Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is al vaker op dit forum gememoreerd dat het organiseren van een meeting niet altijd een onverdeeld succes is voor degene die het organiseert.

Het is op de 1e plaats altijd een leuk idee om een meeting te organiseren, maar de uiteindelijke opkomst is helaas de afgelopen jaren een beetje tegengevallen.

Veel mensen willen graag komen, geven zich spontaan op, en als puntje bij paaltje komt is de uiteindelijke belangstelling gehalveerd of zelfs minder.

Maar toch......, door het bovenstaande hoop ik niet dat er enthousiaste organisatoren het bijltje er bij voorbaat bij neerleggen. Een spontane, gezellige

modelmeeting is altijd leuk om te organiseren.

Geplaatst

Veel mensen willen graag komen, geven zich spontaan op, en als puntje bij paaltje komt is de uiteindelijke belangstelling gehalveerd of zelfs minder.

Da's niet specifiek KiaClub members hoor, da's echt iets typisch voor de Nederlanders. Grote bek, zeggen dat je komt en dan op het laatste moment afhaken. Ik heb dergelijke activiteiten ook bij andere fora's in de soep zien lopen. En dan sta je dan met welgeteld 3 man bij een tankstation uit je sokken te waaien na een paar uur rijden.

Raar volk die Hollanders.

Afspraak is afspraak en als je niet met 100% zekerheid kan zeggen dat je komt, hou dan je waffel en ga verder op verjaardagen stoere verhalen zitten op te hangen maar val ons er niet mee lastig.

Gast Gerard K
Geplaatst

Tja, voel ik mij toch een klein beetje schuldig. Want ik zie mijzelf niet als de man met de grote bek op verjaardagen, maar wel iemand die soms net als anderen dingen overkomt waar je geen enkele grip op hebt.

Zo had ik verleden jaar maanden uitgekeken naar de clubdag. Opgegeven en afwachten. Lezen waar we naar toe gaan en alvast een beetje kijken op google maps. Dan wordt opeens mijn schoonvader ernstig ziek. Ik dacht nog nou die zondag kan er vast wel een ander familielid en dan kunnen wij er fijn er een dagje op uit. Helaas moesten wij daags ervoor toch afzeggen, en een paar dagen later was het over en uit. Ik weet dat niet iedereen zo'n verhaal heeft en dat er ook mensen zijn die wel heel makkelijk afzeggen of niet op komen dagen, maar toch ....

Geplaatst

Niemand hoeft zichzelf te verontschuldigen. Er zal best een goede reden zijn waarom iemand afhaakt.

Feit blijft dat de opkomst op zulke bijeenkomsten de afgelopen jaren droevig laag was en voor degene

die het heeft georganiseerd niet altijd leuk was.

Het weerhoudt mensen er wel van om spontaan iets te organiseren als de uitkomst bijna voorspelbaar is.

• 3 maanden later...
Geplaatst

Ik ben zeer zeker voor een gezellige clubdag!!

(ik wil stoer doen met mijn bigfoot-wielen onder mijn nieuwe pico ha ha)

wie ? wat ? waar ? en wanneer ?

of een leuke Kia tour-rit !!

Austin+Healeys+at+British+Car+Meeting+in+Mollis+2009.jpg

Groet,

Maurice

Geplaatst

Als die er komt zullen wij zeker proberen om erbij te zijn. ( met allebei de KIA's)

Groetjes van ons

Geplaatst

Ontgaat mij iets of lees ik niet goed.....

Noem een datum en dan zien we wel wat komt of niet :unsure:

Wim

Geplaatst

Om naar een meeting te kunnen moet je:

a. een organisator hebben

b. met een datum

c. en genoeg belangstellenden

d. die ook echt komen.....!

Daarin schuilt de kracht van een leuke, gezellige meeting!;)

Geplaatst

uit mijn corrado tijd was dat nooit een probleem.. elke willekeurige meeting waren er altijd minimaal 20 auto's.. Meestal richting de 40.. En op de dagen van corrado club nederland waren corrado's uit duitsland,belgie en frankrijk.

Ik denk dat je dit bij Kia (nog) niet hebt omdat de mensen die ze rijden vaak al wat ouder zijn en niet merk/type geil. Er is nog geen merk liefde zoals vele hebben voor alfa romeo of volkswagen..

Geplaatst

Ik ben er ook voor hulp.

Ronald

post-4318-0-77475700-1317625280_thumb.jpg

Gast Marcvane86
Geplaatst

Ook ik ben voor een gezellige meet en greet.

Zal zeker proberen aanwezig te zijn, zijn er vrijwilligers om iets te willen organiseren??

Moeten ook even in de gaten houden dat je niet zomaar overal meer mag samen komen van de lokale autoriteiten.

Hadden wij in de cinquecento club en honda club vaak last mee.

Ondanks we alleen een gezellig praatje deden, en niet zoals ik vaak in leiden heb gezien rokende banden, brullende motoren enzz...

@Maurice niet te stoer he de rest wil ook nog bekijks hahaha

Geplaatst

Ik denk dat je dit bij Kia (nog) niet hebt omdat de mensen die ze rijden vaak al wat ouder zijn en niet merk/type geil. Er is nog geen merk liefde zoals vele hebben voor alfa romeo of volkswagen..

Klopt, maar IK ben dat wel :P ik ben KIA fan! (geworden sinds 2 jaar) ;)

*knip*

Toch denk ik dat het nie zo moeilijk is Smart, ik heb ook nog een paar kennissen met Kia's die niet op het forum zitten maar als ik ze mee vraag dan komen die ook 'echt' ! dus een opkomst van zo'n 15 - 20 Kia's zou al geweldig zijn toch ?

Ik ken mensen bij Kia-Enschede en Kia Hengelo dus wellicht ook een paar verkopers erbij voor vragen/advies: zou leuk zijn niet ?

en alle leden van Kiaclub.nl zoudan dan een uitnodiging moeten krijgen:

alleen de vraag is om het dit jaar nog te doen ivm het weer, maar ach als het maar droog is...

zal er is even over nadenken: hoe en wat,

Zal zeker proberen aanwezig te zijn, zijn er vrijwilligers om iets te willen organiseren??

ik meld mij als vrijwilliger :)

ps: heb AJ Mol even een berichtje gestuurd omdat hij het in 2010 heet georganiseerd wat hij er voor voelt om het in 2011/2012 weer te doen.

anders doe ik het :P

Geplaatst

HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

ps: heb AJ Mol even een berichtje gestuurd omdat hij het in 2010 heet

georganiseerd wat hij er voor voelt om het in 2011/2012 weer te doen.

Volgens mij heeft André zich teruggetrokken om anderen juist een

kans te geven.

Maar zo te lezen zijn er al 2/3 vrijwilligers. Meer heb je toch niet nodig?

Stel je toch eens voor....hartje winter 2011, het sneeuwt, sneeuwt en er

zijn allemaal witte Kia's bij de meeting.....!:blink:

Geplaatst

Volgens mij heeft André zich teruggetrokken om anderen juist een

kans te geven.

Die eh, heeft zijn portie w.b. organiseren wel gehad. Zeker gezien de "opkomst"

Stel je toch eens voor....hartje winter 2011, het sneeuwt, sneeuwt en er

zijn allemaal witte Kia's bij de meeting.....!:blink:

op lentebanden :lol: :lol:

Geplaatst

Hallo kiarijders en organisatoren,

Ik heb MauS net een antwoord gestuurd.

Het komt er kort op neer dat ik niet meer actief deel zal nemen. Wel aangegeven dat ik alles nog heb bewaard in de vijf jaar dat ik voorzitter was en wil eventueel ondersteunen met informatie waar ik over beschik. Mogelijk zit er nog een rit bij in de omgeving waar jullie eventueel een rit of bijeenkomst willen organiseren.

Kijk eventueel ook naar de voorbeelden die nog op het forum staan van de vorige bijeenkomsten of ritten.

Als ik kan ben ik wel van de partij.

Ik wens jullie veel succes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...