Rio-man Geplaatst 30 Augustus, 2011 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2011 Zo, vandaag nog even langs de Dacia-dealer gereden, en we krijgen een zeer mooie prijs terug voor de Rio. In januari wordt hij besteld! Ik heb hem net in het wit gezien met een pack look, en dat ziet er toch wel gigantisch mooi uit. Zwart is eigenlijk een beetje afgevallen: Je ziet er alles op. Dus twijfel tussen wit of bruin, maar eigenlijk zie ik de witte kleur wel zitten Quote
Rio-man Geplaatst 2 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 September, 2011 Gped, even een update! Morgen gaan we naar de Dacia-dealer om te kijken of we tot een deal kunnen komen. Het gaat een witte Duster worden zonder het Pack Look, omdat ik geen 1000 euro overheb voor een paar zilveren plastic stukjes en getinte ramen. Deze komen er wel op, maar home-made net als nu al het geval is bij de Peugeot. De velgen zijn daarbij wel even jammer, maargoed, er moeten ook nog winterbanden komen. We gaan de auto ok bestellen zonder audio: Geen radio en geen speakers, alleen de bekabeling. Waarom? De reden is simpel.. 500 euro voor 4 15watt speakertjes en een goedkoop radiootje vind ik ietwat veel als ik voor de helft alles van een goede kwaliteit kan hebben. Dat wordt dus ook zelf ingebouwt. Verder komen er nog blauwe (geen xenon) koplampen in, omdat dit net wat mooier oogt, en zal er nog een uitlaatsierstuk opkomen die ik nog van de Pride heb liggen (en ik denk dat deze mooi staat op de Duster). Rekening houdend met de huidige levertijden betekend dat dus dat we begin januari afscheid gaan nemen van de Rio. Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de leuke tijd op het forum! Ik zie dat er zelfs al iemand is die mijn formnaam in iets andere gedaante over heeft genomen (rio_man). Ik zal zo nu en dan nog wel eens komen buurten hier! Quote
Rio-man Geplaatst 15 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 15 September, 2011 HIJ IS BESTELD! Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 HIJ IS BESTELD! Rio ingeruild ? Quote
Rio-man Geplaatst 20 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 20 September, 2011 Rio ingeruild ? Nee de auto is particulier verkocht voor een zeer mooie prijs! Komende zaterdag wordt hij opgehaald. 1 Quote
Rio-man Geplaatst 26 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2012 Zoals beloofd nog een fototje van de nieuwe auto. We hebben hem op 8 december opgehaald en er staan inmiddels alweer 1750 tevreden kilometers op de teller. Bedankt allemaal voor de leuke tijd hier! Quote
Smart Geplaatst 26 Januari, 2012 Geplaatst 26 Januari, 2012 Rio-Man gefeliciteerd met je nieuwe 'witte' aanwinst, geniet ervan! Vele plezierige, maar vooral veilige km's toegewenst! Quote
Alex VB Geplaatst 27 Januari, 2012 Geplaatst 27 Januari, 2012 idd. gefeliciteerd met je aanwinst. Zoals al een paar keer eerder vertelt blijf je van harte welkom op ons forum.. 1 Quote
Rio-man Geplaatst 9 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2012 Dank voor de leuke reacties! Inmiddels hebben we wel al wat kleine aanpassinkjes gedaan. Zo hebben we de audioinstallatie geupgrade tov de fabrieksmeuk, hebben we de binnenkanten van de wielkasten zwart gemaakt omdat dit gewoon netter staat en is er inmiddels een sierstuk op de uitlaat geplaatst. Later zullen de achterramen nog geblindeerd worden en zullen er nog diverse losse delen van het pack look worden geinstallerd. Los, omdat dit een besparing is van ruim 500 euro. Een bedrag dat ik toch best de moeite waard vind. Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2012 Geplaatst 9 Februari, 2012 Leuk hoor, doe maar es wat linkjes. Ik zag dat Tazteam ook al weer lekker aan de gang was op het Dacia forum. Goed bezig ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.