janm Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 denk eraan om te annuleren Beste Schoebi, Onzin natuurlijk, want dan kom je in een negatieve emotionele spiraal. Vooralsnog zie ik alles positief en heb nog nooit zo'n goedkope KIA gereden. Ben nog steeds in blijde verwachting, hetgeen normaal 9 mnd duurt. Jan Quote
Smart Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 Er staat er één te koop in de 'Te Koop' sectie in dit forum......(full options)! Quote
RobertW Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 Anderhalve week geleden maar weer eens gebeld naar de dealer met vraag of er al zicht op levering was.(29 januari besteld) En ja veel vraag naar en ik moest zeker rekening houden met eind juli/augustus/september evt. Wordt ik vanmiddag gebeld en wordt er nogal nochalant medegedeeld dat we nog een datum moesten afspreken voor overdracht, huh.. wa is ie binnen dan ? Ja al een week, had ik u niet eerder gebeld, euh nee maar ik begrijp dat jij er graag vanaf wil en ik wil hem graag hebben, dus wanneer... Overdracht is 21 Juni. 1.6 GDI Black Pearl Quote
Broosje Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 Anderhalve week geleden maar weer eens gebeld naar de dealer met vraag of er al zicht op levering was.(29 januari besteld) En ja veel vraag naar en ik moest zeker rekening houden met eind juli/augustus/september evt. Wordt ik vanmiddag gebeld en wordt er nogal nochalant medegedeeld dat we nog een datum moesten afspreken voor overdracht, huh.. wa is ie binnen dan ? Ja al een week, had ik u niet eerder gebeld, euh nee maar ik begrijp dat jij er graag vanaf wil en ik wil hem graag hebben, dus wanneer... Overdracht is 21 Juni. 1.6 GDI Black Pearl Gefeliciteerd!, attente dealer Quote
kialoog Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 Anderhalve week geleden maar weer eens gebeld naar de dealer met vraag of er al zicht op levering was.(29 januari besteld) En ja veel vraag naar en ik moest zeker rekening houden met eind juli/augustus/september evt. Wordt ik vanmiddag gebeld en wordt er nogal nochalant medegedeeld dat we nog een datum moesten afspreken voor overdracht, huh.. wa is ie binnen dan ? Ja al een week, had ik u niet eerder gebeld, euh nee maar ik begrijp dat jij er graag vanaf wil en ik wil hem graag hebben, dus wanneer... Overdracht is 21 Juni. 1.6 GDI Black Pearl Da's ook lekker zeg,wie is dat nu weer, wat is er momenteel met heel veel dealers aan de hand, gaat het soms weer veels te goed, heb die indruk wel,wat een laksheid, nog niet zo lang geleden als je ook maar langs een showroom liep trokken ze aan je jas naar binnen. Is te hopen voor je dat de nazorg e.d. ook niet zo verloopt. Grtz, maar toch van harte, ga maar snel ophalen die mooie bak daar. Quote
chip Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 heb ook een kia sportage 1.7crdi evogue 2wd besteld op 07/02/2011 kleur cassa white met panoramische zonnedak trekhaak en hsv instaplijsten levertijd was gezegd 5 maanden als eens gehoord bij de garage maar zij weten van nieks die zouden toch al iets moeten weten zou je zeggen he Quote
tammeke77 Geplaatst 16 Juni, 2011 Geplaatst 16 Juni, 2011 Maandag mailtje gestuurd naar daeler, want bellen durven we al niet meer!!! Tis nu ondertussen donderdag nog steeds geen antwoord op de vraag of er al meer info voorhanden is. Het is wel geen reclame voor KIA zo'n daelers, ik hoop dat ze stiekem ook mee kijken op de forums en dat ze hun ogen eens open gaan doen en hun klanten eerlijk te woord gaan staan. Is dat zoveel gevraagd !!! Quote
Kingbee Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Hallo iedereen! Mijn Sportage is binnen!!! Hoera! Ik ga hem begin volgende week ophalen, het is een 1.6 excecutive plus pack in de kleur phoenix silver +navi! Het lange wachten wordt eindelijk beloond, ik heb hem 16 feb besteld! Happy het weekend in! Quote
Ingridve Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Hallo iedereen! Mijn Sportage is binnen!!! Hoera! Ik ga hem begin volgende week ophalen, het is een 1.6 excecutive plus pack in de kleur phoenix silver +navi! Het lange wachten wordt eindelijk beloond, ik heb hem 16 feb besteld! Happy het weekend in! Proficiat , veel plezier ermee. Maar zolang heb je niet moeten wachten hoor , er zijn er die al veeeeeeel langer wachten , ik nu al 5 maanden . groetjes , Ingrid Quote
Ingridve Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Maandag mailtje gestuurd naar daeler, want bellen durven we al niet meer!!! Tis nu ondertussen donderdag nog steeds geen antwoord op de vraag of er al meer info voorhanden is. Het is wel geen reclame voor KIA zo'n daelers, ik hoop dat ze stiekem ook mee kijken op de forums en dat ze hun ogen eens open gaan doen en hun klanten eerlijk te woord gaan staan. Is dat zoveel gevraagd !!! Hoi Tammeke , Wij hebben ook al 2dagen zitten bellen , hebben eindelijk teruggebeld , ze hebben de chassisnummer , is geproduceerd en nu weer wachten voor transport. Dus we zullen dan toch mogen beginnen aftellen , hoop dat jij ook ni te lang meer moet wachten , als we mekaar binnenkort tegen komen in Geel of omstreken zullen we er ene op gaan drinken he . groetjes , Ingrid. Quote
vanelli Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hoi Tammeke , Wij hebben ook al 2dagen zitten bellen , hebben eindelijk teruggebeld , ze hebben de chassisnummer , is geproduceerd en nu weer wachten voor transport. Dus we zullen dan toch mogen beginnen aftellen , hoop dat jij ook ni te lang meer moet wachten , als we mekaar binnenkort tegen komen in Geel of omstreken zullen we er ene op gaan drinken he . groetjes , Ingrid. Ik heb zelf ook weer maar een keertje gebeld, en de auto zou in productie zijn en binnen de 3 weken afgeleverd worden ?????. Zelf heb ik mijn twijfels over het verhaal want hij is al 2 maanden in productie volgens de dealer ???????. :angry: Quote
zapper Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 hallo voor iedereen die met smart op ze sportage zit te wachten net als ik las net op hyundai forum over de ix 35 (broertje) levertijden van een jaar of meer is meer regel dan uitzondering gr zap Quote
tammeke77 Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hoi Tammeke , Wij hebben ook al 2dagen zitten bellen , hebben eindelijk teruggebeld , ze hebben de chassisnummer , is geproduceerd en nu weer wachten voor transport. Dus we zullen dan toch mogen beginnen aftellen , hoop dat jij ook ni te lang meer moet wachten , als we mekaar binnenkort tegen komen in Geel of omstreken zullen we er ene op gaan drinken he . groetjes , Ingrid. Hey, Ingrid Welke heb jij weer besteld ook een 1.7cdri fusion, die worden precies niet gemaakt. Of is da nu maar een gedacht van mij!!! Tammake Quote
tammeke77 Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hallo iedereen! Mijn Sportage is binnen!!! Hoera! Ik ga hem begin volgende week ophalen, het is een 1.6 excecutive plus pack in de kleur phoenix silver +navi! Het lange wachten wordt eindelijk beloond, ik heb hem 16 feb besteld! Happy het weekend in! [/quote Proficiat !!! Je hebt wel geluk dat hij ZO SNEL is geleverd, ik ben ondertussen al bijna 6 maanden aant wachten en er zijn er bij die al langer wachten. Kan het allemaal niet meer volgen. Maar ben blij voor u echt wel, geniet er maar van !! Tammeke Quote
harter Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hallo iedereen! Mijn Sportage is binnen!!! Hoera! Ik ga hem begin volgende week ophalen, het is een 1.6 excecutive plus pack in de kleur phoenix silver +navi! Het lange wachten wordt eindelijk beloond, ik heb hem 16 feb besteld! Happy het weekend in! Proficiat !!! Je hebt wel geluk dat hij ZO SNEL is geleverd, ik ben ondertussen al bijna 6 maanden aant wachten en er zijn er bij die al langer wachten. Kan het allemaal niet meer volgen. Maar ben blij voor u echt wel, geniet er maar van !! Tammeke Gefeliciteerd weer een blije Kia klant. Wat mij overigens begint op te vallen is dat er bijna alleen maar 1.6GDI' s worden geleverd, Zie geen enkele 2.0 liter meer voorbij komen. Of zie ik dit verkeerd? Quote
Bjorn Verlinden Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hey, Ingrid Welke heb jij weer besteld ook een 1.7cdri fusion, die worden precies niet gemaakt. Of is da nu maar een gedacht van mij!!! Tammake Ik heb ne 1.6 sense sirius silver besteld op 30/04/2011 en moet 12 maanden wachten. Die worden precies ook ni veel gemaakt . Groetjes uit de kempen!!! Quote
Sage2011evoque Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hoi Tammeke , Wij hebben ook al 2dagen zitten bellen , hebben eindelijk teruggebeld , ze hebben de chassisnummer , is geproduceerd en nu weer wachten voor transport. Dus we zullen dan toch mogen beginnen aftellen , hoop dat jij ook ni te lang meer moet wachten , als we mekaar binnenkort tegen komen in Geel of omstreken zullen we er ene op gaan drinken he . groetjes , Ingrid. hoihoi, wanneer heb jij de uwe besteld ik 15januari en volgens dealer zou hij mss gemaakt worden in Augustus anders is het al weer Oktober greetzzz Quote
Sage2011evoque Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Ik heb zelf ook weer maar een keertje gebeld, en de auto zou in productie zijn en binnen de 3 weken afgeleverd worden ?????. Zelf heb ik mijn twijfels over het verhaal want hij is al 2 maanden in productie volgens de dealer ???????. :angry: yo vanelli en wanneer heb jij de uwe besteld en in welke uitvoering greetzzz Quote
luc1 Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 @sage 2011evoque Beste,hier schijnt toch iets niet te kloppen. Ik heb de mijne ook besteld op 15januari en had een leveringstijd van 24weken. Tot op heden kunnen ze blijkbaar nog niets zien Ik vraag mij dan af hoe jouw dealer kan zien dat het al zeker augustus wordt Quote
chrisw. Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hallo iedereen! Mijn Sportage is binnen!!! Hoera! Ik ga hem begin volgende week ophalen, het is een 1.6 excecutive plus pack in de kleur phoenix silver +navi! Het lange wachten wordt eindelijk beloond, ik heb hem 16 feb besteld! Happy het weekend in! Hallo sportagevrienden, Mijn bolide is ook geland,olééééééééééééé. Gisteren vrijdag toegekomen bij dealer, ben vandaag vlug eens langs geweest om gaan te kijken of het zekers was, en ja hoor, is de mijnen. Mag niet klagen van leveringstermijn, hadden voorzien 4à5 maand,besteld op 24/01/2011, dus kleine 5 maand gewacht.Nu nog juist de papieren en nummerplaat (en de centjes) en normaal eind volgende week heb ik hem in mijn bezit.Het aftellen is begonnen,jihaaaaaaaaaaa!!! groetjes, christiaan. Quote
vanelli Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 yo vanelli en wanneer heb jij de uwe besteld en in welke uitvoering greetzzz Hoi sage ik heb 12 januari mijn SP3 besteld een 2.0 CRDI AWD. groet, vanelli Quote
Ingridve Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 hoihoi, wanneer heb jij de uwe besteld ik 15januari en volgens dealer zou hij mss gemaakt worden in Augustus anders is het al weer Oktober greetzzz Hoi, wij hebben hem op 16 januari besteld , 1.6 fusion , dark gun metal. Quote
Ingridve Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hey, Ingrid Welke heb jij weer besteld ook een 1.7cdri fusion, die worden precies niet gemaakt. Of is da nu maar een gedacht van mij!!! Tammake Hoi Tammeke , Wij hebben een 1.6 fusion , dark gun metal besteld op 16 januari groetjes Ingrid Quote
Ingridve Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 hallo voor iedereen die met smart op ze sportage zit te wachten net als ik las net op hyundai forum over de ix 35 (broertje) levertijden van een jaar of meer is meer regel dan uitzondering gr zap Hallo , mijn zus heeft een Hyundai ix35 besteld in september , heeft gisteren contact gehad met het callcenter van Hyundai en ze hebben hen verteld dat het wel oktober of zelfs november kon worden voor hun auto er zal zijn , van wachten gesproken , pffffff!!!!! groetjes Ingrid. Quote
rollyturbo Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Hallo ; zoals reeds vermeld in eerdere posts , is het bij zusterbedrijf Hyundai net hetzelfde ; ik denk dat ze ten eerste het succes , zowel bij Kia van de " Sportage " en van de " iX35 " bij Hyundai , zeker niet verwacht hadden . Tevens het verschil met andere landen - België is een dieselland en kan men blijkbaar de vraag naar de dieselmotoren niet volgen ? Verkeerde inschattingen ; maar er zou werk moeten gemaakt worden van de communicatie , zowel naar klant als naar dealer toe . Sportage 1.7CRDI Evogue ( nu Sense ) besteld in Dark Gun Metal met pano.dak & vertikaal afneembare trekhaak besteld op 31 jan . Dealer had vermeld op verkoopsovereenkomst : levertijd 20 weken .... we zijn nu 138 dagen ver sinds bestelling ... 20x7 = 140 dagen , dus 20 weken zullen maandag om zijn . Had ik zelf al niet een paar keer gebeld dan wist ik nog niks ( is trouwens nu na telefoon nog altijd zo ) ttz . de dealer had nog niks van zich laten horen ; bij contactname , blijkt dat hij ook van Kia Brussel geen info krijgt ??? Ik vraag mij af , kan de ene dealer dan, meer dan de andere ??? de ene kan zogezegd een productiedatum zien , de andere niet ??? Wie liegt hier en wie niet ? Feit is dat ik dan nog liever heb dat hij ook zegt geen info te krijgen , dan dat hij er een datum opkleeft die hij niet kan waarmaken ! Hijzelf zit ook verveeld , want hij heeft er volgens hem een 30- tal wachtenden op zijn lijst voor 't ogenblik ( waarschijnlijk niet allen Sportage , ook andere modellen denk ik ). Ik hoop toch eerstdaags op een verlossend telefoontje dat hij binnen gekomen is , want niks is vervelender dan wachten ... en ik heb dit i.v.m. een rechtszaak aan den lijve mogen ondervinden ( procedure van meer dan 7 jaar ) van geduld gesproken ... soms maakt men er zich boos in , maar uiteindelijk veranderd er niks aan de zaak ; het enige is dat men het zichzelf moeilijk maakt .. dus wachten maar en geduld oefenen ... schone deugd ... Greetz en aan alle wachtenden nog veel geduld toegewenst ; aan de geuksvogels die er reeds mee rijden of hem eerstdaags mogen halen : proficiat en veel rijgenot . Rolly Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.