J-Lauwers Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Kan iemand mij vertellen of een Din 2 radio/cd speler van een sorento 2010 in te bouwen is in een sorento 2.5 CDI 2005. In de sorento 2005 zit nu een Din 2 radio/cassette/cd speler Quote
bigmac Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Dubbel Din: Standaard maat met betrekking tot de afmeting van een auto radio en doorgaans toegepast in modernere auto's. Een Dubbel Din is 180mm breed, 150mm diep (plus een beetje ten behoeve van kabels) en 100mm hoog. In sommige merken is de hoogte 120mm. !!! Ik zou dus denken dat het een standaard maatvoering is en zou moeten passen. Quote
J-Lauwers Posted July 14, 2011 Author Posted July 14, 2011 Dubbel Din: Standaard maat met betrekking tot de afmeting van een auto radio en doorgaans toegepast in modernere auto's. Een Dubbel Din is 180mm breed, 150mm diep (plus een beetje ten behoeve van kabels) en 100mm hoog. In sommige merken is de hoogte 120mm. !!! Ik zou dus denken dat het een standaard maatvoering is en zou moeten passen. bedankt voor de info, ik ga kijken of het past. Quote
Crum Posted July 15, 2011 Posted July 15, 2011 het zou wel moeten passen, ik denk wel dat je beugels moet aanpassen. Maar een radio van een sorento 2010 (orgineel fabriek) heeft toch een schuine voorkant zodat deze mooi in het middenconsole valt. In een andere auto zal de radio dan ook niet netjes erin passen. waarom wil je eigenlijk zo'n radio erin? Quote
J-Lauwers Posted July 15, 2011 Author Posted July 15, 2011 bedankt voor de info, ik ga kijken of het past. In de bestaande radio zit nog een cassettedeck en een CD speler waar geen MP3 op afgespeelt kan worden. In de nieuwere uitvoering kan dit wel. Wel zo makkelijk als je zelf je CD's samensteld. En op dit moment staan er een paar te koop die overgebleven zijn om dat de eigenaar er een Din2 navigatiesysteem heeft ingebouwd en dus met de orginele radio blijft zitten. Quote
Recommended Posts