de dealer waar ik ook mijn Sportage heb besteld (GA.MA.KO.BIE).

Posted

heb gisteren op weg naar huis in nederland namelijk Houten een vrachtwagen tegen gekomen die vol geladen stond

met SPORTAGE 3 :clap: hopelijk reed die naar Belgie

groetjes

Posted

Donderdag 31 maart un zwarte en even later een witte op de 226 ( Leersum richting Woudenberg )

Later in de middag stond de witte op de Rijksstraatweg in Leersum.

Mooie kleuren.. maar mijn komende SIRIUS SILVER vind ik mooier !!! hahahahaha :P

Posted

Heren en eventueel dames,

Willen jullie aub on topic blijven!!

Als je gewoon wat wilt kletsen kan je terecht in ons club cafe dat 24/7 geopend is..

Dus! Hier alleen gespot berichten en niets meer of minder..

• 2 weeks later...
Posted

Vandaag een trailer gezien op de E17 ter hoogte van Gent met 7 sportage's waaronder een techno Orange er is weer hoop

Posted

Heb er vandaag twee gezien stonden naast elkaar op de AutoRai :D . Was een Techno orange en een Sandtrack. In de laatste ben ik toch weer even gaan zitten was per slot van rekening een Xclusive met panorama dak. Blijft genieten als je er in zit. Was trouwens dringen om de Sportage

Posted

als er siruis silver's met xenon en panoramisch dag opstaan begin ik alweer wat hoop te krijgen.

greetzzzz

Posted

Ik vrees ervoor. Het waren enkel witte, darkgunmetal en 2 zwarte.

Allemaal met ecodynamics teken op de koffer dus ik denk niet voor de Belgische markt.

Dus nog even geduld.