Jump to content

deur stootlijsten?

r.vanrookhuizen

Recommended Posts

De dealer liet zien dat de stootlijsten zijn precies gemonteerd waar zij het minste effectief zouden zijn want erboven steken de deuren meer uit dan waar de stootlisten zouden gemonteerd zijn. Ook zei hij dat welke bescherming dan ook geen werking heeft als je naast een hogere auto (een SUV b.v.) geparkeerd staat. Ik heb besloten om geen stootlijsten te nemen.

Tja, dat is ook een overweging. Ik heb zelf ook geen stootlijsten maar overweeg deze wel,

aangezien ik parkeerschade heb opgelopen (zonder naam overigens!).

In het verhaal van de dealer zit ook een kern van waarheid.

Ik heb ook parkeerschade opgelopen (ook zonder naam en voor de tweede keer!) maar dat was acteren bij de vijfde deur waar geen stootstrip zou hebben geholpen!

De dealer vertelde dat, in principe, worden de stootlijsten voor het afleveren van de auto geplaatst want , anders, zij niet zo goed zouden plakken.

• 1 month later...

Wat een belachelijk prijs voor die strips.

Moet toch wel een alternatief voor te krijgen zijn?

Het blijft oppassen geblazen met de deuren, het is toch zonde als er gelijk beschadigingen zichtbaar zijn?

Ook al heb je all risk, kun je toch ook niet steeds met die geintjes aankomen lijkt mij.

• 9 months later...

Ik twijfel er ook over om ze toch nog te bestellen. Als ze te laag zitten zou ik het wel zonde van mn geld vinden. Heeft iemand hier ze erop zitten die er misschien meer over kan zeggen?