alida Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 ik heb de mijnen (1.7 diesel - black pearl) 7 februari bestelt, beloofde levertijd was 6 maanden. tot op heden nog geen meer nieuws gekregen, enkel dat alle bestellingen na 14 februari een levertijd hebben van 12 maanden, dus in theorie had ik nog 'geluk', hopelijk in de praktijk ook Quote
Husky Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 4 februari de 1.7 CRDI met Plus Pack besteld, vandaag belde de dealer dat hij binnen was. Aanvankelijk zou het 4 tot 5 maanden duren dus we waren er nog helemaal niet op ingesteld maar over 'n week kunnen we hem op gaan halen, wonderen bestaan dus toch t Quote
chrichri Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Dan leef ik op hoop want mijn sportage is 29/12 besteld. 1.6 fusion + nav in machine silver Weet je al van de dealer of hij in productie is gegaan? Quote
chrichri Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 4 februari de 1.7 CRDI met Plus Pack besteld, vandaag belde de dealer dat hij binnen was. Aanvankelijk zou het 4 tot 5 maanden duren dus we waren er nog helemaal niet op ingesteld maar over 'n week kunnen we hem op gaan halen, wonderen bestaan dus toch t Leuk voor jou maar weer iets waar je kop noch staart aan krijgt.De één krijgt hem vroeger,de ander rond de vooropgestelde tijd en de pechvogels die kunnen langer wachten .Maar gebaseerd op welke criteria? Quote
bigwade Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Maar gebaseerd op welke criteria? Zuurgraad op dit forum ? , HAHA! geintje Quote
stillen Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Weet je al van de dealer of hij in productie is gegaan? Nee heb eigenlijk nog niks van de dealer gehoordt na het tekenen van het contract. Ben er ook niet echt met opgetogen. Quote
chrichri Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Deze namiddag de wagen gaan ophalen dus Broosje kan zijn bestand weer vervolledigen . Dus verwacht ik ook van Bigwade een mooie taart.Aangezien het een Black Pearl is mag de taart ook iets met zwart zijn . Foto's van de wagen zullen voor morgen zijn want ik moet morgen eerst mijn grilldelen nog bevestigen en ik heb deze avond ook de tijd niet meer gehad. Ik heb al een kleine 100 km gereden en na de eerste km's wat te moeten wennen(de buitenspiegels,de neus die je niet ziet,zetels wat goed krijgen,zicht naar achter) ging het daarna erg vlot.Precies of je er al jaren mee rijd.Morgen wat studeren in de handleiding .Ik zoek wel graag alles zelf uit maar het kan geen kwaad om eens door de handleiding te bladeren.Morgen de foto's zoals beloofd . Quote
chrichri Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Ook nog van de dealer vernomen dat de bestellingen(voor België)die voor begin februari zijn opgenomen nog redelijk kunnen opgevolgd worden kwestie van leveringstermijn.De bestellingen daarna zijn een ramp.Hopelijk komt hier verandering in. Quote
Sunny Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Deze namiddag de wagen gaan ophalen dus Broosje kan zijn bestand weer vervolledigen . Dus verwacht ik ook van Bigwade een mooie taart.Aangezien het een Black Pearl is mag de taart ook iets met zwart zijn . Foto's van de wagen zullen voor morgen zijn want ik moet morgen eerst mijn grilldelen nog bevestigen en ik heb deze avond ook de tijd niet meer gehad. Ik heb al een kleine 100 km gereden en na de eerste km's wat te moeten wennen(de buitenspiegels,de neus die je niet ziet,zetels wat goed krijgen,zicht naar achter) ging het daarna erg vlot.Precies of je er al jaren mee rijd.Morgen wat studeren in de handleiding .Ik zoek wel graag alles zelf uit maar het kan geen kwaad om eens door de handleiding te bladeren.Morgen de foto's zoals beloofd . ChriChri, van harte gefeliciteerd en veel rijplezier!!!!!!! Quote
Preston Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 chrichri... gefelisiflapstaart. Dat je er maar heel veel fijne en plezierige kilometers mee mag rijden !! Ik weet waneer mijn SP3 geleverd wordt ... maar spanning stijgt... Cor Quote
Bjorn Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Ik hou dit forum ook al een maandje in de gaten nu. Mijn Kia Sportage besteld op 04-04-2011 Verwachte levertijd 3 maanden 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack in casa white Nieuwe velgen heb ik al gekocht (ik kon niet wachten ) 19 inch met pirelli 245-45-19 banden Ik kan nu al niet meer wachten!! Wat een TOP auto is dit toch... Quote
bigwade Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Deze namiddag de wagen gaan ophalen dus Broosje kan zijn bestand weer vervolledigen . Dus verwacht ik ook van Bigwade een mooie taart.Aangezien het een Black Pearl is mag de taart ook iets met zwart zijn . Foto's van de wagen zullen voor morgen zijn want ik moet morgen eerst mijn grilldelen nog bevestigen en ik heb deze avond ook de tijd niet meer gehad. Ik heb al een kleine 100 km gereden en na de eerste km's wat te moeten wennen(de buitenspiegels,de neus die je niet ziet,zetels wat goed krijgen,zicht naar achter) ging het daarna erg vlot.Precies of je er al jaren mee rijd.Morgen wat studeren in de handleiding .Ik zoek wel graag alles zelf uit maar het kan geen kwaad om eens door de handleiding te bladeren.Morgen de foto's zoals beloofd . Dames heren ik ga stoppen met taart....... Hé chrichri........... VAN HARTE ! Quote
Alex VB Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Waarom BW, budget op? Of heb je een beter alternatief gevonden om uit te delen? Iedereen die de afgelopen 2 weken zijn nieuwe SP3 heeft mogen ontvangen van harte. De rest die nog aan het wachten is: Blijf het forum volgen zodat de tijd iets verkort wordt.. Quote
bowie97 Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 chrichri proficiat. en welkom bij de Afdeling rijders van de Sportage III En een taart voor Bigwade voor het bezorgen van Taart . O ik was wat vergeten gisteren. Toen ik gisteren weg reed bij de dealer Winters Valkenswaard viel mij op dat er verschillende Sportage III bij hem op het erf stonden. Ik schat zeker 10. Een Techno Orange was er zeker bij. De meeste zonder kenteken plaat. Quote
harter Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Dames heren ik ga stoppen met taart....... Hé chrichri........... VAN HARTE ! Dit ga je niet menen BW. Ik wil toch straks ook graag een taart ontvangen wanneer mijn koets wordt geleverd. Dus nog even volhouden !!!!!!. Quote
tammeke77 Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Binnenkort de nieuwste Belgenmop in Nederland .Op wat moet je het langste wachten?Op een regeringsvorming of op de nieuwe Sportage . Ik vind het een goei mopke , ben zelf ook al van januari aan het wachten op mijn sportage ze hebben me beloofd half mei maar iets in mij zegt dat het niet zo gaat zijn. En ik wacht al van vorig jaar juni op een regering, dus zulle ook nougabollen zijn met mijn sportage , gggrrr ps en tis geen mop tis pure waarheid Een belgske Quote
chrichri Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Dit ga je niet menen BW. Ik wil toch straks ook graag een taart ontvangen wanneer mijn koets wordt geleverd. Dus nog even volhouden !!!!!!. Bigwade moet er van de dokter mee stoppen.Is in korte tijd 20kg bijgekomen.Na de foto's moest hij altijd de taart alleen opeten.Is nu overschakeld op champagne . Hier foto's van de nieuwe aanwinst(andere zal ik in "garage" toevoegen). De grill staat er op en past goed bij het zwart.Nu nog de achterste ruiten donkerder laten maken want het privacy glass is wat te licht. Quote
Peter1 Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Mijn 1.6 GDI, exc. + extra besteld op 18 november 2010, afgeleverd op 28 januari 2011. Dit ook omdat men in 2010 geen 1.6 GDi meer uitleverden. Quote
kialoog Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Jawel ook maar even opgehaald vandaag 07052011 Net terug en even zo'n 150 km gesjeesd. Korte bevinding van een aantal punten die redelijk veel voorbij komen op het forum: -sturen - beter als toen we proefreden maar voelt uitermate licht aan (correcties vallen mee, toch wennen, even langer proberen, mocht laten weten als ik niet tevreden was, sta genoteerd voor eventueel de update in later stadium. -de motor - heerlijk stil, doet bijna geruisloos zijn werk (valt echt op zo rustig kwa geluid, zo bij plus minus 130 heerlijk) - zicht naar achteren - kwestie van wennen (binnenspiegel is idd aan te passen maar was bij mij niet nodig) - airco - prima (zeker vandaag) - versnellingsbak - tjee zeg, wie zei dat Kia en versnellingsbakken gaat niet samen (zelden zo'n soepele bak gevoeld, als door de frituurolie, perfect) - de zit - ook wennen, en nog een beetje rommelen met de instellingen (heb last van de rand van de tunnel terhoogte van de pook, zit net tegen de zijkant van de knie, dat is wel jammer want je hebt zo'n heerlijke plank liggen voor het gas en dan gaat mijn rechter been vanzelf de steun zoeken tegen de zijkant van de tunnel. en voor de rest ... roept u maar. Groet. p.s. foto geprobreerd te plaatsen maar dat zal wel mislukt zijn (is veel te groot gaf het aan, ik moet dus nog gaan knutselen ook. Quote
bowie97 Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Jawel ook maar even opgehaald vandaag 07052011 Proficiat Kialoog, Nog vele mooie kilometers. Quote
bigwade Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Nog vele mooie kilometers. Prachtvolle term. Meestal lees ik "veilige" km. Daar krijg ik altijd wat jeuk van. Deze is leuk.. Ga straks via andere compu toch taart doen.. Quote
kialoog Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Prachtvolle term. Meestal lees ik "veilige" km. Daar krijg ik altijd wat jeuk van. Deze is leuk.. Ga straks via andere compu toch taart doen.. Uhh .. vele schitterende,fantastische,en bevlogen kilometers (nu ook taart??) Quote
bowie97 Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Prachtvolle term. Meestal lees ik "veilige" km. Daar krijg ik altijd wat jeuk van. Deze is leuk.. Ga straks via andere compu toch taart doen.. Ach als ze mooi zijn zijn ze ook meestal Weten we eigenlijk wat voor kleur en type het is? Of wordt het gewoon de slagroomtaart. Quote
kialoog Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Ach als ze mooi zijn zijn ze ook meestal Weten we eigenlijk wat voor kleur en type het is? Ja,ja Broosjelijstje. Quote
bigwade Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 bevlogen kilometers........(stuur-update gehad ??.. ) Maar eh, TAART, dan dus, toch maar weer even en zo.. @Kialoog: Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.