sportagent1 Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 hallo fred was het een voorraad wagen? In welke plaats had je hem besteld? Of had je hem juli 2010 besteld? groet Quote
fred1962 Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 hallo fred was het een voorraad wagen? In welke plaats had je hem besteld? Of had je hem juli 2010 besteld? groet hoi, Nee, het was geen voorraadwagen, ik heb de Sportage besteld in Nijmegen. Je moet gewoon geluk hebben.!!! groet Quote
santy Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 Hoi, Heb de Sportage 14 juni besteld en zou 14 oktober bij de dealer zijn. Zojuist bericht gehad dat het december gaat worden. Nou komt het niet echt als een verrassing als je het forum een beetje volgt (bijna dagelijks) maar hoopte een van de gelukkige te zijn die hem wel binnen de afgesproken termijn krijgt. Heb van het weekend mijn huidige auto verkocht gr. Santy Quote
rasim Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 Ik heb de mijne op 15 januari besteld, al 3 maanden is die op de prioriteitlijst en nog altijd is de productiedatum niet bekend. Persoonlijk denk ik dat die in 2012 zal aankomen of er gebeurd plots een mirakel en is die voor mijne neus. Zelf ben ik gestopt met bellen en vragen wanneer dat die geleverd word. Ik ga gewoon wachten, want bellen of mailen veranderd toch niets. Ik hoop alleen dat die auto de moeite waard is, want ik word al beu van al die bullshit van de KIA BELGIUM. Groetjes rasimo Quote
sportagent1 Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 hallo santy, heb je bericht gehad? Van Kia of van de dealer? Welke dealer heb je? groetjes Quote
santy Geplaatst 27 September, 2011 Geplaatst 27 September, 2011 hallo santy, heb je bericht gehad? Van Kia of van de dealer? Welke dealer heb je? groetjes Ik heb hem bij nieuweautokopen.nl gekocht. Zij nemen kontact op met de dealer waar ze hem besteld hebben. Dus als ik vragen heb of iets wil weten dan verloopt het bij mij via nieweautokopen.nl. Weet niet bij welke dealer ze hem besteld heben. gr. Santy Quote
rimorke Geplaatst 27 September, 2011 Geplaatst 27 September, 2011 hallo, gisteren nog eeens gaan horen , nu vertellen ze mij dat hij over 3 weken van de band zou rollen (onder voorbehoud), dus ik denk dat we hem eind november begin december zouden moeten hebben volgens de dealer , wij zijn benieuwd, we zullen zien , wij wachten van 26/01/2011. Quote
ErwinB Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Ik wacht al bijna een week.... Ik ga dat niet trekken hoor, 5/6 maanden Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 hallo, Rustig blijven is het beste je kan er toch niets aan veranderen en daarbij komt dat de 5/6 mnd misschien nog veel langer worden.Wat mij opvalt is dat alle dealer zo een wachttijd van een half jaar af geven terwijl dit veel langer is. Volgens mij een soort van verkoop techniek, een half jaar is lang maar is nog te overzien ,als ze met een wachttijd van 8/9/10 mnd komen haken veel mensen af denk ik Je moet maar zo denken het vootraject is het spannends als je hem eenmaal hebt is het alweer gauw over. greetz dominique Quote
y_turbo Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Eindelijk! Na bijna 9maand wachten is onze sportage gearriveerd bij onze dealer! Handgeschakelde 2.0 CRDI AWD Evogue met pano dak en navi, besteld op 11 januari, en wordt hopelijk tegen het eind van volgende week geleverd! Ciao, Yannick Quote
toon Geplaatst 29 September, 2011 Geplaatst 29 September, 2011 Eindelijk! Na bijna 9maand wachten is onze sportage gearriveerd bij onze dealer! Handgeschakelde 2.0 CRDI AWD Evogue met pano dak en navi, besteld op 11 januari, en wordt hopelijk tegen het eind van volgende week geleverd! Ciao, Yannick Mooi ben benieuwd wat het wordt een sense of en sense + laat je iets weten?? Quote
vanelli Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Eindelijk na 8 maanden en 3 weken wachten kregen we het verlossende telefoontje. Mijnheer uw auto is binnengekomen. groet, Vanelli Quote
Ysie Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Eindelijk na 8 maanden en 3 weken wachten kregen we het verlossende telefoontje. Mijnheer uw auto is binnengekomen. groet, Vanelli Welk kleur heb jij genomen? Quote
Ysie Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Eindelijk! Na bijna 9maand wachten is onze sportage Gearriveerd bij onze dealer! Handgeschakelde 2.0 CRDI AWD Evogue met pano dak en navi, besteld op 11 januari, en wordt hopelijk tegen het eind van volgende week geleverd! Ciao, Yannick Sorry de vraag was voor deze meneer . Nogmaals welke kleur nam jij? Quote
vanelli Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Welk kleur heb jij genomen? Ik heb de kleur phoenix silver genomen. groet, Vanelli Quote
smetjesmee Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 @ y-turbo en vanelli Beiden hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe wagen! Geniet ervan !!! Quote
kiatjewhiteautomaat Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 hallo. Wie weet hoeveel kia sportage er per dag worden geproduceerd en waar. greetz dominique Quote
y_turbo Geplaatst 3 Oktober, 2011 Geplaatst 3 Oktober, 2011 Sorry de vraag was voor deze meneer . Nogmaals welke kleur nam jij? wij hebben een dark gun metallic gekocht! Quote
ErwinB Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 hallo. Wie weet hoeveel kia sportage er per dag worden geproduceerd en waar. greetz dominique Ze worden geproduceerd in Zilina, Slowakije. Aantallen weet ik niet, maar die vindt je hier misschien: http://eng.kia.sk/index.php Hier sowieso leuke plaatjes van de fabriek http://eng.kia.sk/in...php?context=348 Quote
Alberts Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 YES hij is eindelijk binnen, vandaag telefoon gehad van dealer mag ook wel 5 februari besteld!!! Kia Sportage 2.0crdi x-clusive Sirus silver. Morgen gaan we kijken Quote
rollyturbo Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 @ y_turbo , vanelli en Alberts , gefeliciteerd met de nieuwe boliedes ; ik wacht nog wel efkes ( nu week 36 - was beloofd week 20 ). Hopelijk nu niet lang meer , want denk dat het stilaan de laatste bestellingen van januari zijn ; die van ons is de laatste dag van januari besteld . Greetz Rolly Quote
gerry Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 @ y_turbo , vanelli en Alberts , gefeliciteerd met de nieuwe boliedes ; ik wacht nog wel efkes ( nu week 36 - was beloofd week 20 ). Hopelijk nu niet lang meer , want denk dat het stilaan de laatste bestellingen van januari zijn ; die van ons is de laatste dag van januari besteld . Greetz Rolly @ Rolly. Zou kunnen kloppen. De onze op 27 jan. besteld, en is volgens de dealer onderweg. 2 Weken geleden kregen wijhet bericht dat hij "eindelijk" geproduceerd was. Half oktober zou ik ermee moeten rondrijden! grs. Gerry Quote
vanelli Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 @ y-turbo en vanelli Beiden hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe wagen! Geniet ervan !!! Bedankt groet, Vanelli Quote
rollyturbo Geplaatst 4 Oktober, 2011 Geplaatst 4 Oktober, 2011 @ gerry Bij mijn laatste contact met Kia Be had men nog geen productiedatum voor die van ons , maar ik moest eens terug bellen 2de week van oktober om dan eventueel een datum te krijgen - dan wel nog onder voorbehoud , tenzij bevestiging door fabriek ??? Dus zal eens terugbellen volgende week , (t zal nu wel op geen week meer komen denk ik dan .... ( alhoewel ??? ) Hopelijk staat die van jou er inderdaad zoals beloofd ; btw van wie kreeg U de bevestiging ; van uw dealer of van Kia be ?? Ik zal het maar geloven als ik die van mij in realiteit voor mijn neus zal zien staan , want er zijn ondertussen al zoveel beloftes gedaan ; zelfs van Kia be , dat ik het pas zal geloven als ik het met mijn eigen ogen zal zien . Men had mij zelfs gemaild dat de productiedatum reeds vervroegd was ( begin september ) en toen ik na de vastgestelde datum vroeg aan Brussel of die datum nu effectief bevestigd was , kreeg ik als antwoord dat men pas kon bevestigen als hij effectief geproduceerd was . Begrijpe wie het nog kan .. ik blijf alvast op hoop leven ...hoop doet leven zegt men . Greetz Rolly Quote
vand.m Geplaatst 5 Oktober, 2011 Geplaatst 5 Oktober, 2011 Aan allen die net hun nieuwe SPIII afgeleverd hebben gekregen. Van Harte en veel plezier maar vooral veel VEILIGE KM`S. En vergeet niet te genieten. Kan iemand mij tevens zeggen welke kaartversie er op staat? (Knopje met tandwieltje ongeveer 5 sec. indrukken. Daar staat software, Kaartversie en hoe oud deze is.) Ik heb de mijne nog niet maar weet wel hoe te bedienen. Als die komt binnenkort hoop ik wel op de nieuwe kaartversie die al maanden wordt beloofd dat die er aan komt. Ik heb geen zin na een paar weken al te betalen voor een nieuwe kaart.TomTom geeft ook 3 maanden kaart garantie. Dus waarom Kia niet? Vast bedankt en veel plezier met alle tuuts! Groet, vand.m Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.