Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hebben we ook zulke nrs van kia nl?

Ben ik ook wel geïnteresseerd in.

beste wat je kan doen is op de website (www.kia.nl) voor de kia sportage een vraag stellen, bv zeggen dat je een sportage wil kopen en vragen naar de levertermijn. Ik heb dit zo gedaan en dan krijg je een vriendelijk mailtje terug van iemand van de verkoop. Zo ben ik aan de nummers en mail adressen gekomen, want ik heb deze nummers van kia belgie komen van mij! Ik heb kia belgie al goed gestalkt, want anders kom je toch niks te weten! zelf geen excuses voor de niet na komen van de levertermijn!

heb ik gedaan,we wachten af!

nou ik heb een mail gestuurd,en wie belt mij terug DE DEALER,hadden het bericht door gekregen van kia.nl,tja word dus niet wat

iemand anders al een nr?

Dat heeft dus geen zin om naar Kia nl. te mailen of bellen.

Mijn dealer heeft met mij afgesproken dat hij mij op de hoogte houd en dat gebeurt ook gewoon netjes.

Daar geen klagen over.

Alleen ik wil zo snel mogelijk weten wanneer er wat gaat gebeuren.

Ik wordt dus wat ongeduldig. Maar goed we wachten wel. Hij komt ooit hoop ik dan maar!

Geplaatst

hebben we ook zulke nrs van kia nl?

Ben ik ook wel geïnteresseerd in.

beste wat je kan doen is op de website (www.kia.nl) voor de kia sportage een vraag stellen, bv zeggen dat je een sportage wil kopen en vragen naar de levertermijn. Ik heb dit zo gedaan en dan krijg je een vriendelijk mailtje terug van iemand van de verkoop. Zo ben ik aan de nummers en mail adressen gekomen, want ik heb deze nummers van kia belgie komen van mij! Ik heb kia belgie al goed gestalkt, want anders kom je toch niks te weten! zelf geen excuses voor de niet na komen van de levertermijn!

heb ik gedaan,we wachten af!

nou ik heb een mail gestuurd,en wie belt mij terug DE DEALER,hadden het bericht door gekregen van kia.nl,tja word dus niet wat

iemand anders al een nr?

Dat heeft dus geen zin om naar Kia nl. te mailen of bellen.

Mijn dealer heeft met mij afgesproken dat hij mij op de hoogte houd en dat gebeurt ook gewoon netjes.

Daar geen klagen over.

Alleen ik wil zo snel mogelijk weten wanneer er wat gaat gebeuren.

Ik wordt dus wat ongeduldig. Maar goed we wachten wel. Hij komt ooit hoop ik dan maar!

inderdaad dat heeft geen zin,onze dealer houdt ons ook netjes op de hoogte ,maar het is nooit verkeerd om meer info te hebben

Geplaatst

heb vandaag is een keertje naar brussel gebeld voor te zien of ze al iets wisten van mijn bestelling 07/02/2011 en hun antwoord was hij staat er misschien op half september maar dat kan wel met 2 weken verwijven naar achter wel <_< he dat ziet er dan goed uit zou ik zeggen da wil dan zegen dat hij hier begin oktober of half oktober er zal zijn .

hier hetzelfde verhaal,eerst begin september nu 1 wk later kan het ook oktober worden :angry:

Geplaatst

heb vandaag is een keertje naar brussel gebeld voor te zien of ze al iets wisten van mijn bestelling 07/02/2011 en hun antwoord was hij staat er misschien op half september maar dat kan wel met 2 weken verwijven naar achter wel <_< he dat ziet er dan goed uit zou ik zeggen da wil dan zegen dat hij hier begin oktober of half oktober er zal zijn .

hier hetzelfde verhaal,eerst begin september nu 1 wk later kan het ook oktober worden :angry:

Laat ons hopen dat er wat schot in komt, ik wacht al vanaf 12 januari 2011.

En er is nog niks bekend.

groet,

Vanelli

Geplaatst

Laat ons hopen dat er wat schot in komt, ik wacht al vanaf 12 januari 2011.

En er is nog niks bekend.

groet,

Vanelli

tja vanelli,we wachten en we wachten...

Geplaatst

de mijnen sta klaar voor transport, eindelijk!! Besteld van 15/01/2011 :D

greetzzz

Geplaatst

Na telefoon naar Kia.be bevesteging gekregen van de vooropgestelde productie datum van onze dealer.

Onze Sp3 casa white is geproduceerd op 6/8/2011.

Besteld op 23/01/2011.

Nu nog een 3 tal weken wachten en de wagen is bij de dealer.

groeten

ohl

Geplaatst

nou de dealer mailt vandaag ,u auto is naar voren geschoven in productie het word nu waarschijnlijk eind aug. begin sept....

de dag ervoor kregen we een mail van de dealer het word wel oktober ...rarara,wat zou het worden

Geplaatst

Gisteren mailtje van de dealer gehad, de productie van onze Sportage (besteld op 11 januari) staat momenteel gepland voor oktober !?

Is niet om bepaald vrolijk van te worden. :)

Grts

Geplaatst

Gisteren mailtje van de dealer gehad, de productie van onze Sportage (besteld op 11 januari) staat momenteel gepland voor oktober !?

Is niet om bepaald vrolijk van te worden. :)

Grts

nou zo,n mail kregen wij dus ook op 10-8 en tot onze verbazing vandaag een mail met daarin vermeld dat ze hem nu verwachten begin sept.

veranderd met de dag...we zullen zien.

wat is de transport tijd,3 wkn?dan zou start sept. kunnen moet ie vandaag van de band komen.....

Geplaatst

Na telefoon naar Kia.be bevesteging gekregen van de vooropgestelde productie datum van onze dealer.

Onze Sp3 casa white is geproduceerd op 6/8/2011.

Besteld op 23/01/2011.

Nu nog een 3 tal weken wachten en de wagen is bij de dealer.

groeten

ohl

dat is super,

ik heb kia nl gebeld maar ze verwijzen ons naar onze dealer met dit soort vragen,

ik wil ook graag bevestigd zien dat onze sportage geproduceerd is maar ja ....

Geplaatst

Kia wachtenden,

Mijn bestelling van 18 november vorig jaar is volgens de importeur nu verwacht in productie tegaan in augusus met aflevering in september.

Heb inmiddels als compensatie van de dealer een 1,5 jaar KIA SOUL, met navigatie, panoramadak en trekhaak gekregen.

Kom ik vandaag thuis staat er een nieuwe KIA SPORTAGE 2.0 benzine X-clusive, panoramadak en automaat voor de deur.

Blijkt een buurman te zijn die 50m verderop woont. Had de auto 2 wkn geleden gekocht als voorraad auto. Bofkont.

Maar met zo'n auto voor de deur verzacht dit de pijn van de nog niet aan mij geleverde auto.

Heb trouwens een 2.0 Cdri, x-clusive, panoramadak, sandtrack besteld.

Groeten,

Jan

Geplaatst

de mijnen sta klaar voor transport, eindelijk!! Besteld van 15/01/2011 :D

greetzzz

Proficiat, nog een beetje geduld.

Gisteren de mijne gaan bewonderen bij de dealer. Opgekuist en wel, een pareltje. Toch zal ik moeten wachten tot dinsdag dan pas komt mijn nieuwe nummerplaat.

Voor de geïnteresseerden ze zitten al aan BRM-... Voor hen die graag een mooie afkorting op hun kenteken hebben weten wat ze mogen verwachten.

Geplaatst

Gisteren de mijne gaan bewonderen bij de dealer. Opgekuist en wel, een pareltje. Toch zal ik moeten wachten tot dinsdag dan pas komt mijn nieuwe nummerplaat.

Voor de geïnteresseerden ze zitten al aan BRM-... Voor hen die graag een mooie afkorting op hun kenteken hebben weten wat ze mogen verwachten.

Nogmaals gefeliciteerd !! Toch al een vraagje, heb jij nu effectief een Evogue (net als Sense niet meer bestelbaar) geleverd gekregen of is het al een Sense+?

Geplaatst

Hallo ,

dinsdag nog maar eens zelf naar de dealer gebeld , want men had me gezegd dat de wagen geproduceerd zou worden in de 2de week van augustus , dit onder voorbehoud .

Dus zelf nog maar eens contact opgenomen want anders hoor ik niks . Men zou mij terugbellen ; nu op donderdag werd ik teruggebeld met de melding : " uw wagen zal - met 80 procent zekerheid op de band staan op 21 augustus " .

Dit begrijp ik toch weer niet goed : " met 80 procent zekerheid " ofwel zal ie " wel " of " niet" geproduceerd worden ???

Nu wij blijven maar wachten ; we zijn nu week 28 ; de beloofde levertijd was 20 weken ??

Dit is reeds 8 weken over tijd en dan moet hij nog van de band rollen en afgeleverd worden ; dus na 21 augustus is dit ca. nog een 3-tal weken ; dus geschatte levertijd zal zowat 32 a 33 weken worden als alles goed gaat natuurlijk .

Een geduldige klant

Greetz Rolly

Geplaatst

Gepost Vandaag , 11:25

Nogmaals gefeliciteerd !! Toch al een vraagje, heb jij nu effectief een Evogue (net als Sense niet meer bestelbaar) geleverd gekregen of is het al een Sense+?

0

Rapporteer

Multi quote

Antwoord

Bedankt!

wat is het verschil tussen deze 3 ?

Geplaatst

Vanmiddag onze sportage 1.6GDI x-clusive besteld in de kleur dark gun metal, verwachtte levertijd januari 2012.

Nu dus afwachten, heb ik in ieder geval nog even de tijd om een paar velgen en winterbanden op de kop te tikken.

Geplaatst

Multi quote

Antwoord

Bedankt!

wat is het verschil tussen deze 3 ?

Toen de Sportage3 uitkwam in 2010 heette het topmodel in België 'Evogue.' Omdat Range Rover een 'Evoque' had moest dit echter na een klacht veranderd worden. Dus vanaf maart dit jaar werd het topmodel 'Sense' (heb toen de mijne ook besteld in mei). Vanaf 1 juni dan was er ook plots geen sprake meer van 'Sense' en heette het boeltje plots 'Sense+'. Alles hetzelfde als de 'Sense' behalve aut. parkeersysteem en deurdrempels in aluminium ook standaard. Allemaal heel verwarrend. Ik had bijvoorbeeld graag dat aut. parkeersysteem bijbesteld (voor de parkeersensoren vooraan) omdat dit in mei nog niet bestelbaar was. Maar dat gaat niet volgens de dealer. Er kan alleen een nieuwe bestelling geplaatst worden zodat ik opnieuw onderaan de lange wachtlijst kom en ook enkele prijsverhogingen aan mijn broek ga hebben. Ik vind dit onbegrijpelijk, vooral omdat mijn bestelde Sportage pas rond begin volgend jaar in productie gaat. Daarom hoop ik nu stiekem dat de afgeleverde topmodellen toch alle 'Sense+' opties zouden hebben en dus ook mijn parkeersensoren vooraan :)

Geplaatst

@Jocar

Hallo , waar haalt U de informatie , als zou APS ( Automatisch Parkeer Systeem ) en alu deurdrempels standaard op de " Sense + " zitten .

Wanneer ik bij Kia .be naar de vergelijking kijk tss de verschillende uitvoeringen vind ik dit nergens terug , ook niet bij de uitrustingen .

Ofwel lees ik erover , had dit reeds gemeld , maar niemand die blijkbaar antwoord weet - of is dit een typisch Kia verhaal ??? zoals de vooropgestelde levertermijnen ???

Greetz Rolly

Geplaatst

@Jocar

Hallo , waar haalt U de informatie , als zou APS ( Automatisch Parkeer Systeem ) en alu deurdrempels standaard op de " Sense + " zitten .

Wanneer ik bij Kia .be naar de vergelijking kijk tss de verschillende uitvoeringen vind ik dit nergens terug , ook niet bij de uitrustingen .

Ofwel lees ik erover , had dit reeds gemeld , maar niemand die blijkbaar antwoord weet - of is dit een typisch Kia verhaal ??? zoals de vooropgestelde levertermijnen ???

Greetz Rolly

Hallo, mijn dealer heeft mij dat zo verteld. Toen ik vorige maand nog eens langsging om een verklaring voor de 'Sense+' te krijgen heeft hij mij dat zo gezegd. Hij had ook nog altijd de prijs van de 'Sense' (alhoewel niet meer bestelbaar) in een boekje (prijslijst) staan. Als ik mij niet vergis was de 'Sense+' 450 euro duurder. Op de KIA-website was deze prijslijst ook niet terug te vinden, het was blijkbaar alleen dealerinfo. Het is ook maar logisch dat er ergens een verschil is, waarom anders 'Sense+'? Maar ja hoor, het begint een typisch KIA verhaal (made in Belgium) te worden :angry: Ik kan zelf ook niet meer goed volgen en ben nog altijd kwaad omdat ik het APS niet meer kan bijbestellen. Mij lijkt het dat er onvoldoende communicatie is tussen invoerder en dealers (niemand weet het juist), kortom totaal onprofessioneel. Spijtig! Greetzz :)

Geplaatst

En dan, na een jaar en langer geduldig wachten, gebeurt dit :o (zie linkje)

Tsja, dat stuurgedrag is toch nog niet helemaal goed opgelost zo te zien.

Marcel

Geplaatst

name='asterix'

Humor, ik heb er om gelachen meneer Asterix (maar wel met een beetje kiespijn) :D

Ik ga waarempel geloven dat ik er 1 heb uit zo'n serie :angry:

Laatst stonden er ook al van dit soort foto's op internet en niet van dezelfde trailer.

grrrrr tz

Geplaatst

En dan, na een jaar en langer geduldig wachten, gebeurt dit :o (zie linkje)

:(

Geen zorg, is een onderdeel van Euro Ncap Crash test.

Kia Sportage krijgt nu 6 sterren omdat ie ook veilig van de vrachtwagen valt. :D :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...