Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Troost u ik heb de mijne op 11/10/2010 besteld,vandaag ging em in productie,naar dealer gemailt en die zegt dat de auto begin juni of eind juni geleverd wordt. Klein probleem voor mij wij vertrekken op 08/07/2011 op verlof met de caravan,MAAR IK HEB NOG GEEN WAGEN

Allemaal raar :blink: .Bij welke dealer heb je hem gekocht?Als hij vandaag in productie gaat moet hij binnen een maand bij de dealer toekomen.Begin juni of eind juni scheelt hem ook bijna een maand.Wat voor een communicatie is dat?Bij mij heeft de dealer gemaild dat hij de 1ste april(zei er nog expleciet bij dat het geen aprilgrap was :D )in productie ging en 29 mei is hij dan toegekomen.Dat ik hem de week nadien maar heb kunnen ophalen was omdat de papieren eerst nog moesten in orde worden gemaakt.

In ieder geval heb ik geen klagen over mijn dealer want de termijn die hij had vooropgesteld is niet overschreden.

Zeg welke kleur heb jij genomen?Kwestie van als ik je in de streek zie rondrijden ;) .

Geplaatst

JA, Hij is bij de dealer!!

Kan hem over anderhalve week ophalen.

Er moeten nog flink wat opties gemonteerd worden dus dat duurt 2 weken extra.

Besteld 8 januari 2011. 1.6 GDI Executive Pluspack Sunroof etc.

Geplaatst

Hallo ,

de mijne is besteld op 16 jan .. Sportage 1.6 benzine ,fusion , dark gun metal met lederen zetels en afneembare trekhaak

3 max 4 maanden hadden ze gezegd , ben vorige week is gaan horen , maar ze weten nog niks .

We hadden ook eerst in Geel geweest bij Laenen maar hebben hem in Neerpelt gekocht

groetjes ,Ingrid

Heb al heel veel spijt dak hem bij Laenen heb besteld, echt geen vriendelijke en klantgerichte persoon!!

Tijdens de verkoop ne smile tot achter de oren ene keer de deur uit zijde precies ne last als je vragen hebt over u wagen !!!

Je hebt een goede keuze gemaakt om hem elders te bestellen, maar ben zelf ook van Geel en dacht dat dit het gemakkelijkst zou zijn.

Groetjes Tamara

Geplaatst

hoi,heb de mjne ook besteld op 8 januari 2011 en zou deze week geleverd worden

maar heb nog niks gehoord en heb gebeld maar de dealer weet ook van niks het enige

wat ze me konde zeggen is dat ze eerst de chassisnummer kregen en dan 14 dagen

later zou geleverd worden dus zal het nog effe wachten zijn

Geplaatst

Heb al heel veel spijt dak hem bij Laenen heb besteld, echt geen vriendelijke en klantgerichte persoon!!

Tijdens de verkoop ne smile tot achter de oren ene keer de deur uit zijde precies ne last als je vragen hebt over u wagen !!!

Je hebt een goede keuze gemaakt om hem elders te bestellen, maar ben zelf ook van Geel en dacht dat dit het gemakkelijkst zou zijn.

Groetjes Tamara

Hoi,

Wij hebben hem bij Lumens in Neerpelt besteld omdat we al gehoord hadden over Laenen ,mijn schoonzoon heeft daar een seat leon gekocht heeeeel lang moeten wachten en service noppes ,gaat voor onderhoud nu naar Lommel .IDD heel vriendelijke mensen als je een auto wil kopen . Dan komen we elkaar misschien wel eens tegen als , ik zeg wel, als we onze KIA hebben .haha , Ik ben van Balen .

groetjes Ingrid

Geplaatst

Allemaal raar :blink: .Bij welke dealer heb je hem gekocht?Als hij vandaag in productie gaat moet hij binnen een maand bij de dealer toekomen.Begin juni of eind juni scheelt hem ook bijna een maand.Wat voor een communicatie is dat?Bij mij heeft de dealer gemaild dat hij de 1ste april(zei er nog expleciet bij dat het geen aprilgrap was :D )in productie ging en 29 mei is hij dan toegekomen.Dat ik hem de week nadien maar heb kunnen ophalen was omdat de papieren eerst nog moesten in orde worden gemaakt.

In ieder geval heb ik geen klagen over mijn dealer want de termijn die hij had vooropgesteld is niet overschreden.

Zeg welke kleur heb jij genomen?Kwestie van als ik je in de streek zie rondrijden ;) .

De sportage is besteld in aalst ,garage europa, vandaag naar de importeur gebeld,daar zeggen ze mij dat ze nog niet kunnen zien wanneer gij in productie gaat,vraag mij dan af hoe die dealer aan die datum gekomen is??

Bij kia zeggen ze me dat het komt omdat het een awd automaat is daarmee dat de productie zo lang duurt,kleur is sand track

kia belooft mij wel een wagen waarmee we onze caravan kunnen trekken,voor 1 maand,als de onze niet op tijd geleverd is,ik ben benieuwt of ze woord houden

Geplaatst

Even heel erg off topic.

Doen Belgen nooit een spatie na een komma ?

Vergroot de leesbaarheid enorm.

Is me al vaker opgevallen.

Geplaatst

De sportage is besteld in aalst ,garage europa, vandaag naar de importeur gebeld,daar zeggen ze mij dat ze nog niet kunnen zien wanneer gij in productie gaat,vraag mij dan af hoe die dealer aan die datum gekomen is??

Bij kia zeggen ze me dat het komt omdat het een awd automaat is daarmee dat de productie zo lang duurt,kleur is sand track

kia belooft mij wel een wagen waarmee we onze caravan kunnen trekken,voor 1 maand,als de onze niet op tijd geleverd is,ik ben benieuwt of ze woord houden

Ik ben er ook prijs gaan vragen maar uiteindelijk ergens anders gekocht.Ik ga niet zeggen dat het altijd de dealer zijn fout is maar ze zouden dan toch wat eerlijker mogen zijn in hun communicatie naar de klant.

Dat er problemen zijn naarmate het model is me hier al meermaals opgevallen.Het is te hopen dat je niet meer lang hoeft te wachten op je Sportage en er kan van genieten zoals ik nu doe ;) .

Geplaatst

Update Broosjelijst :(:D

Ik volg het wel, maar post niet veel...

Even om het lijstje helder te houden want die vind ik erg zinvol! Ik heb ook nog geen nieuws..

Maar gelukkig is het mooi weer voor mn "zomer"bolide, dus ik vermaak me prima....maar heb ondertussen ook wel heel veel zin in de Sportage

IMG_0575%5B1%5D.JPG

Geplaatst

Vandaag mail gekregen van de Belgische importeur geplande productiedatum 23/05.

Maar kon mij maar volgende week definitief bericht geven van productie.

Geplande leveringsdatum was 9/05 en is nu dus totaal onbekend en reeds voorbij.

Geplaatst

Ook een mail gekregen van kia België en verwachte productie datum is 01/06/201 maar is nog niet zeker. Ik moet volgende week bij de dealer langs voor meer info (zekerheid). Er is weer hoop.

Geplaatst

Vandaag mail gekregen van de Belgische importeur geplande productiedatum 23/05.

Maar kon mij maar volgende week definitief bericht geven van productie.

Geplande leveringsdatum was 9/05 en is nu dus totaal onbekend en reeds voorbij.

Hallo

wanneer heb je hem besteld en welke juist ,ik op 16 jan.

groetjes,Ingrid

Geplaatst

Wat me trouwens wel opvalt aan het mooie lijstje van Broosje is dat er geen enkele Sportage meer is verkocht na 29 april. Zouden ze op zijn. :D

Geplaatst

28 april heb ik de auto opgehaald, daarna een weekje (vlieg vakantie gehad)

ben zeer tevreden met de auto, weg ligging is prima moest even wennen aan de directe besturing is voor mij een kwestie van wennen maar vindt het prima gaan.Schakelt goed de zesde versnelling is een kwestie van losjes rechts/achter weg duwen.

Best snel als je de 1.6 motor bekijkt en vind de motor trouwens best stil.(nieuw)...

Goede zit houding stoelen zitten prima.(persoonlijke afstelling)touwens de hogere zit geeft een gevoel van extra veiligheid, denk dat ik dit niet moet onderschatten. dus alert blijven, moeten we zo wie zo doen in de randstad.

Moet nog wat meer ervaring op doen maar dit is mijn eerste korte ervaring,

met vriendelijke groeten,

Deje

Geplaatst

28 april heb ik de auto opgehaald, daarna een weekje (vlieg vakantie gehad)

Deje

En dat er nog vele mooie kilometers volgen mogen.

Geplaatst

Vandaag is de grote dag!!

Ik kan mijn Sportage ophalen.

De laatste uurtjes tikken weg.

Besteld op 5 januari (NL) 1.6 gdi sand track, schuifdak; navigatie.

Geplaatst

Veel plezier ermee !!!!

en wij wachten en wachten en wachten ,haha

Geplaatst

Veel plezier ermee !!!!

en wij wachten en wachten en wachten ,haha

Geplaatst

Het komt nu wat dichterbij.

Besteld 18 februari een 1.6 GDI X-ecutive - Sirius Silver.

Ik hoop nog voor de vakantie half juni.

Geplaatst

Wij hebben onze 1.6 GDI X-ecutive in Techno Orange met Pack Plus en Orange Color Pack ook op 18 februari besteld.

Laatste nieuws van de dealer was dat hij uiterlijk begin juli komt.

Wij gaan de laatste week van juni op vakantie en hopen ook echt dat hij voor die tijd toch nog komt.

Geplaatst

Wij hebben onze 1.6 GDI X-ecutive in Techno Orange met Pack Plus en Orange Color Pack ook op 18 februari besteld.

Volgens mij hebben wij hier de eerste officiële Orange Color Pack van het forum.

Geplaatst

op 24/01/2011 besteld

fusion 1.6 dark gun metal met panoramisch zonnedak

levertijd gekregen van 4 maand

vandaag contact gehad met kia brussel

produktie staat gepland voor 13 juni,onder voorbehoud.

dan nog een maand wachten tot hij in belgie is.

dit wordt een kleine 6 maand wachten dan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...