broer konijn Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 Bonjour iedereen, Vraag: ik ben op zoek naar het ingeslagen chassisnummer op mijn kia sportage uit 2000. Hij moet opnieuw gekeurd worden en de franse controle technique vereist sinds januari dat het ingeslagen chassisnummer te vinden is. Vindt ik alleemaal best mits ik het nummer kan vinden. Heeft iemand een idee? Niet de geeikte plaatsen dus achter de wielen op de chassisbalk ( voor en achter)Daar zit die niet. Op de bodemplaat bij voorstoelen ook niet. Zit wel een nummer onder de motorkap net naast de turbocooler. Maar dit is maar 6 cijfers en het nummer bestaat uit veel meer en letters. Het typeplaatje is ook te vinden maar niet goed genoeg dus. groet rené Quote
Crum Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 op de rechter chassisbalk, zo uit mn hoofd half-verwege tussen de voor en achteras.. Quote
broer konijn Posted May 2, 2011 Author Posted May 2, 2011 op de rechter chassisbalk, zo uit mn hoofd half-verwege tussen de voor en achteras.. He bedankt!! heb hem gevonden. was bijna weg. groeten Quote
Crum Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 vaak genoeg staan zoeken, met een doek met thinner alle tectyl weghalen, als het is gecontroleerd weer wel goed in de tectyl zetten, anders is het volgend jaar helemaal weg.. Quote
Recommended Posts