Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vraag over eerste beurt.

Aanbevolen Berichten

Gast velour100
Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik zag net in het topic over het verbruik iemand die na 1000 km voor een inspectie beurt gaat. Toen ik mijn auto 2 maanden geleden ging ophalen, zei de verkoper dat ik pas na 15000 km pas weer terug hoef te komen..

Waarom wordt er voor (als ik het zo bekijk) verschillend hier mee om gegaan? Is schadelijk dat er door mij dealer geen inspectie beurt is gedaan of werd aangeboden?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Gerwin

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik zag net in het topic over het verbruik iemand die na 1000 km voor een inspectie beurt gaat. Toen ik mijn auto 2 maanden geleden ging ophalen, zei de verkoper dat ik pas na 15000 km pas weer terug hoef te komen..

Waarom wordt er voor (als ik het zo bekijk) verschillend hier mee om gegaan? Is schadelijk dat er door mij dealer geen inspectie beurt is gedaan of werd aangeboden?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Gerwin

Geplaatst

Dit klopt wel ik moet ook bij 15000 km terug komen of 1 jaar na aankoop.

M.vr.gr.

Geplaatst

Hallo,

Ik kreeg bij aflevering ook te horen dat ik na 1000 km even langs moest rijden om even wat dingen te 'checken'.

Heb er nu 800 km mee gereden, dus dat zal ik deze week even doen.

Groet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...