Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik, en mijn vrouw zijn beiden in het bezit van een dure smartfone geen van de twee kan ik dus niet gebruiken in de SP 3.

Het lijkt mij een goed idee (strak plan) om bij de Sportage een telefoon te leveren.

Van de uitgebrachte lijst van KIA heb je maar weinig, de meeste modellen zijn van voor de oorlog, dus KIA wees verstandig en lever die telefoon voor een klein bedrag bij de auto.

Posted

Ben dan errug benieuwd naar die telefoons......HAHA!

Het is even puzzelen maar met het boekje op schoot is het ook mij gelukt.

Je moet alleen niet de stuurknoppen gebruiken (zoals het boekje zegt) maar de knoppen van de radio zelf.

NB ik heb het over de standaard radio, geen navi.

Posted

Ben dan errug benieuwd naar die telefoons......HAHA!

Het is even puzzelen maar met het boekje op schoot is het ook mij gelukt.

Je moet alleen niet de stuurknoppen gebruiken (zoals het boekje zegt) maar de knoppen van de radio zelf.

NB ik heb het over de standaard radio, geen navi.

Posted

Unne Samsung JET S 8000 is niet verkeerd dacht ik zo, en geprobeerd met de knoppen van de radio.

Staat de BT van de telefoon wel aan ?

Je zal niet de eerste zijn........

Posted

Ik heb gemerkt dat de huidige telefoons Bluetooth aangezet wordt, maar ze niet gevonden kunnen worden.

Dit moet namelijk met de hand in de instellingen gebeuren en dan zijn ze 120 seconden zichtbaar. Of dit met de Jet ook zo is durf ik even niet te zeggen, maar kijk anders eens in de instellingen.

Posted

Ik heb gemerkt dat de huidige telefoons Bluetooth aangezet wordt, maar ze niet gevonden kunnen worden.

Dit moet namelijk met de hand in de instellingen gebeuren en dan zijn ze 120 seconden zichtbaar. Of dit met de Jet ook zo is durf ik even niet te zeggen, maar kijk anders eens in de instellingen.

Posted

Ik hoop dat je gelijk hebt Scorp.

Ik zal het deze week is uitproberen, want ik ben net als zovelen onder ons nog niet in het bezit van een SP3.

Dat zal wel half Juni worden. Maar ik kan het proberen met de SP3 van mijn zwager om de hoek.

Maar je kan het maar vast uitgevogeld hebben toch?

Posted

Ik hoop dat je gelijk hebt Scorp.

Ik zal het deze week is uitproberen, want ik ben net als zovelen onder ons nog niet in het bezit van een SP3.

Dat zal wel half Juni worden. Maar ik kan het proberen met de SP3 van mijn zwager om de hoek.

Maar je kan het maar vast uitgevogeld hebben toch?

Posted

De BB Torch die ik heb staat - nog - niet op de lijst maar verschillende andere BB wel..

Omdat RIM een eigen OS heeft verwacht ik geen problemen...

( De Blackberry Torch staat ook niet op de Honda CR-V lijst maar het werkt prima ! )

Posted

En toch is het een kwalijke zaak van KIA om een lijst in de folder te zetten die uit de tijd stamt dat de vissen nog te voet kwamen.

Ik ben met die verouderde lijs naar een telefoonwinkel gegaan en heb een htc TATOO tweede hands gekocht voor 45 Euro.

O wat zijn wij heden blij!!!!!!!! :wink: