jos16 Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Na vele maanden wachten en veel googlen eindelijk een set velgen gevonden die onder onze Soul passen en die leverbaar waren. Gisteren de bandjes voor de zomer laten monteren en vandaag de velgen op de Soul gezet. ALs het mee zit ga ik deze week de Soul eens een fijne meguiars behandeling geven. Quote
Smart Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 Mooie Brock velgen. Ik heb ze ook aangeschaft voor de Venga, alleen in een ander model! Quote
jos16 Posted March 20, 2011 Author Posted March 20, 2011 Toevallig zeg, wij twijfelden tussen die we nu hebben en die jij op de Venga hebt liggen. Het zijn mooie velgen, staan mooi op de auto. Quote
Smart Posted March 20, 2011 Posted March 20, 2011 Toevallig zeg, wij twijfelden tussen die we nu hebben en die jij op de Venga hebt liggen. Het zijn mooie velgen, staan mooi op de auto. De kwaliteit bevalt mij ook erg goed moet ik zeggen. Er zit een mooie sterke laklaag op. Een beetje onderhoud doet wonderen. Veel plezier ermee! Quote
jos16 Posted March 21, 2011 Author Posted March 21, 2011 Ik heb de velgen eerst goed in NXT wax gezet. Elke week maak ik de velgen altijd schoon, dus hopelijk lang en veel plezier van deze velgen. Quote
Micle Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 Daar mag je zeker mee gezien worden. Vind ze super staan, zou zo willen ruilen met mijn velgen Quote
Smart Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Ik heb de velgen eerst goed in NXT wax gezet. Elke week maak ik de velgen altijd schoon, dus hopelijk lang en veel plezier van deze velgen. Da's ook toevallig. Ik heb ze afgelopen weekend ook in de NXT 2.0 wax gezet. Ze glimmen mooi en daarnaast ruiken ze ook nog eens lekker......hahahaha Quote
Jantje.2 Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Brock velgen zijn ook hele goede velgen maar als ik moet kiezen ga ik voor brock B1 in 8 of 9j breed! Quote
jos16 Posted March 23, 2011 Author Posted March 23, 2011 Brock velgen zijn ook hele goede velgen maar als ik moet kiezen ga ik voor brock B1 in 8 of 9j breed! Die brede jongens passen niet onder de Soul, dit is 7j breed en past net. Quote
Guest yogi Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Da's ook toevallig. Ik heb ze afgelopen weekend ook in de NXT 2.0 wax gezet. Ze glimmen mooi en daarnaast ruiken ze ook nog eens lekker......hahahaha @smart. gij slaapt dus bij uw auto? of waneer zou je aan u velgen ruiken? hihihi Mooie velgen trouwens. Quote
truckertje Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Ik ben het er mee eens , het zijn zeker mooie velgen. Quote
Smart Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 @smart. gij slaapt dus bij uw auto? of waneer zou je aan u velgen ruiken? hihihi Mooie velgen trouwens. Hahaha....nee voor het wisselen van de winter- naar zomerbanden heb ik de velgen gepoetst. En....Meguiar's ruikt gewoon heerlijk. Tja, kan er ook niets aan doen....! Bedankt voor het compliment! Quote
Preston Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Dat wordt makkelijk spotten dan... we ruiken je voorbij komen.. Quote
jos16 Posted March 27, 2011 Author Posted March 27, 2011 Bedankt voor allemaal voor de complimenten. Onze buren weten altijd precies als ik een auto aan het poetsen ben, komt door de geur van meguiars. Het ruikt ook lekker. Laatst een nieuwe Mini gedaan met meguiars, de eigenaars waren erg tevreden over het resultaat en ze vonden de auto een lekkere geur hebben. Blijft leuk poetsen met meguiars. Quote
Peterrrrr Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 @ Jantje.2: Helemaal mee eens ! Heb die ooit onder mijn kadett gehad maar vond het niet passen. Heb daarna 8j + 9j Rsl wieltjes in 14" genomen wat super stond ! Quote
Alex VB Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 Velgjes staan goed onder je Soul. Alleen zou ik niet kiezen voor de Hankook bandjes, maar dat is een persoonlijke keuze.. Ik wens je veel plezier met het rijden en het onderhouden, maar dat zit wel snor met Meguiar's. Quote
jos16 Posted March 30, 2011 Author Posted March 30, 2011 De Hankook bandjes zijn nog helemaal nieuw, krap 500 km mee gereden. Ik vind het zonde om deze de schroothoop op te gooien, 4 nieuwe banden kosten tegenwoordig ook een vermogen, de velgen waren al duur genoeg. Ik ben redelijk tevreden met de hankook banden, is het geen zustermerk van Bridgestone? Quote
Recommended Posts