Gast Warmentuuter Geplaatst 12 Mei, 2015 Geplaatst 12 Mei, 2015 Sorry, terug naar de topic Update Venga en........ marters Quote
bigwade Geplaatst 13 Mei, 2015 Geplaatst 13 Mei, 2015 Zitten jullie mijn topic te vervuilen....? zit nu al de hele dag naar deze gif te kijken maar hij verveelt nog steeds niet, geniaal, haha ! 1 Quote
Smart Geplaatst 23 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2016 Zijn er al forumleden die hun navigatie via de dealer hebben geüpdated? Mijn panoramadak heb ik van het weekend open gedaan, maar hij ging niet meer dicht. Na verschillende pogingen maar opgegeven en er voor de nacht een deken overheen gelegd. Niet echt ideaal, maar garage was gesloten. De volgende ochtend lukte het mij om het dak te sluiten. De dealer moet dit uiteraard oplossen, maar ik wil dit gelijk met de update van de navi laten samenvallen. Dus is er al iemand die een nieuwe kaartupdate heeft laten installeren? Quote
Vengatje12 Geplaatst 2 Juli, 2016 Geplaatst 2 Juli, 2016 Mijn navigatie is bij zijn eerste beurt geüpdatet. Het zou eerst 2 uur in beslag nemen maar omdat het systeem bij mij met een S.D kaartje werkt duurde het maar een 3/4 uur. Ik heb het nog niet goed gecontroleerd maar ik zie wel dat er nieuwe wegen opstaan die ik eerst niet had van in de omgeving Eindhoven. Groetjes 2 Quote
Vengatje12 Geplaatst 9 November, 2016 Geplaatst 9 November, 2016 Mijn navigatie is bij zijn eerste beurt geüpdatet. Het zou eerst 2 uur in beslag nemen maar omdat het systeem bij mij met een S.D kaartje werkt duurde het maar een 3/4 uur. Ik heb het nog niet goed gecontroleerd maar ik zie wel dat er nieuwe wegen opstaan die ik eerst niet had van in de omgeving Eindhoven. Groetjes Na nu een half jaar na de update van mijn navigatie systeem moet ik zeggen dat het goed werkt en nog geen kaart gehad die niet klopte. Alleen in Duitsland had ik in Osnabrück een foutje gemaakt door centrum in te geven na zoeken zag ik op een gegeven moment een bord met zentrum en toen ging het goed. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.