Ga naar inhoud

deur stootlijsten?


r.vanrookhuizen

Aanbevolen Berichten

De dealer liet zien dat de stootlijsten zijn precies gemonteerd waar zij het minste effectief zouden zijn want erboven steken de deuren meer uit dan waar de stootlisten zouden gemonteerd zijn. Ook zei hij dat welke bescherming dan ook geen werking heeft als je naast een hogere auto (een SUV b.v.) geparkeerd staat. Ik heb besloten om geen stootlijsten te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, dat is ook een overweging. Ik heb zelf ook geen stootlijsten maar overweeg deze wel,

aangezien ik parkeerschade heb opgelopen (zonder naam overigens!).

In het verhaal van de dealer zit ook een kern van waarheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook parkeerschade opgelopen (ook zonder naam en voor de tweede keer!) maar dat was acteren bij de vijfde deur waar geen stootstrip zou hebben geholpen!

De dealer vertelde dat, in principe, worden de stootlijsten voor het afleveren van de auto geplaatst want , anders, zij niet zo goed zouden plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
  • 9 maanden later...

Ik twijfel er ook over om ze toch nog te bestellen. Als ze te laag zitten zou ik het wel zonde van mn geld vinden. Heeft iemand hier ze erop zitten die er misschien meer over kan zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...