Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De leveringsproblemen zijn niet bij de "standaard" uitvoeringen het geval. Het is meestal bij de Diesels (17.CRDI) en de wagens met bijv als extra het panoramisch dak..

Bij de diesels weet ik dat de vraag de verwachtingen/forecast overtreffen in vooral België en ook Frankrijk.

Geplaatst

De leveringsproblemen zijn niet bij de "standaard" uitvoeringen het geval. Het is meestal bij de Diesels (17.CRDI) en de wagens met bijv als extra het panoramisch dak..

Bij de diesels weet ik dat de vraag de verwachtingen/forecast overtreffen in vooral België en ook Frankrijk.

Maanden geleden heb ik hier ergens gelezen dat de leverancier/fabrikant van de panoramische daken de vraag niet aan kon.

Dit omdat er destijds (introduktie? SP3) een aktie was gratis een glazen dak te verkrijgen en hier veel gebruik van werd gemaakt.

Ik dacht dat de leverings problemen met het Panoramisch dak waren achterhaald en dat de leverancier/fabrikant dit inmiddels had opgelost?

groet,

vand.m

Geplaatst

Zoals beloofd, even een paar foto's van de nieuwe aanwinst!

post-3428-0-32881500-1309087787_thumb.jpg

post-3428-0-19832400-1309087799_thumb.jpg

post-3428-0-91732600-1309087818_thumb.jpg

post-3428-0-62668000-1309087830_thumb.jpg

Hoi ,

mooie foto's , prachtige wagen !!!!

wij mogen hem nu woensdag gaan ophalen , dus nog 2 keer slapen .

groetjes Ingrid

Geplaatst

Donderdag bericht gehad van mijn Dealer in Sittard, mijn Sportage 2.0 cvvt Automaat (Casa White) met alle toeterws enbellen van opties wordt 07 juli bij hem afgeleverd (staat in de planning van KIA) en ik kan hem donderdag 14 juli gaan afhalen.

Precies de wachttijd welke de dealer gezegd had 5 maanden.

Eindelijk.

Geplaatst

Donderdag bericht gehad van mijn Dealer in Sittard, mijn Sportage 2.0 cvvt Automaat (Casa White) met alle toeterws enbellen van opties wordt 07 juli bij hem afgeleverd (staat in de planning van KIA) en ik kan hem donderdag 14 juli gaan afhalen.

Precies de wachttijd welke de dealer gezegd had 5 maanden.

Eindelijk.

Gefeliciteerd!

Ik denk dat ik dezelfde heb besteld. Ook een Sportage 2.0 Automaat Casa White panoramadak en nav.Echter eind maart.

Ik hoop dat die er dan ook na 5 maanden zal zijn.Hopelijk voor mijn verjaardag 24 augustus! Zou erg leuk zijn.

Kan bijna niet wachten.

iig. veel rijplezier, veel genieten en veel veilige km`s.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Hij is binnen!! Besteld op 16 februari 2011 en afgelopen vrijdag 24 juni 2011 bij de dealer aangekomen.

KMNL is over de levertijden erg onduidelijk, vorige week nog te horen gekregen dat het wel eens augustus kon worden.

Zat toen ernstig aan annuleren te denken maar het is toch allemaal goed gekomen!

Geplaatst

Gefeliciteerd!

Ik denk dat ik dezelfde heb besteld. Ook een Sportage 2.0 Automaat Casa White panoramadak en nav.Echter eind maart.

Ik hoop dat die er dan ook na 5 maanden zal zijn.Hopelijk voor mijn verjaardag 24 augustus! Zou erg leuk zijn.

Kan bijna niet wachten.

iig. veel rijplezier, veel genieten en veel veilige km`s.

Groet,

vand.m

Bedankt,

Ik zal voor je duimen, ik krijg hem de 14 en ben de 15e jarig dus ?????

Geplaatst

Op 5 maart 2011 heb ik mijn nieuwe Kia Sportage 2.0 CVVT X-Clusive besteld, deze zou 4 juni 2011 geleverd worden. Mijn dealer weet nog van niets wanneer de auto binnenkomt. Wie kan mij meer vertellen, of heeft ervaring wat de levertijden op dit moment zijn.

De mijne zoals vermeld 7 februari besteld, donderdag door mijn dealer in Sittard gebeld hij wordt 7 Juli bij hem afgeleverd en ik kan hem 14 juli ophalen. Precies de 5 maanden welke hij vooraf gezegd had.

Geplaatst

Bedankt,

Ik zal voor je duimen, ik krijg hem de 14 en ben de 15e jarig dus ?????

He,leuk! Vast gefeliciteerd. Dat wordt natuurlijk genieten en pronken op je verjaardag met de nieuwe aanwinst.

Als iedereen nu fff meeduimt moet het lukken toch?

Veel plezier!

Groeten,

vand.m

Geplaatst

Hallo allemaal,

Heb zojuist contact gehad met mijn dealer en raad eens , joepieeeeeeeeeeeeeeeee wij mogen woensdag onze sportage gaan halen . Na 5,5 maanden is het zover , eindelijk !!!!!

Voor alle andere wachtende , ik hoop dat jullie snel goed nieuws zullen krijgen .

Groetjes Ingrid

Hallo allemaal,

nog 1 nachtje slapen , kan haast ni wachten !!!!!

vandaag alles in orde gemaakt , verzekering ,nummerplaat .

groetjes Ingrid

Geplaatst

Aan allen die hem onlangs opgehaald hebben , en ook deze welke hem eerstdaags gaan afhalen ; van harte " geproficiateerd "

Was zondag vanuit Knokke huiswaarts gereden en bij mn dealer stonden er 5 , die net afgeleverd waren : 2x Dark Gun Metal - 1x Phoenix Silver - 1x Black Pearl - 1x Casa White ; van de 5 waren er 2 diesels CRDI ( de zwarte en de phoenix zilver ) van de Casa White kon ik achterzijde niet zien , maar deze , en ook 1 dark gun hadden wel een pano-dak ; die van mij helaas was er niet bij .

Feit is dat ze beginnen komen , dus hopen maar . ( Dat waren er waarschijnlijk van die 2 trailers die gespot werden vanuit Den Haag - richting Europoort Rotterdam , want op de zijruiten hingen klevers met nummers en vermelding Rotterdam )

Hoop dat die van mij ook eerstdaags zal binnen komen .

Greetz Rolly

Geplaatst

@ Luc 1

Inderdaad , bij Coolman Cars ; gek genoeg had ik vorige week nog gebeld , met de vraag of er binnenkort een levering binnenkwam , en men vertelde : dat men nog van niks wist ; toen ik er zondagavond voorbijreed zag ik die 5 staan ; en wat dacht je ? - remmen dicht natuurlijk ... helaas , helaas , die van mij stond er zeker niet bij ....

Hopelijk volgen die van U en mij nu ook spoedig hé ?

Greetz Rolly

Geplaatst

mijn vrouw ging verleden week ook informeren en toen wisten ze van niets

de volgende dag belde Christophe dat die van ons gemaakt wordt op 22 juli en

begin augustus zal geleverd worden.Eerst weten ze niets ,dan de volgende dag kunnen ze meer dan een

maand vooruitkijken.Ik snap er niets meer van.Hopelijk komen ze vlug binnen

grtz Luc1

Geplaatst

Ik ben nu ook 1 van de gelukkige geworden die deze week nog zijn sportage mag afhalen. (2.0 CRDI 2WD Evogue Black Pearl)

Ik heb hem besteld op 31/01/2011. Ga dus bijna exact 5 maanden moeten wachten hebben. (6 maanden voorspeld)

Dus ben ik dolgelukkig!

Wel een eigenaardig verhaal...

Ik had de hele tijd niks meer van mijn dealer gehoord. Ik had hem de laatste week enkele mailtjes gestuurd op zijn persoonlijke mail box.

(durfde hem niet direct lastig te vallen door te bellen) Maar ik kreeg nooit antwoord.

Nu maandag toch naar de dealer gebeld want ik had mijn wagen verkocht en had behoefte aan een vervangwagen. Nu blijkt dat mijn verkoper daar niet meer werkt. Vandaar die onbeantwoorde mailtjes.

Daardoor kreeg ik een andere verkoper aan de lijn en ik stelde hem de vraag of ik een vervangwagen kon krijgen voor de resterende wachttijd (normaal nog 5 weken).

Waarop deze verkoper antwoorde: Die vervangwagen zal niet meer nodig zijn. Uw kunt u wagen tegen het einde van deze week komen afhalen...

Daar stond ik dan... Ik wist niet wat ik hoorde.

Dus, ben ik heel onverwacht, tegen het einde van de week eigenaar van een schitterende sportage.

Bedankt dealer!

Geplaatst

Hallo allemaal,

nog 1 nachtje slapen , kan haast ni wachten !!!!!

vandaag alles in orde gemaakt , verzekering ,nummerplaat .

groetjes Ingrid

HOI HOI ,

Nog een uurtje geduld , pfffff ,wat duurt die dag lang vandaag!!!!

Tot straks allemaal , dan ben ik eindelijk ook een trotse eigenaar van een Sportage.

groetjes Ingrid

Geplaatst

HOI HOI ,

Tot straks allemaal , dan ben ik eindelijk ook een trotse eigenaar van een Sportage.

groetjes Ingrid

Proficiat en veel succes met de nieuwe boliede , kwijl , kwijl ; heb vandaag nog es contact opgenomen , na berichtje van Luc1 omdat we bij dezelfde dealer besteld hadden , en de zijne blijkbaar reeds de datum gekend is ; maar die van ons staat nog niet op de " listing " , welke zou bekend zijn t/m 22juli ( produktiedatums ) ;

Dus wordt nog efkes ... wachten

Greetz Rolly

Geplaatst

die lijst wil niets zeggen, de mijne stond gepland voor productie op 27juni, hij is 2 weken voor die datum van die lijst verdwenen, nu hebben ze geen idee voor wanneer hij nu zou voorzien zijn!!

Geplaatst

Kvoelde het aan m'm water ..denk ik..:rolleyes:

Vanmiddag even langs de dealer Kooijman in Tiel gereden.

En wat blijkt ????? de SP3 komt vanavond of morgenochtend binnen !!!!

Natuurlijk gelijk een afspraak gemaakt en Zaterdag 9 juli 10 uur ( vroeg <_<:)) is de aflevering.

( gelijk de chroom strips voor de gril afgegeven - die willen ze er wel ff opmaken - ) aardig hé ?

Nog 10 nachtjes slapen !! :clap:

Geplaatst

Amaai ze komen precies allemaal toe, bij mij weten ze zelf nog niet wanneer hij gemaakt wordt, 22augustus, 22oktober? En hij is besteld van 15januari??? :blink:

Geplaatst

Kvoelde het aan m'm water ..denk ik..:rolleyes:

Vanmiddag even langs de dealer Kooijman in Tiel gereden.

En wat blijkt ????? de SP3 komt vanavond of morgenochtend binnen !!!!

Natuurlijk gelijk een afspraak gemaakt en Zaterdag 9 juli 10 uur ( vroeg <_<:)) is de aflevering.

( gelijk de chroom strips voor de gril afgegeven - die willen ze er wel ff opmaken - ) aardig hé ?

Nog 10 nachtjes slapen !! :clap:

Beste Labramatiér,

Van harte met je Sportage, maar wanneer heb jij de auto besteld en wat voor type heb je.Ik heb er zelf ook éé'n bij Kooijman tiel gekocht maar zit al te wachten vanaf 5 maart'11

Geplaatst

HOI HOI ,

groetjes Ingrid

Hallo ,

Ons eerste ritje is nu echt wel werkelijkheid geworden , het was zaaaaaalig !!!!

Aan al die nog vol ongeduld aan het wachten zijn , volhouden het is echt de moeite !!!!

p.s. Wij hebben nu een Sportage 1.6 fusion , dark gun , parkeersensoren voor en achter , afneembare trekhaak .

Besteld op 16 Januari bij garage Lumens in Neerpelt.

groetjes Ingrid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...