toy Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 de sportage 1.6 besteld in jan.en nu geleverd je bedoeld zeker de 1.6 executive plus pack, ipv de exclusive deze is toch pas vanaf maart te bestellen? Quote
rollyturbo Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Hoi , volg al een tijdje met grote aandacht dit forum i.v.m. de levertijden . Ben woonachtig in Belgie . Dit is er eentje om aan de lijst toe te voegen . Besteld op 31-01-2011 1.7 diesel Evogue in Dark Gun Metal met panoramadak en afneembare trekhaak . Volgens dealer : levertijd ca 20 weken ( was gemeld bij aankoop ) ; dus waaschijnlijk , als men het rekeningske maakt ca 14 juni ? Greetz Rolly Quote
Geof Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Ik woon ook in belgie. Op 23/03/2011 een fusion 2L diesel besteld. Geschatte datum voor levering is december Quote
smetjesmee Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Hoi , volg al een tijdje met grote aandacht dit forum i.v.m. de levertijden . Ben woonachtig in Belgie . Dit is er eentje om aan de lijst toe te voegen . Besteld op 31-01-2011 1.7 diesel Evogue in Dark Gun Metal met panoramadak en afneembare trekhaak . Volgens dealer : levertijd ca 20 weken ( was gemeld bij aankoop ) ; dus waaschijnlijk , als men het rekeningske maakt ca 14 juni ? Greetz Rolly Ik woon ook in belgie. Op 23/03/2011 een fusion 2L diesel besteld. Geschatte datum voor levering is december Welkom 2 nieuwe Belgen! @Rollyturbo: jou verkoper was enthousiaster dan de mijne bij het schatten van de levertermijn. (tegen mij zeiden ze 6 maanden wachttijd - besteld 24 jan) Hopelijk heeft jou dealer gelijk... dan krijg ik de mijne ook misschien een paar weken vroeger. @Geof: 9 maanden wachten is laaaaaaaaaaang... Maar misschien hoeft het zo lang niet te duren. De lijn waarop de Hyundai iX35 gemaakt wordt zou naar een andere fabriek verhuizen. Nu wordt die wagen in dezelfde fabriek als de Sportage geassembleerd. Door het vrijmaken van die lijn kunnen er meer SP3's van de band rollen. Wie weet worden ze binnenkort vlotter geleverd... ik hoop het samen met jou. In ieder geval wens ik jullie beiden veel leesplezier op dit forum tijdens het (lange) wachten. grtz, Kurt Quote
Geof Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Welkom 2 nieuwe Belgen! @Rollyturbo: jou verkoper was enthousiaster dan de mijne bij het schatten van de levertermijn. (tegen mij zeiden ze 6 maanden wachttijd - besteld 24 jan) Hopelijk heeft jou dealer gelijk... dan krijg ik de mijne ook misschien een paar weken vroeger. @Geof: 9 maanden wachten is laaaaaaaaaaang... Maar misschien hoeft het zo lang niet te duren. De lijn waarop de Hyundai iX35 gemaakt wordt zou naar een andere fabriek verhuizen. Nu wordt die wagen in dezelfde fabriek als de Sportage geassembleerd. Door het vrijmaken van die lijn kunnen er meer SP3's van de band rollen. Wie weet worden ze binnenkort vlotter geleverd... ik hoop het samen met jou. In ieder geval wens ik jullie beiden veel leesplezier op dit forum tijdens het (lange) wachten. grtz, Kurt Ik hoop echt dat ik hem vroeger heb. Elke dag bijna rij ik langs de garage langs om de sportage te bewonderen. Mijn vriendin wordt er gek van en zegt dat ik er door bezeten ben. lolz Quote
chrichri Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Elke dag bijna rij ik langs de garage langs om de sportage te bewonderen. Mijn vriendin wordt er gek van en zegt dat ik er door bezeten ben. lolz En dat zal er zeker niet op verbeteren .De vier maand die ik moest wachten was op zich nog geen probleem(ik ben dan ook van het geduldige type ) maar die laatste twee weken begon het toch te kriebelen(en zelfs nog meer). Gelukkig deze avond nog mail gekregen van de dealer.Als ik mijn verzekeringspapieren en nummerplaten heb kan ik hem vrijdag komen ophalen .Normaal wou ik dat zaterdag doen maar de hoofdverkoper zit er dan alleen en het is dan te moeilijk.Wordt dus vroeger genieten .Ik moet wel zien dat ik vrijdag een paar uur vroeger kan stoppen met werken want anders is de garage dicht.Dat wordt dus vrijdag mijn baas eens onder druk zetten .Het is immers voor het goede doel .Het aftellen kan beginnen . Quote
First Kia Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Kun je de mijne ook toevoegen. Besteld op 5 januari te NL, 1,6 GDI X-Ecutive; Sand Track; schuifdak + navigatie. Miste het in je overzicht. gr First Kia Goed nieuws van de dealer. De auto is binnen, volgende week kan ik hem ophalen!!! Dat is dus precies 4 maanden na bestelling. Zie er ontzettend naar uit. Kenteken begint met "R", een van de eerste uit deze serie. Quote
Broosje Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Update leveringsoverzicht: Zijn de bestelde auto's van vorig jaar nu allemaal geleverd? Svp reactie. Levering Kia Sportage .pdf Quote
Etiennep Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 2.0L automaat pluspack in Sandtrac Besteld 20-04 Geleverd 28-04 Een aantal Kia dealer heeft nieuwe wagens op voorraad staan. Via de dealer kunnen deze worden ingezien en snel worden geleverd. Quote
elmerblues Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Zijn de bestelde auto's van vorig jaar nu allemaal geleverd? Svp reactie. Ik denk dat dat lastig wordt om na te gaan. Er zijn zat mensen die zich hier aanmelden om de wachttijd door te komen en als ze hun auto hebben niets meer van zich laten horen. Om vervuiling te voorkomen zou ik voorstellen om mensen die al een maand niet meer zijn ingelogd, te verwijderen van de broosje lijst. Verder zou ik leveringen zoals hierboven, voorraad auto's, ook niet opnemen in de lijst. De lijst is primair bedoeld om inzage in fabrieksleveringen te krijgen. Quote
stillen Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Wat mij opvalt is dat er in Belgie nog geen 1.6 geleverd is. Quote
Eva81 Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 hallo, Ik heb mijn kia sportage 1.6 besteld met panoramisch dak op 11januari! Ik wacht er nog altijd op, heb al aangetekend schrijven gehad met excuses omtrent de vertraging! De garage weet nog van niks omtrent de productie,hoe lang moet ik nog wachten? Mijn auto waar ik nu mee rij gaat weg eind mei dus zit ik zonder!! Zou hem nog zoooo graag hebben in mei... Groetjes Eva Quote
elmerblues Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Kenteken begint met "R", een van de eerste uit deze serie. De R serie is begonnen met RDD, dan zou je 1 van de eerste uit die serie hebben. Zover we weten is Opa de eerste met een kenteken uit de R-serie v.w.b. de SP3. Zelf krijg ik RDR, dus dat wordt de bijnaam RADAR Quote
zapper Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 hallo Na jaren met tevredenheid mercedes te hebben gereden (nu nog vanwege 4 mnd verwachte levertijd) heb ik op 20 april op de autorai besloten de nieuwe sportage te bestellen het gaat om de volgende versie Sportage x-clusive 2.0 cvvt awd automaat benzine black pearl panorama dak verwachte levertijd 4 mnd aug/sept gr zap Quote
TaMS Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Vanmorgen de officiele opdracht gegeven voor onze Sportage, dealer verwacht een levertijd van 3/4 maanden. Quote
sander88 Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 De R serie is begonnen met RDD, dan zou je 1 van de eerste uit die serie hebben. Zover we weten is Opa de eerste met een kenteken uit de R-serie v.w.b. de SP3. Zelf krijg ik RDR, dus dat wordt de bijnaam RADAR Deze week onze kia sportage opgehaald, en ons kenteken is RBN. Dat het met RDD begint is dus niet correct Sander Quote
mecklenfeld Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 En weer een nieuwe "Broosje lijst" om toe te voegen aan je lijst besteld 15 maart 2011 verwacht 15 september 2011 kia sportage 1.7 crdi phoenix silver x excutive Quote
chrichri Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Wat mij opvalt is dat er in Belgie nog geen 1.6 geleverd is. Overmorgen demijne dus wel . Quote
chrichri Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 hallo, Ik heb mijn kia sportage 1.6 besteld met panoramisch dak op 11januari! Ik wacht er nog altijd op, heb al aangetekend schrijven gehad met excuses omtrent de vertraging! De garage weet nog van niks omtrent de productie,hoe lang moet ik nog wachten? Mijn auto waar ik nu mee rij gaat weg eind mei dus zit ik zonder!! Zou hem nog zoooo graag hebben in mei... Groetjes Eva Begrijp ik dus helemaal niet.Ik heb hier nog al Belgen gehoord die een schrijven van KIA hebben gekregen over vertraging.Ik dus nooit.De dealer heeft drie/vier maanden vooropgesteld en het is daar een weekje overgegaan.De dealer heeft mij ook laten weten wanneer de wagen een maand geleden in productie ging en toen hij vrijdag was toegekomen.De papieren moesten nog in orde worden gemaakt en nu kan ik hem eindelijk ophalen. Ik denk dat het dus ook van de dealer(garage)afhangt of je de correcte informatie krijgt en of er wat spoed kan worden achtergezet . Quote
stillen Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Overmorgen demijne dus wel . Dan leef ik op hoop want mijn sportage is 29/12 besteld. 1.6 fusion + nav in machine silver Quote
elmerblues Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Deze week onze kia sportage opgehaald, en ons kenteken is RBN. Dat het met RDD begint is dus niet correct Excuus, een tikfout, dat had inderdaad RBD moeten zijn. Quote
elmerblues Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 om toe te voegen aan je lijst besteld 15 maart 2011 verwacht 15 september 2011 kia sportage 1.7 crdi phoenix silver x excutive Een echte X-ecutive? Zonder pluspack? Dat zou (volgens mij) de eerste zijn. Quote
Sjölp Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Begrijp ik dus helemaal niet.Ik heb hier nog al Belgen gehoord die een schrijven van KIA hebben gekregen over vertraging.Ik dus nooit.De dealer heeft drie/vier maanden vooropgesteld en het is daar een weekje overgegaan.De dealer heeft mij ook laten weten wanneer de wagen een maand geleden in productie ging en toen hij vrijdag was toegekomen.De papieren moesten nog in orde worden gemaakt en nu kan ik hem eindelijk ophalen. Ik denk dat het dus ook van de dealer(garage)afhangt of je de correcte informatie krijgt en of er wat spoed kan worden achtergezet . Het is net omdat de levering maar één week over tijd is dat je geen aangetekend schrijven hebt gekregen. Ik heb bewuste brief gekregen in de week dat de vooropgestelde levertijd afliep. Blijkbaar stond de productiedatum toen ook nog niet vast. De mijne werd uiteindelijk anderhalve maand later geleverd. Quote
WEAlines Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 hallo, ik ben uit Frankrijk en ik bestelde een versie 1.7 Xclusive Sirius zilver met een gevolmachtigde naar Lille uit Nederland 14 februari 2011. Mijn excuses voor de moeilijke vertaling met google. In Nederland gedurende de tijd lijkt meer dan Frankrijk, en het lijkt door het controleren van de levering, ongeacht of ongeveer 4 tot 5 maanden op dit moment voor deze release, wat suggereert dat kon worden afgeleverd Juli. Wat denk je? Mijn agent heeft veel informatie niet over te hebben en die welke zij heeft meer in de moeilijke positie van het leveren van Sportage in France.Merci WEAlines Quote
chrisw. Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Ben de forum van levertijden ook al een tijdje aan het volgen, kom ook uit belgie. Heb de mijne besteld op 24/01/2011, een 1.7crdi evogue 2wd, phoenix silver, met grijs leder interieur en panoramisch zonnedak. Heb verleden week eens naar garage geweest luisteren of er geen nieuws was, spijtig genoeg niks,waarschijnlijk nog niet in produktie ook. De daeler wist mij wel te vertellen dat de hyundai ix35 vanaf 1ste week mei weg gaat naar andere fabriek, dus kunnen ze nu volop sportages produceren. Dus misschien is er hooooooooop om hem in juni-juli nog in mijn bezit te hebben.De levertijd was voorzien op 5 maand bij mij. Dus wij wachten en wachten,........ Groetjes christ. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.