Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wij zoeken een nieuw KCG-lid/Moderator!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh, van mij mag hij de ruimte hebben.....

space.jpg

• 4 weken later...
Geplaatst

Er zijn een aantal leden op het forum die genoeg in hun mars hebben om KCG lid te worden, maar nochtans schromen zich hiervoor aan te melden!

Wat weerhoudt jou ervan om met ons (Alex VB, bigwade en Smart) in overleg te treden met Kia Motors Nederland (KMNL)? Daarnaast de forumleden

terugkoppelen wat er uit de gesprekken naar voren is gekomen en/of de leden informeren over allerhande nieuwsfeiten van KMNL.

De inzet hiervoor doen we uiteraard gezamenlijk en vergt niet heel veel (voorbereidings)tijd, aangezien we 3 á 4 maal per jaar persoonlijk in overleg

treden met de directie van KMNL. Daarnaast hebben we vooral ook contact via de mail met hen.

DUS.....

- ben je evenwichtig

- niet bang om je zegje te doen

- consistent in je doen en laten

- af en toe eigenwijs

- kun je de diverse belangen afwegen (KiaClub/KMNL)

- je focussen op wat echt belangrijk is, danwel bijzaak

DAN ZOEKEN WIJ JOU (m/v)!!

Geplaatst

Update!

Dit topic is begonnen met het verzoek om onder onze leden vrijwilligers te werven zoals een moderator en/of KCG lid.

Inmiddels zijn twee nieuwe moderatoren begonnen, te weten Angelique en Betominice. Beide moderatoren zijn inmiddels

al behoorlijk ingeburgerd, je kunt er niet meer omheen....!

Daarnaast heeft zich iemand aangemeld als nieuw KCG lid. Een kennismakingsgesprek volgt.

Allemaal (alvast) bedankt voor jullie enthousiaste aanmeldingen!:flowers::yes:

Geplaatst

Nadat het nieuw aangemelde KCG lid flink door de mangel is gehaald en door een zware ballotagecommissie is beoordeeld op

toch wel een behoorlijk aantal punten, is het volgende forumlid ons nieuwe KCG lid geworden....roffel, roffel.....Labramatiér

Welkom bij de KCG-club!

bigwade

Alex VB

Smart

Geplaatst

Smart, Bigwade,

Als jullie het niet erg vinden laat ik dit topic nog eventjes open..

De reden is eigenlijk erg simpel.. Er komen steeds meer Belgen (lees Vlamingen) naar ons forum en ook zij hebben behoefte aan een KCG alleen dan specifiek voor België..

Dus wie van onze Belgische forumleden heeft interesse om als (mede) spreekbuis op te treden naar KIA Motors België?

Geplaatst

Smart, Bigwade,

Als jullie het niet erg vinden laat ik dit topic nog eventjes open..

De reden is eigenlijk erg simpel.. Er komen steeds meer Belgen (lees Vlamingen) naar ons forum en ook zij hebben behoefte aan een KCG alleen dan specifiek voor België..

Dus wie van onze Belgische forumleden heeft interesse om als (mede) spreekbuis op te treden naar KIA Motors België?

Geplaatst

Phoehhh.. met knikkende knieën, zweet in m'n handen en plaat voor de kop me door de mangel laten halen en

me langs de ballotagecommissie gewerkt!

Mijn verwachting is een prettige samenwerking met Bigwade, Smart en Alex VB en ik hoop mijn steentje te kunnen bijdragen

aan dit leuke forum en de Kia Contact Groep.

Cor

ps; maatregelen getroffen en mezelf voorbereid >

Geplaatst

stippen ? is dat de vrede bewaren ? correct ?

Die kende ik nog niet....

Labramatiër...in combi met de hond in zijn Avater zal dat een Labrador x Dalmatiër zijn...oftewel een Lab met stippen :D

Geplaatst

stippen ? is dat de vrede bewaren ? correct ?

Die kende ik nog niet....

Labramatiër...in combi met de hond in zijn Avater zal dat een Labrador x Dalmatiër zijn...oftewel een Lab met stippen :D

Domme ik, je hebt volstrekt gelijk, erg fraaie hond trouwens, heb em vandaag mogen aanschouwen.

Ik had stippen even gegoogeld en dan kom je lieveheerskrengen tegen met diverse betekenissen, duh..

Tja sorry ben stadsmens..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...