Smart Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Hallo forumleden, Afscheid Afgelopen week heeft Ger (ger.w.) als forumlid afscheid genomen van het forum. Daarnaast is hij moderator af. Ger alsnog bedankt voor je constructieve, gezellige en meelevende bijdrage als lid en moderator aan het forum! KiaContactGroep (KCG) Ger heeft daarnaast als KCG-lid ook afscheid genomen van een kleine groep mensen die rechtstreeks contact onderhoudt met de directie van Kia Motors Nederland (KMNL). Wat wij zoeken? Wij zoeken een KCG lid die tevens als moderator werkzaam wil zijn op het forum. Dit doet hij of zij (jazeker!) niet alleen, maar met meerdere moderatoren en KCG leden tezamen. Wat wij zoeken is dus een actief forumlid die mondig kan zijn op de momenten wanneer dat nodig is, met pit en karakter en zich graag op een positieve manier wil inzetten voor het forum en z’n leden. Als moderator ben je hoogstens een paar uur per week bezig met allerhande zaken op het forum. Je wordt daarin natuurlijk begeleidt door de ‘zittende’ moderatoren Jheroen, Alex VB, Birdfeedertje en El-Rio-Grande. Als KCG lid ben je in een ongedwongen sfeer bezig om op de achtergrond contacten te onderhouden met de directie van KMNL. Af en toe zit je ook in overleg met de directie van Kia in Breukelen. Je moet dus wel een beetje verstand van autozaken hebben. Dit doe je samen met de KCG leden bigwade, Alex VB en Smart. Heb jij interesse? Toon dan je interesse in dit topic of stuur anders een privébericht aan één van de bovenstaande KCG-leden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Beetje humor en relativering is ook welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Blijkbaar ziet niemand het zitten.. Dat is jammer. Je bereikt toch iets bij KMNL als je bij de KCG zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 Blijkbaar leeft er het gevoel dat er heel veel voor gedaan moet worden. In de praktijk valt dat best wel mee hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Misschien functies scheiden. We hebben nodig een moderator, compu- kennis een pré.. We hebben nodig een KCG lid. Dames heren, dit forum draait op vrijwilligers, doe es mee... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Inderdaad een optie om de "functie" te scheiden.. Mensen hier wordt geen onderscheid gemaakt tussen ras, kleur, sexe,nationaliteit etc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Nouw, een leuke NL Argentijnse van 25 jr doet vast wel wonderen bij KiaMNL voor ons forum denk ik zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Misschien functies scheiden. We hebben nodig een moderator, compu- kennis een pré.. We hebben nodig een KCG lid. Dames heren, dit forum draait op vrijwilligers, doe es mee... Wat versta je onder "compu-kennis". In mijn andere vrije tijd ben ik mede-moderator op een forum van 8000 man (nou ja eigenlijk 7990 vrouwen en 10 mannen . Waar we, om een idee van de activiteit te geven, met 5 moderators de "bar" beheren. De compu-kennis die ik daar nodig heb gaat niet verder dan het bedienen van de forumknopjes, voor het echte werk hebben we 0900-jeff Verstand van auto's heb ik niet, maar dat was natuurlijk al duidelijk, maar als dat niet persé nodig is en je kan niemand anders vinden die wat moderatietaken op zich wil nemen, dan wil ik wel een poging wagen. Maar zoek eerst nog maar even verder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmerblues Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 In mijn andere vrije tijd ben ik mede-moderator op een forum van 8000 man (nou ja eigenlijk 7990 vrouwen en 10 mannen . http://forum.viva.nl/ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 http://forum.viva.nl/ ? Waar zie je me voor aan :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 http://www.barfplaats.nl/forum ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 http://www.barfplaats.nl/forum ? Knap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 23, 2011 Author Share Posted June 23, 2011 Angelique, ik denk dat één van de moderatoren het beste antwoord kan geven m.b.t. de ins/outs van het moderatorschap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Ja.. dat lijkt mij ook... Ik zal je wel een PB sturen met de ins en outs.. Het is een heel boekwerk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 Moderator is feitelijk een heel leuk baantje heb ik mij laten vertellen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldspice Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Moderator is feitelijk een heel leuk baantje heb ik mij laten vertellen...... Wanneer kan ik beginnen ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 misschien de inspiratie van een bepaald persoon maar ik heb wat tijd over ben bij meerdere fora moderator geweest dus bij deze meld ik me aan voor de vacature. De invulling laat ik aan u over . Greetings betominice ( Raymond ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 Hallo Raymond, het werkt wel om toch weer even de aandacht te vragen voor de vacature van moderator. Bedankt voor je aanmelding. Alex VB zal zeker nog in een PB richting jou reageren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldspice Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Het zou voor dit forum heel goed zijn als er een moderator bij zou komen die een beetje jong van gedachten is . Een frisse wind of misschien een fris briesje zou volgens mij een hoop meer leven in de brouwerij brengen . dus please, geen suf... Oldspice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 Als het goed is op een forum, is een moderator bescheiden aanwezig. Ik zie daarom niet helemaal waarom er een frisse wind moet waaien. Volgens mij wordt het forum gevormd door zijn gebruikers, niet door de moderatoren. Zij maken ook gewoon onderdeel uit van het geheel. Dus als er een frisse wind moet waaien (!), dan zijn wij als forummers verantwoordelijk om de ventilator aan te zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Moderator is feitelijk een heel leuk baantje heb ik mij laten vertellen...... In de volksmond heten we ook wel moddereters Neemt niet weg dat het leuk kan zijn, ook strontvervelend als er wat forumtrollen aanwezig zijn, maar die heb ik hier nog niet gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldspice Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Als het goed is op een forum, is een moderator bescheiden aanwezig. Ik zie daarom niet helemaal waarom er een frisse wind moet waaien. Volgens mij wordt het forum gevormd door zijn gebruikers, niet door de moderatoren. Zij maken ook gewoon onderdeel uit van het geheel. Dus als er een frisse wind moet waaien (!), dan zijn wij als forummers verantwoordelijk om de ventilator aan te zetten. Nou geen frisse wind dus ,heel jammer, we gaan gewoon doorkeuvelen over levertijden van die x35 oeps sorry ik bedoel sportage 3 , speakertjes in picantootjes en ledlampjes . jammer dat ik zo dom ben anders had ik me wel opgegeven voor de vacature . oldspice , junior member Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 Het forum wordt gedragen door haar leden. Deze leden zetten informatie op dit forum. Dat dit niet altijd de onderwerpen zijn die iedereen aanspreekt, betekent niet dat de moderatoren deze informatie zomaar verbieden of verwijderen. Wat voor de één belangrijk is of informatief, kan voor een ander misschien non-informatie zijn. Ik vind jou niet dom maar lekker eigenwijs, die hadden we nog niet in onze collectie leden......hahahaha Maaruh...waarom Oldspice, was Young Blood niet beschikbaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldspice Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Het forum wordt gedragen door haar leden. Deze leden zetten informatie op dit forum. Dat dit niet altijd de onderwerpen zijn die iedereen aanspreekt, betekent niet dat de moderatoren deze informatie zomaar verbieden of verwijderen. Wat voor de één belangrijk is informatief, kan voor een ander misschien non-informatie zijn. Ik vind jou niet dom maar lekker eigenwijs, die hadden we nog niet in onze collectie leden......hahahaha Maaruh...waarom Oldspice, was Young Blood niet beschikbaar? Hmmm , ik ga je nu toch heus geen gelijk geven , ik heb alleen nu ff geen zin meer , maar ik kom er zeker nog op terug hoor !!! maarre love u 2 smart By the way , ik ben panisch voor bloed en prikken enzo , serieus , dus de naam young blood zie ik niet zo zitten begrijppie ? zo , en nu even mn bluetooth huppelepupdinges even aansluiten op mn radio .... iemand tips ??? gaaaaaapp gaaaaappp with love , oldspice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 Ik had ook niet anders verwacht dan een reactie, vroeg of laat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts