master00 Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 hallo, eindelijk goed nieuws, ging vandaag eens kijken naar garage omdat onze zou moeten toekomen deze week en wat blijkt er waren er 10 geleverd 7 witte en 3 zwarte, kzou hem dit weekeind of begin volgende week mogen afhalen JOEPIEEEEE. kwas al aan het wachten van 26/01 zucht zal dan juist 7 maand zijn zonder de productiedatum te kennen. Gr33tz en de pics zullen nog volgen Quote
Specialmade Geplaatst 23 Augustus, 2011 Geplaatst 23 Augustus, 2011 Hallo Allemaal, Ik kan het wel van de daken schreeuwen..... :clap: !!!!!!!!! Onze langverwachte auto is bij de dealer....YESSSSS !!!!!! Kon wel huilen van blijdschap,niet dat we nou héél erg lang hebben gewacht,maar werd wel erg gedeprimeerd van alle berichten hier... Wij hadden "onze" auto besteld op 13 april (was al bang voor deze datum...hihi). En de afspraak was dat we hem september/oktober zouden krijgen,eerst zou het augustus/september zijn maar omdat ik toch liever de 1.6 GDI X-clusive had dan de 1.6 GDI X-cutive duurde het nog een maand langer.. Mijn partner had weliswaar 2 weken geleden gebeld en geëist dat we de auto voor 25 oktober wilde hebben,maar het schijnt dat ze écht niet weten wanneer de auto's geleverd gaan worden.... Tja....of dat echt zo is zullen we nooit weten,maar ik probeer ze te geloven.... Maar al met al.....hij is bij de dealer in Hoofddorp,en nu moeten we nog ongeveer 2 weken wachten voor de aanvraag van het kenteken,en voor het oppoetsen... Ik kan niet wachten,ben trouwens benieuwd wat voor kenteken we gaan krijgen....ik heb steeds gezegd dat we met de letter s zouden gaan krijgen....weet iemand met welke letter ze nu bezig zijn..heb gisteren met de letters RST gezien...of zijn ze toch al bij de letter S...??? Als iemand het weet hoor ik het graag,niet dat het nou van levensbelang is...maar toch..vind het gewoon leuk... Zodra we hem hebben zet ik hem op de site..... Ben helemaal verliefd op die auto...Hmmm Love at first site.. Liefs Claud Claudia, kijk eens op de site www.rdw.nl. Rechts op de site staat het kenteken dat die dag is uitgegeven. btw vandaag is dat 85-RZR-9. Alvast suc6 met je nieuwe aanwinst. Geloof me het is het wachten waard. grtz Specialmade Quote
bowie97 Geplaatst 24 Augustus, 2011 Geplaatst 24 Augustus, 2011 Claudia en de andere nieuwe eigenaren. Nog vele veilige kilometers. En hopelijk voor de andere is het niet "Wie op de Sportage wacht, wacht het langst." Quote
elmerblues Geplaatst 24 Augustus, 2011 Geplaatst 24 Augustus, 2011 Het kenteken moet bij de dealer al bekend zijn, dit wordt door de importeur al geregeld. Je kan het -als het goed is- al bij de dealer navragen wat het kenteken wordt. Op de site www.rdw.nl is het kenteken pas te zien nadat de auto te naam wordt gesteld. Da's in de regel dus veel later als het kenteken is aangevraagd. Hierdoor loopt zeer waarschijnlijk je kenteken (behoorlijk) achter op wat nu op de RDW site staat als laatst uitgegeven kenteken. Het zal dus zeer zeker nog voor 85-RZR-9 zitten Quote
harter Geplaatst 24 Augustus, 2011 Geplaatst 24 Augustus, 2011 Na heel veel gelukkige forumleden voorbij te hebben zien gaan de laatste maanden, is het nu toch eindelijk de beurt aan mezelf. Vanochtend om half negen het verlossende woord van de dealer gekregen dat de wagen in Nederland is aangekomen en vandaag zal worden ingeklaard. Hierna gaat hij op transport naar de dealer die er vervolgens zijn "kunstjes" mee zal doen zoals het monteren van de afneembare trekhaak. Al met al zal het nog ongeveer twee weken duren voordat ik de wagen echt kan ophalen. Even de balans opmaken: wagen besteld op 5 februari van dit jaar, 2.0 B hand X- clusive, Blackpearl, panoramadak, afneembare trekhaak en nog wat bling bling en rubber kofferbakmat. Levering zou misschien april waarschijnlijk mei worden (3 tot 4 maanden). Uiteindelijk, als ik uitga van nog twee weken wachttijd, heeft het meer dan 7 maanden geduurd. Moet nog even wennen aan het idee dat het zover is Quote
Opa Geplaatst 24 Augustus, 2011 Geplaatst 24 Augustus, 2011 Proficiat ! Zo zie je maar, ook al moet je lang wachten, hij komt uiteindelijk toch ! Bereid je maar voor op een heleboel rijplezier. Quote
bowie97 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Harter Proficiat, Je zult nu wel een dansje maken. Vele veilige kilometers. Quote
vand.m Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Harter proficiat, Veel rijplezier en geniet er van! Maar vooral veel veilige km`s! Ik zie ook al een tijdje veel inmiddels geleverde en opgeluchte mensen op dit forum voorbij komen. Maar ook mijn tijd zal wel komen. Ik hoop dat ik binnenkort ook zo`n berichtje kan plaatsen. Ik wacht pas 5 maanden en in Kia begrippen schijnt dat dus niets te zijn. Veel plezier! vand.m Quote
rollyturbo Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @ Claudia , @harter , @master00 en aan alle nieuwe eigenaren , van harte gefeliciteerd ; en veel rijgenot . Op die van ons is het helaas nog wat wachten ; volgens laatste info is productiedatum voorzien " onder voorbehoud van wijzigingen " voor 8 september , datum nog niet bevestigd door fabriek ; dat wordt dus wat langer dan de oorspronkelijk vooropgestelde 20 weken . ( besteld op31/01 ) Greetz Rolly Quote
toy Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Na heel veel gelukkige forumleden voorbij te hebben zien gaan de laatste maanden, is het nu toch eindelijk de beurt aan mezelf. Vanochtend om half negen het verlossende woord van de dealer gekregen dat de wagen in Nederland is aangekomen en vandaag zal worden ingeklaard. Hierna gaat hij op transport naar de dealer die er vervolgens zijn "kunstjes" mee zal doen zoals het monteren van de afneembare trekhaak. Al met al zal het nog ongeveer twee weken duren voordat ik de wagen echt kan ophalen. Even de balans opmaken: wagen besteld op 5 februari van dit jaar, 2.0 B hand X- clusive, Blackpearl, panoramadak, afneembare trekhaak en nog wat bling bling en rubber kofferbakmat. Levering zou misschien april waarschijnlijk mei worden (3 tot 4 maanden). Uiteindelijk, als ik uitga van nog twee weken wachttijd, heeft het meer dan 7 maanden geduurd. Moet nog even wennen aan het idee dat het zover is gefeliciteerd!! Quote
Sage2011evoque Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 hey, vannochtend telefoon gekregen dat wagen bij de dealer is aangekomen, direct al mijn papieren inorde gebracht, morgen om 16h mag ik hem eindelijk afhalen na 7 lange maanden te wachten? Toen ik hem vanmorgen zag staan ben ik blij super blij dat ik een Sportage heb gekocht!!! enkele nieuwigheden: de rode 4 richtingsaanwijzerknop is vervangen door een zwarte, nieuwe navigatie, geen enkel mankementje en heb er een uur naar gekeken. Leder mooi gestikt, de audio is gewoonweg :blink: GRANDIOOS ! nog 22h wachten en kan er met rijden? mvg Clem een blije sportage eigenaar Quote
luc1 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 YEEEEEEEEEEEES! Deze middag kreeg mijn vrouw telefoon dat de wagen juist geleverd was bij de dealer. Volgende week zaterdag gaan we hem halen Grtz Luc 1 Quote
bowie97 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @Luc1 Proficiat. Dus nog een weekje en weer een Sportage III meer op de weg. Ik wens jullie vele veilige kilometers. Quote
Gast Breda1912 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Mag ik weten wat je bedoelt met de rode 4 richtingaanwijzerknop? De knop midden onder het beeldscherm welke eerst rood was of een andere? Veel plezier met je nieuwe Sportage !!! Ik moet nog 5 maanden wachten. Quote
Sage2011evoque Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Mag ik weten wat je bedoelt met de rode 4 richtingaanwijzerknop? De knop midden onder het beeldscherm welke eerst rood was of een andere? Veel plezier met je nieuwe Sportage !!! Ik moet nog 5 maanden wachten. yeps die is het greetzzz Quote
master00 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 hallo, eindelijk goed nieuws, ging vandaag eens kijken naar garage omdat onze zou moeten toekomen deze week en wat blijkt er waren er 10 geleverd 7 witte en 3 zwarte, kzou hem dit weekeind of begin volgende week mogen afhalen JOEPIEEEEE. kwas al aan het wachten van 26/01 zucht zal dan juist 7 maand zijn zonder de productiedatum te kennen. Gr33tz en de pics zullen nog volgen yes yes yes morgenvroeg om 09.00 auto gaan halen je kan nie geloven hoe blij ik ben 1 Quote
bowie97 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Rustig rustig rustig het is maar een Sportage III waar je maanden op hebt gewacht. Proficiat en vele veilige kilometers. Quote
rollyturbo Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @Sage2011evoque & @luc1 Gefeliciteerd en veel geluk met de nieuwe boliede @luc1 : na productiedatum is het 2 à 3 weken vooraleer bij de dealer ; bij die van U was dat héél véél korter denk ik , of ben ik verkeerd ; hopelijk als er geen wijzigingen zijn , komt die van mij ook zo vlug na de productie ( voorzien 8 sept. vlgs Kia Brussel - zie hoger ) Nogmaals veel succes aan alle nieuwe Sportage-rijders Greetz Rolly Quote
toy Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 hallo, eindelijk goed nieuws, ging vandaag eens kijken naar garage omdat onze zou moeten toekomen deze week en wat blijkt er waren er 10 geleverd 7 witte en 3 zwarte, kzou hem dit weekeind of begin volgende week mogen afhalen JOEPIEEEEE. kwas al aan het wachten van 26/01 zucht zal dan juist 7 maand zijn zonder de productiedatum te kennen. Gr33tz en de pics zullen nog volgen yes yes yes morgenvroeg om 09.00 auto gaan halen je kan nie geloven hoe blij ik ben gefeliciteerd Quote
toy Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @Sage2011evoque & @luc1 Gefeliciteerd en veel geluk met de nieuwe boliede @luc1 : na productiedatum is het 2 à 3 weken vooraleer bij de dealer ; bij die van U was dat héél véél korter denk ik , of ben ik verkeerd ; hopelijk als er geen wijzigingen zijn , komt die van mij ook zo vlug na de productie ( voorzien 8 sept. vlgs Kia Brussel - zie hoger ) Nogmaals veel succes aan alle nieuwe Sportage-rijders Greetz Rolly rolly ik hoop het ook voor je ,bij ons binnen 1.5 wk in elk geval gefeliciteerd wachten is bijna voorbij Quote
Dick van Dyke Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Joepie, hij is onderweg !! Sportage 3, 2.0d AWD A6 Exclusive, zwart metallic met panoramadak. Besteld medio februari 2011. Toegezegde levertijd (NL) 3e kwartaal, dus ze houden zich netjes aan de afspraak ! Nou, snel de 19" velgen bestellen, waarschijnlijk deze ............ http://www.google.nl/imgres?q=aez+lascar&hl=nl&gbv=2&tbm=isch&tbnid=1UlSjhTRJzK1JM:&imgrefurl=http://www.garagesinbirmingham.co.uk/page/aez/&docid=LoSeYZ71cZxejM&w=800&h=790&ei=-qtWTteBDM2e-Qaa4JG2DA&zoom=1&iact=rc&page=1&tbnh=140&tbnw=142&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:9,s:0&tx=71&ty=52&biw=1040&bih=768 En natuurlijk "de tuut" meteen vervangen ! Dat is natuurlijk prio nr. 1 En dan, genieten maar Groet, Dick van Dyke Quote
luc1 Geplaatst 25 Augustus, 2011 Geplaatst 25 Augustus, 2011 @bowie97 @rollyturbo thnx grtz Luc1 @rollyturbo is inderdaad heel raar Quote
bowie97 Geplaatst 26 Augustus, 2011 Geplaatst 26 Augustus, 2011 @ Dick van Dyke Het moet nou maar eens afgelopen zijn met die nieuwe Sportage III rijders, dadelijk rijden er zoveel rond dat ik een lamme arm krijg van het zwaaien en toeteren. Proficiat en vele veilige kilometers. Quote
Ysie Geplaatst 26 Augustus, 2011 Geplaatst 26 Augustus, 2011 Juist het verlossend telefoontje gehad, hij is binnengekomen in de garage. Sportage 3 sense casa white met panorama dak. Besteld op 15/01. Vlug eens gaan kijken:). Voel me gelijk een kind op sinterklaasdag:). Quote
harter Geplaatst 26 Augustus, 2011 Geplaatst 26 Augustus, 2011 Is wel opvallend maar er worden ineens een heleboel SP3 afgeleverd. De gelukkige allemaal gefeliciteerd. Daarnaast allemaal bedankt voor de positieve reacties op mijn eigen vermelding over de levering. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.