Borns002 Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Gefelicteerd!! En nu maar hopen dat zaterdag snel komt voor jouw. Want dan wordt het ook sneller dinsdag 14 juni, 14.00 uur. Dan kan ik mijn SP3 ophalen. Een 1.6 GDI x-ecutive met plus pack, navigatie pack en panorama dak. Dit alles in de kleur sirius silver. Ik wens je in ieder geval heel veel veilige en probleemloze kilometers in de komende garantieperiode. Quote
Eva81 Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 @raes hoi,heb de mijne(2.0 crdi 2wd) ook besteld in januari(15e) heb vandaag bericht gekregen van de dealer. Nog geen produktiedatum gekend. En we wachten,wachten,wachten,....... Bij mij is het ook nog van dat, heb hem besteld op 11 januari, tis nu al met fiets te doen! Ze hadden een zogezegde productiedatum voor 7juni maar das dus nie doorgegaan en ze weten nu van niks meer!! Ik vind da ze ons gewoon aan het lijntje houden... Quote
vand.m Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 YIIEEEHHAAAA !!!!!!!!! HIJ IS BINNEN Hoi Smetjesmee, Gefeliciteerd en maar hopen dat je niet teveel wakker ga liggen. Zit je straks nog suf achter het stuur ook en kun je minder genieten! Veel plezier en veilige km`s! Groet, vand.m Quote
Ingridve Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 gefeliciteerd allemaal!!veel rij plezier! :D Hoi , Aan allen die hun auto hebben , van harte gefeliciteerd , veel plezier ermee. Aan allen waarvan hun auto onderweg is zoals de mijne , nog eventjes nagelbijten. Aan allen die nog niets hebben gehoord , volhouden. groetjes , Ingrid Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Kialoog, vanelli, harter, smoki, Mustang, Broosje, rollyturbo, chrichri, Borns002, vand.m, toy en IngridV (en al wie ik nog vergeet...) Allemaal van harte bedankt voor de felicitaties. Doet deugd... Aan de mensen die nog wachten zou ik zeggen... hou moed ! Plotseling is de dag daar dat je het goede nieuws verneemt, en dan is gans die periode van lang wachten gauw vergeten. Voor België: mijn dealer zei me vandaag (ben al even gaan kijken...) dat de 2.0 D inderdaad vlugger geleverd wordt dan de 1.7 D. Kleine domper op de feestvreugde, en meteen ook de reden waarom ik nog geen foto genomen heb lees je in het nieuwe topic met dezelfde titel... grtz, Kurt Quote
Rini Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Op 5 maart 2011 heb ik mijn nieuwe Kia Sportage 2.0 CVVT X-Clusive besteld, deze zou 4 juni 2011 geleverd worden. Mijn dealer weet nog van niets wanneer de auto binnenkomt. Wie kan mij meer vertellen, of heeft ervaring wat de levertijden op dit moment zijn. Quote
Raes Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Kialoog, vanelli, harter, smoki, Mustang, Broosje, rollyturbo, chrichri, Borns002, vand.m, toy en IngridV (en al wie ik nog vergeet...) Allemaal van harte bedankt voor de felicitaties. Doet deugd... Aan de mensen die nog wachten zou ik zeggen... hou moed ! Plotseling is de dag daar dat je het goede nieuws verneemt, en dan is gans die periode van lang wachten gauw vergeten. Voor België: mijn dealer zei me vandaag (ben al even gaan kijken...) dat de 2.0 D inderdaad vlugger geleverd wordt dan de 1.7 D. Kleine domper op de feestvreugde, en meteen ook de reden waarom ik nog geen foto genomen heb lees je in het nieuwe topic met dezelfde titel... grtz, Kurt Wat is de domper? Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Juni, 2011 Geplaatst 8 Juni, 2011 Wat is de domper? zie hier: http://www.kiaclub.nl/topic/7166-kleine-domper-op-de-feestvreugde/page__view__findpost__p__61866 Quote
Frankalkmaar Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Ik kan je hetzelfde vertellen. Mijn auto is eind februari besteld, en nog weten ze niet wanneer die geleverd wordt. het betreft hier ook een zwarte 2.0 x-clusive uitvoering. Quote
smetjesmee Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Op 5 maart 2011 heb ik mijn nieuwe Kia Sportage 2.0 CVVT X-Clusive besteld, deze zou 4 juni 2011 geleverd worden. Mijn dealer weet nog van niets wanneer de auto binnenkomt. Wie kan mij meer vertellen, of heeft ervaring wat de levertijden op dit moment zijn. Rini, Welkom op dit forum. Met al je vragen omtrent leveringstermijn e.d. kan je terecht op het grote topic: http://www.kiaclub.nl/topic/6214-levertijden-wanneer-besteld-wanneer-geleverd/page__view__findpost__p__53060 Stel je ook even voor bij de nieuwe rijders... grtz, Kurt Quote
JWNR Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Heb de mijne 2.0 cvvt x-clusive automaat (Casa White) met alle toeters en bellen op 7 februari besteld in Sittard maar ook nog steeds niets vernomen. Quote
JWNR Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Mijn 2. cvvt x-clusive Automaat (Casa-White) 7 februari besteld met alle mogelijke opties en nu wachten maar. Heb de mijne besteld bij Kerres in Sittard Quote
chrisw. Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Hallo, Vandaag het goede nieuws vernomen van mijn daeler dat mijn bolide klaar staat voor vertrek richting belgie. Gaat om een sportage 1.7crdi evogeu phoenix silver 2wd met panoramisch zonnedak besteld op 24/01/2011. Zou binnen vandaag en 3 weken moeten toe komen bij daeler in geraardsbergen (Oost-vlaanderen). Als dit geen goed nieuws is, jihaaaaaaaaaaaaaa Quote
witte Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Hallo, Vandaag het goede nieuws vernomen van mijn daeler dat mijn bolide klaar staat voor vertrek richting belgie. Gaat om een sportage 1.7crdi evogeu phoenix silver 2wd met panoramisch zonnedak besteld op 24/01/2011. Zou binnen vandaag en 3 weken moeten toe komen bij daeler in geraardsbergen (Oost-vlaanderen). Als dit geen goed nieuws is, jihaaaaaaaaaaaaaa proficiat ik heb 29/01/2011 besteld hoop dat mijne ook komt Quote
Questor Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Hallo, Vandaag het goede nieuws vernomen van mijn daeler dat mijn bolide klaar staat voor vertrek richting belgie. Gaat om een sportage 1.7crdi evogeu phoenix silver 2wd met panoramisch zonnedak besteld op 24/01/2011. Prachtig nieuws is dat. Misschien is mijn karretje er ook bij (besteld op 19/01/11). We zien het wel. Quote
tammeke77 Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Hallo, Vandaag het goede nieuws vernomen van mijn daeler dat mijn bolide klaar staat voor vertrek richting belgie. Gaat om een sportage 1.7crdi evogeu phoenix silver 2wd met panoramisch zonnedak besteld op 24/01/2011. Zou binnen vandaag en 3 weken moeten toe komen bij daeler in geraardsbergen (Oost-vlaanderen). Als dit geen goed nieuws is, jihaaaaaaaaaaaaaa Allé, dan zijn ze richting België aant komen, hoop dat ik ook één van de dagen nieuws krijg!!! Heb ook ne 1.7 cdri bestel ne pearl black. Welke kleur heb jij besteld !! Nog eens proficiat en nu maar aftellen hé Quote
chrisw. Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Allé, dan zijn ze richting België aant komen, hoop dat ik ook één van de dagen nieuws krijg!!! Heb ook ne 1.7 cdri bestel ne pearl black. Welke kleur heb jij besteld !! Nog eens proficiat en nu maar aftellen hé Hallo tammeke 77, Kleur die ik besteld heb is phoenix silver. Groetjes Christiaan. Quote
harter Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Auto besteld 5 februari 2011 X-clusive met panorama dak. Gisteren contact gehad met dealer en wagen staat nog steeds in back-order dus nog niet geproduceerd. Quote
PaulR Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Kreeg vanochtend telefoontje van mijn dealer in Vianen. De Sportage 1.6 Black Pearl executive met nav-pakket is deze week in elkaar gesleuteld. Hij verwacht deze volgende week in rotterdam en waarschijnlijk voor het einde van deze maand op te kunnen leveren. Heb de sportage eind februari besteld en de verwachte levertijd van 1 juli lijkt dus haalbare kaart Quote
Ysie Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Tweedubbel pech!!!!! Ik heb mijn sportage op 10/01/2011 besteld ,leveringstermijn was 5 maanden. mijn huidige wagen is verkocht en ik moet hem nu ongeveer inleveren. Mijn wagen is spijtig genoeg nog niet toegekomen dus ik heb een transportprobleem . Iedereen die zijn wagen nog niet gekregen heeft kan van kia Belgié een kia soule huren voor 199€. Spijtig genoeg heb ik die brief niet gehad. Na contact te hebben met mijn dealer wil die niet meedoen aan die verhuring maar mijn wagen is zelfs nog niet in produktie gegaan. Nu ga ik volgende week rechtstereeks proberen contact te verkrijgen met kia belgié maar als ik geen recht heb op de actie (wat de rest wel krijgen) ga ik moeten van mijn aankoop afzien.Ik heb een speling van 2 weken maar ook niet langer!!!! Wat een domper . Iemand suggesties. Quote
tammeke77 Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Tweedubbel pech!!!!! Ik heb mijn sportage op 10/01/2011 besteld ,leveringstermijn was 5 maanden. mijn huidige wagen is verkocht en ik moet hem nu ongeveer inleveren. Mijn wagen is spijtig genoeg nog niet toegekomen dus ik heb een transportprobleem . Iedereen die zijn wagen nog niet gekregen heeft kan van kia Belgié een kia soule huren voor 199€. Spijtig genoeg heb ik die brief niet gehad. Na contact te hebben met mijn dealer wil die niet meedoen aan die verhuring maar mijn wagen is zelfs nog niet in produktie gegaan. Nu ga ik volgende week rechtstereeks proberen contact te verkrijgen met kia belgié maar als ik geen recht heb op de actie (wat de rest wel krijgen) ga ik moeten van mijn aankoop afzien.Ik heb een speling van 2 weken maar ook niet langer!!!! Wat een domper . Iemand suggesties. Ik heb een soul gehuurd zonder problemen, Kia stelt dit toch voor,voor elke klant die wacht op een sportage. Wat staat er op u bestelbon van leveringstermijn, als ze deze hebben overschreden en hun extra 25% voor de leveringsperiode kun je ze wel ingebreken stellen en kun JIJ een schadevergoeding eisen voor de tot nu opgelopen schade!!! naar Kia belgium bellen heeft echt geen zin meer ze willen geen klanten meer te woord staan, je kunt proberen maar vrees ervoor. Zeg en u garagist moet toch met en oplossing komen hé, nu dacht dat ik al ne slechte had!!! Moed niet opgeven voor elk probleem is er een oplossing. Je moet wel oppassen als je gaat afzien van u koop dat de leveringstermijn+die 25% is verstreken hé, of ze kunnen u een schadevergoeding van 15% van de totaal waarde van de wagen vragen/eisen, niet te vlug handelen zou ik zeggen alles goed lezen of ergens advies gaan vragen. Veel succes alvast! Tammek77 Quote
chrisw. Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Tweedubbel pech!!!!! Ik heb mijn sportage op 10/01/2011 besteld ,leveringstermijn was 5 maanden. mijn huidige wagen is verkocht en ik moet hem nu ongeveer inleveren. Mijn wagen is spijtig genoeg nog niet toegekomen dus ik heb een transportprobleem . Iedereen die zijn wagen nog niet gekregen heeft kan van kia Belgié een kia soule huren voor 199€. Spijtig genoeg heb ik die brief niet gehad. Na contact te hebben met mijn dealer wil die niet meedoen aan die verhuring maar mijn wagen is zelfs nog niet in produktie gegaan. Nu ga ik volgende week rechtstereeks proberen contact te verkrijgen met kia belgié maar als ik geen recht heb op de actie (wat de rest wel krijgen) ga ik moeten van mijn aankoop afzien.Ik heb een speling van 2 weken maar ook niet langer!!!! Wat een domper . Iemand suggesties. Zo vlug mogelijk contakt opnemen met kia belgie. Mooie dealer heb jij zeg,is enen die veel voor zijn klanten over heeft, wie is en van waar is die? Zou niet weten waarom je geen recht hebt op die aktie, betaald toch voor de huurwagen. Laat iets weten volgende week. Mvg Christ. Quote
Ysie Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Hey, Is garage Lemaitre in Ronse. Hopelijk krijg ik volgende week beter nieuws. Quote
GeertV Geplaatst 10 Juni, 2011 Geplaatst 10 Juni, 2011 Zo vlug mogelijk contakt opnemen met kia belgie. Mooie dealer heb jij zeg,is enen die veel voor zijn klanten over heeft, wie is en van waar is die? Zou niet weten waarom je geen recht hebt op die aktie, betaald toch voor de huurwagen. Laat iets weten volgende week. Mvg Christ. Ik heb me laten vertellen dat je enkel recht hebt op de huurwagen als je leveringstermijn zoals op je bestelbon is verstreken. Dus zolang je die termijn niet overschreid geen huurwagen van Kia uit. Heb namelijk hetzelfde probleem, huidige wagen kan ik nu verkopen maar heb leveringstermijn van 9 maanden gekregen op mijn SP3. Dus zo lang die niet verstreken zijn zit ik ook vast. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.