Si2000 Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Hoi Marc, Ook van mij gefeliciteerd. Veel veilige km`s! Als Spijkenisser zal ik je ongetwijfeld een keer zien rijden. Heb mijn SP3 2.0 automaat,Casa White, PP,nav. eind maart besteld. Niet in Spijkenisse maar tijdens een actie in Breda waar ik toevallig was.Had al wel een tijdje lopen kijken maar waren nog niet van plan te gaan kopen.Maar goed, we hebben het toch gedaan. Te mooi om niet te doen! Gisteren ben ik gebeld dat er (nog) niets bekend is. Op de bon 6 maanden/zsm.Ik hoop uiteraard het laatste! Ben ook benieuwd wat het kenteken van jou gaat worden. Nou veel plezier en geniet ervan! Groet, vand.m Hallo vand.m, Dank, ik neem aan dat je me zeker wel eens zal zien rijden. Zeker in de omgeving Maaswijk. Als jou bestelling net zo vlot gaat als de mijne rij jij ook snel. Mijn levertijd was ook min. 4 maanden, maar zo zie je maar hij is er al. Ik ga zo even naar de dealer om te kijken hoe hij er bij staat, kan hem nog niet meenemen, helaas. Zodra ik het kenteken weet laat ik het je hier wel even weten, dat zal waarschijnlijk woensdag worden. Groet en tot ziens. Marc Quote
Si2000 Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 :1174193: Net terug van de dealer en meteen maar even een fotootje genomen met mobiel dus kwaliteit is niet erg sterk. Hij stond er in iedergeval goed bij en al helemaal klaar om meegenomen te worden. Moet toch nog even wachten tot woensdag als alles goed gaat. Groet, Marc Quote
Sportage99 Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Mooie Auto Marc, maar de verkeerde kleur. Ben gewoon stik jaloers want ik wacht nog steeds Quote
Si2000 Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Mooie Auto Marc, maar de verkeerde kleur. Smaken verschilt Quote
ludwig001 Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 beste , vandaag heb ik deze mail ook gehad in verband met de levering mijn auto besteld op 8 januari ook een levertijd van 4 maanden maar nog steeds geen antwoord dus naar kia belguim een e-mail gestuurd en ze zeggen juist het zelfde , ik begrijp er niks meer van als het hoort dat sommige hem al hebben en zelfs in februari besteld en dan andere die zolang moeten wachten waar zit de strategie van de leveringen bij kia zelf , we kunnen maar een doen en das gewoon wachten dus al de wachtende veel sterkte ik ben wachtende van 15jan de datum dat ik mijn sportage besteld heb, het ging 4maand duren nu is nog steeds niets verder gehoord heb van de leveringsdatum die normaal op 15juli ging plaatsvinden 2maand later dan voorzien heb ik een mail gestuurd? Deze kreeg ik terug als antwoord Beste, Het orderboek is vijf maal groter dan de verkoopsdoelstelling! U bent één van de duizenden nieuwe Kia Sportage klanten. De Europese productie eenheid van deze succesvolle nieuwkomer kan de vraag niet aan en we moeten vaststellen dat we er niet in slagen de afgesproken leveringstermijnen na te komen, waarvoor onze oprechte excuses. Wij zijn momenteel niet bij machte een exacte leveringsdatum door te geven. Wij begrijpen dat dit antwoord niet voldoet aan uw verwachtingen, maar weet dat wij samen met uw KIA verdeler alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk te beleveren. Met onze oprechte excuses voor het ongemak en steeds tot uw dienst, Mathilde de Villenfagne KIA Motors Belgium Sales & Network Assistant Tel: +32 2 7090062 z Fax: +32 2 2050267 z E-mail: mdv@kia.be Quote
WIA Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 beste , vandaag heb ik deze mail ook gehad in verband met de levering mijn auto besteld op 8 januari ook een levertijd van 4 maanden maar nog steeds geen antwoord dus naar kia belguim een e-mail gestuurd en ze zeggen juist het zelfde , ik begrijp er niks meer van als het hoort dat sommige hem al hebben en zelfs in februari besteld en dan andere die zolang moeten wachten waar zit de strategie van de leveringen bij kia zelf , we kunnen maar een doen en das gewoon wachten dus al de wachtende veel sterkte Bijna 7 mnd aan het wachten nu.... Quote
Broosje Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 Hierbij weer een update. Het lijkt erop dat er deze week weer een lading is afgeleverd gezien de meldingen hier. Hopelijk worden onze Zuiderburen ook sneller voorzien van hun Kia bolides. Ik wil graag het leveringsoverzicht overdragen aan een van de forumleden. Iemand interesse? Stuur mij maar een berichtje dan stuur ik het bestand toe. Levering Kia Sportage .pdf Quote
chrichri Geplaatst 27 Mei, 2011 Geplaatst 27 Mei, 2011 beste , vandaag heb ik deze mail ook gehad in verband met de levering mijn auto besteld op 8 januari ook een levertijd van 4 maanden maar nog steeds geen antwoord dus naar kia belguim een e-mail gestuurd en ze zeggen juist het zelfde , ik begrijp er niks meer van als het hoort dat sommige hem al hebben en zelfs in februari besteld en dan andere die zolang moeten wachten waar zit de strategie van de leveringen bij kia zelf , we kunnen maar een doen en das gewoon wachten dus al de wachtende veel sterkte Het is precies een algemeen probleem in België.Ik heb nog het geluk gehad dat ze zich aan de vier maand hebben gehouden.Hoe het komt dat er in Nederland wel een betere opvolging is weet ik niet(misschien dat ze bij KIA België hier meer over weten maar ik denk niet dat ze dat aan je neus gaan hangen). Quote
Bjorn Verlinden Geplaatst 28 Mei, 2011 Geplaatst 28 Mei, 2011 Hallo allemaal, Heb op 30/04/2011 een sportage 1.6 Gdi Sense,sirius silver besteld wel zonder de 18 duimers want ze zijn niet gehomologeerd veer de 1.6. Verwachte levertermijn 12 maanden! Wel eventjes slikken Quote
kialoog Geplaatst 28 Mei, 2011 Geplaatst 28 Mei, 2011 Hallo allemaal, Heb op 30/04/2011 een sportage 1.6 Gdi Sense,sirius silver besteld wel zonder de 18 duimers want ze zijn niet gehomologeerd veer de 1.6. Verwachte levertermijn 12 maanden! Wel eventjes slikken Welkom hier, tjonge zeg, ik dacht dat ze een beetje inliepen maar niet dus. Heel veel sterkte met het geduld. Een Ferrari heb je sneller Maar mooie kleur gekozen hoor. Groet Kialoog. Quote
denbarrie Geplaatst 28 Mei, 2011 Geplaatst 28 Mei, 2011 Goed nieuws van mijn dealer,de auto wordt volgende week gelost, zodra de auto er is wordt ik gebeld om een afleveringsafspraak te maken. 26 jan. besteld. Quote
philip22 Geplaatst 28 Mei, 2011 Geplaatst 28 Mei, 2011 Hebben de onze op 3 Januari besteld , hebben vorige week een telefoontje gehad van de dealer dat hij op 24 Mei op de produktieplanning stond en zou geleverd worden in de tweede helft van Juni. Groeten. Quote
sportagent Geplaatst 28 Mei, 2011 Geplaatst 28 Mei, 2011 Update Broosjelijst hallo broosje ik heb mijn sportage besteld op 10 mei 2011,een 1.6 gdi executive plus pack, groeten sportagent Quote
bar Geplaatst 28 Mei, 2011 Geplaatst 28 Mei, 2011 Nou.... Als ik dit sllemaal lees zal mijn geduld nog wel even op de proef gesteld worden. Op 15 maart heb ik de witte 1.6 gdi besteld met open dak en alles erop en eraan(wat dan mogelijk was) en ben bang dat het augustus wordt. weet niet of er mensen zijn die uit rotterdam komen en mij misschien meer kunnen vertellen Quote
Sage2011evoque Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 heb net dezelfde mail gekregen van ons mathildeke de mijn vertrekt 15 juni naar Belgie, besteld 15januari greetzzzz Meneer, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. De lancering van de nieuwe KIA Sportage is een ongelooflijk commercieel succes. Het orderboek is vijf maal groter dan de verkoopsdoelstelling! U bent één van de duizenden nieuwe Kia Sportage klanten en dus ongetwijfeld in blijde verwachting van uw nieuwe wagen. De Europese productie eenheid van deze succesvolle nieuwkomer kan de vraag niet aan en we moeten vaststellen dat we er niet in slagen de afgesproken leveringstermijnen na te komen, waarvoor onze oprechte excuses. Wij houden er ook aan u te melden dat uw KIA verdeler in geen geval verantwoordelijk is voor de vertraging. Mocht u mobiliteitsproblemen ondervinden vanwege deze vertraging dan bieden wij, samen met uw KIA verdeler graag een budgetvriendelijke oplossing onder de vorm van een KIA Soul inloopwagen voor slechts 199 euro/maand btw inbegrepen. Hiervoor dient u contact op te nemen met uw Kia verdeler. Alleen hij kan met u concrete afspraken maken. Wij begrijpen dat dit antwoord niet voldoet aan uw verwachtingen, maar weet dat wij samen met uw KIA verdeler alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk te beleveren. Met onze oprechte excuses voor het ongemak en steeds tot uw dienst, Mathilde de Villenfagne KIA Motors Belgium Sales & Network Assistant Tel: +32 2 7090062 z Fax: +32 2 2050267 z E-mail: mdv@kia.be BULSHIT BULSHIT BULSHIT KIA KLANTENSERVICE IS BULSHIT BULSHIT BULSHIT Quote
Broosje Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 Goed nieuws van mijn dealer,de auto wordt volgende week gelost, zodra de auto er is wordt ik gebeld om een afleveringsafspraak te maken. 26 jan. besteld. Hé Hé, Gefeliciteerd, eindelijk! Toch goed nieuws, dezelfde dag als ik besteld, levering ligt niet ver uit elkaar. Laat de foto's en ervaringen maar komen. Quote
Bjorn Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 Nou.... Als ik dit sllemaal lees zal mijn geduld nog wel even op de proef gesteld worden. Op 15 maart heb ik de witte 1.6 gdi besteld met open dak en alles erop en eraan(wat dan mogelijk was) en ben bang dat het augustus wordt. weet niet of er mensen zijn die uit rotterdam komen en mij misschien meer kunnen vertellen Waar uit Rotterdam kom je vandaan? En waar heb je je Sportage besteld? Ik heb ook de witte 1.6 gdi besteld met pano dak op 4 april. Toen zeiden ze 3 maanden maar zal wel meer worden denk ik! FF bellen van de week. Wat voor levertijd hadden ze tegen jou gezegd? Quote
bar Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 Ik heb hem besteld in berkel en rodenrijs. Ik heb ongeveer 3 weken geleden gebeld en toen was er nog niets duidelijk. Tegen mij is gezegd dat t ongeveer 4 maanden zou duren maar kon ook langer duren. Een dealer in krimpen vertelde mij dat de fabriek bezig was om per april met continue ploegen te gaan werken dus 24 uur per dag, ook hoorde ik dat de auto´s met pano dak langer moesten wachten daar er een achterstand is met die daken Toevallig zag ik er 2 rijden vandaag en tja... het is wel de moeite waard hoor Waar heb jij hem besteld? want 3 maanden is is niet echt schrikbarendlang toch Waar uit Rotterdam kom je vandaan? En waar heb je je Sportage besteld? Ik heb ook de witte 1.6 gdi besteld met pano dak op 4 april. Toen zeiden ze 3 maanden maar zal wel meer worden denk ik! FF bellen van de week. Wat voor levertijd hadden ze tegen jou gezegd? Quote
AntonE Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 Beste allemaal, Het lijkt dat er verschillende levertijden bestaan. De een heeft na mij besteld en al geleverd gekregen, andere wachten heeel land en de anderen hebben de auto vrij snel. Zou er verschil in dealers zijn? AntonE Quote
AntonE Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 Beste allemaal, Het lijkt dat er verschillende levertijden bestaan. De een heeft na mij besteld en al geleverd gekregen, andere wachten heeel land en de anderen hebben de auto vrij snel. Zou er verschil in dealers zijn? AntonE Quote
Bjorn Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 Ik heb hem besteld in berkel en rodenrijs. Ik heb ongeveer 3 weken geleden gebeld en toen was er nog niets duidelijk. Tegen mij is gezegd dat t ongeveer 4 maanden zou duren maar kon ook langer duren. Een dealer in krimpen vertelde mij dat de fabriek bezig was om per april met continue ploegen te gaan werken dus 24 uur per dag, ook hoorde ik dat de auto´s met pano dak langer moesten wachten daar er een achterstand is met die daken Toevallig zag ik er 2 rijden vandaag en tja... het is wel de moeite waard hoor Waar heb jij hem besteld? want 3 maanden is is niet echt schrikbarendlang toch In berkel ben ik ook geweest en in Delft, beide zeiden ze dat daar een wachttijd van 6 maanden was. Vandaar dat ik hem heb besteld in Sliedrecht. Zij zeiden 3 maanden wachttijd. Of dit echt zo is betwijfel ik ondertussen na al deze posts gelezen te hebben! Dat over die fabriek heb ik ook gehoord idd maar kan me ook herinneren dat ik ergens had gehoord dat dat toch niet door was gegaan ?!?! Not sure... Ik kan niet wachten iig Quote
chrichri Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 In berkel ben ik ook geweest en in Delft, beide zeiden ze dat daar een wachttijd van 6 maanden was. Vandaar dat ik hem heb besteld in Sliedrecht. Zij zeiden 3 maanden wachttijd. Of dit echt zo is betwijfel ik ondertussen na al deze posts gelezen te hebben! Misschien waren de eerste twee dealers eerlijk en degene waar je gekocht hebt niet . Quote
Bjorn Geplaatst 29 Mei, 2011 Geplaatst 29 Mei, 2011 Misschien waren de eerste twee dealers eerlijk en degene waar je gekocht hebt niet . Ik hoop het niet maar ik vrees het wel Quote
kiaclydeblue Geplaatst 30 Mei, 2011 Geplaatst 30 Mei, 2011 in bestelling : KIA Executive Plus Pack 1.6 GDI Clydeblue De kleur was ik t niet helemaal mee eens, maar tja, auto vd werkgever, kon wel uitvoering etc uitkiezen, maar bedrijfskleur is (donker) blauw. dus wordt t clydeblue ( helaas geen donkerbl.metallic beschikbaar voor deze Kia Sportage 2011 ) Besteld eind Februari Verwachte levertijd begin Juni ... twee weken terug gebeld naar de dealer: nope > denk er maar snel circa 2 maanden bij huilennn...... de ouwe 407SW die ik nu rijdt( met alle respect voor zn trouwe dienst) is aan vervanging toe , want 265.000 km sinds begin 2005. Laat die Sportage alsjeblieft snel komen.. groet KIACLYDEBLUE Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.