Jump to content

Wij zoeken een nieuw KCG-lid/Moderator!

Smart

Recommended Posts

Hallo forumleden,

Afscheid

Afgelopen week heeft Ger (ger.w.) als forumlid afscheid genomen van het forum. Daarnaast is hij moderator af.

Ger alsnog bedankt voor je constructieve, gezellige en meelevende bijdrage als lid en moderator aan het forum!

KiaContactGroep (KCG)

Ger heeft daarnaast als KCG-lid ook afscheid genomen van een kleine groep mensen die rechtstreeks contact

onderhoudt met de directie van Kia Motors Nederland (KMNL).

Wat wij zoeken?

Wij zoeken een KCG lid die tevens als moderator werkzaam wil zijn op het forum. Dit doet hij of zij (jazeker!)

niet alleen, maar met meerdere moderatoren en KCG leden tezamen.

Wat wij zoeken is dus een actief forumlid die mondig kan zijn op de momenten wanneer dat nodig is, met

pit en karakter en zich graag op een positieve manier wil inzetten voor het forum en z’n leden. Als moderator

ben je hoogstens een paar uur per week bezig met allerhande zaken op het forum. Je wordt daarin natuurlijk

begeleidt door de ‘zittende’ moderatoren Jheroen, Alex VB, Birdfeedertje en El-Rio-Grande. Als KCG lid ben je

in een ongedwongen sfeer bezig om op de achtergrond contacten te onderhouden met de directie van KMNL.

Af en toe zit je ook in overleg met de directie van Kia in Breukelen. Je moet dus wel een beetje verstand van

autozaken hebben. Dit doe je samen met de KCG leden bigwade, Alex VB en Smart.

Heb jij interesse? Toon dan je interesse in dit topic of stuur anders een privébericht aan één van de bovenstaande

KCG-leden.

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Blijkbaar leeft er het gevoel dat er heel veel voor gedaan moet worden.

In de praktijk valt dat best wel mee hoor.

Guest Angelique

Misschien functies scheiden.

We hebben nodig een moderator, compu- kennis een pré..

We hebben nodig een KCG lid.

Dames heren, dit forum draait op vrijwilligers, doe es mee...

Wat versta je onder "compu-kennis". In mijn andere vrije tijd ben ik mede-moderator op een forum van 8000 man (nou ja eigenlijk 7990 vrouwen en 10 mannen :rolleyes: . Waar we, om een idee van de activiteit te geven, met 5 moderators de "bar" beheren. :rolleyes: De compu-kennis die ik daar nodig heb gaat niet verder dan het bedienen van de forumknopjes, voor het echte werk hebben we 0900-jeff :lol:

Verstand van auto's heb ik niet, maar dat was natuurlijk al duidelijk, maar als dat niet persé nodig is en je kan niemand anders vinden die wat moderatietaken op zich wil nemen, dan wil ik wel een poging wagen. :)

Maar zoek eerst nog maar even verder :)

Angelique, ik denk dat één van de moderatoren het beste

antwoord kan geven m.b.t. de ins/outs van het moderatorschap.

Hallo Raymond, het werkt wel om toch weer even de aandacht te vragen voor de vacature van moderator.;)

Bedankt voor je aanmelding. Alex VB zal zeker nog in een PB richting jou reageren.

Het zou voor dit forum heel goed zijn als er een moderator bij zou komen die een beetje jong van gedachten is . Een frisse wind of misschien een fris briesje zou volgens mij een hoop meer leven in de brouwerij brengen .

dus please, geen suf...

Oldspice :cool:

Als het goed is op een forum, is een moderator bescheiden aanwezig.

Ik zie daarom niet helemaal waarom er een frisse wind moet waaien.

Volgens mij wordt het forum gevormd door zijn gebruikers, niet door

de moderatoren. Zij maken ook gewoon onderdeel uit van het geheel.

Dus als er een frisse wind moet waaien (!), dan zijn wij als forummers

verantwoordelijk om de ventilator aan te zetten.;)

ventilator.gif

Guest Angelique

Moderator is feitelijk een heel leuk baantje heb ik mij laten vertellen......:D

In de volksmond heten we ook wel moddereters :D

Neemt niet weg dat het leuk kan zijn, ook strontvervelend als er wat forumtrollen aanwezig zijn, maar die heb ik hier nog niet gezien :lol:

Als het goed is op een forum, is een moderator bescheiden aanwezig.

Ik zie daarom niet helemaal waarom er een frisse wind moet waaien.

Volgens mij wordt het forum gevormd door zijn gebruikers, niet door

de moderatoren. Zij maken ook gewoon onderdeel uit van het geheel.

Dus als er een frisse wind moet waaien (!), dan zijn wij als forummers

verantwoordelijk om de ventilator aan te zetten.;)

ventilator.gif

Nou geen frisse wind dus ,heel jammer, we gaan gewoon doorkeuvelen over levertijden van die x35 oeps sorry ik bedoel sportage 3 , speakertjes in picantootjes en ledlampjes .

jammer dat ik zo dom ben anders had ik me wel opgegeven voor de vacature .

oldspice , junior member

Het forum wordt gedragen door haar leden. Deze leden zetten informatie op dit forum.

Dat dit niet altijd de onderwerpen zijn die iedereen aanspreekt, betekent niet dat de

moderatoren deze informatie zomaar verbieden of verwijderen. Wat voor de één

belangrijk is of informatief, kan voor een ander misschien non-informatie zijn.

Ik vind jou niet dom maar lekker eigenwijs, die hadden we nog niet in onze collectie

leden......hahahaha :D;)

Maaruh...waarom Oldspice, was Young Blood niet beschikbaar?

Het forum wordt gedragen door haar leden. Deze leden zetten informatie op dit forum.

Dat dit niet altijd de onderwerpen zijn die iedereen aanspreekt, betekent niet dat de

moderatoren deze informatie zomaar verbieden of verwijderen. Wat voor de één

belangrijk is informatief, kan voor een ander misschien non-informatie zijn.

Ik vind jou niet dom maar lekker eigenwijs, die hadden we nog niet in onze collectie

leden......hahahaha :D;)

Maaruh...waarom Oldspice, was Young Blood niet beschikbaar?

Hmmm , ik ga je nu toch heus geen gelijk geven , ik heb alleen nu ff geen zin meer , maar ik kom er zeker nog op terug hoor !!!

maarre love u 2 smart :lol:

By the way , ik ben panisch voor bloed en prikken enzo :( , serieus , dus de naam young blood zie ik niet zo zitten begrijppie ?

zo , en nu even mn bluetooth huppelepupdinges even aansluiten op mn radio .... iemand tips ??? gaaaaaapp gaaaaappp

with love , oldspice