Jump to content

Van Opel naar KIA

Recommended Posts

Guest Breda1912
Posted

Hallo allemaal,

Langs deze weg wil ik mij graag voorstellen. Ik ben Jef en momenteel rijd ik in een Opel Zafira welke ik ga inruilen omdat ik een nieuwe KIA Sportage heb gekocht.

Ik heb begrepen dat er op dit forum één lid is met een Sportage in de kleur Byte Blue. Gezellig, dan zijn we straks met z'n tweeën !!! Het is een 1.6 GDI geworden met een pluspack, navigatiepack en panoramadak. Een foto hoop ik in 2012 te kunnen plaatsen. Het wachten is begonnen ........

Als men mij jaren geleden had gevraagd of ik ooit een KIA zou kopen zou ik vast 'nee' hebben gezegd. Het mooie model (een alternatief zag ik niet), de overdraagbare garantie van 7 jaar, een lekkere proefrit en het mooie interieur hebben mij uiteindelijk toch anders doen besluiten.

Ik hoop t.z.t. een nuttige bijdrage te kunnen leveren aan het forum.

Posted

Hallo Jef,

Goed om je hier te zien.. en welkom.

Handig van je om eerst via PM wat info te vragen voordat je div. opties besteld ;):)

Byte Blue ? Een hele mooie kleur op foto en site van KIA maar ik ben erg benieuwd hoe die er int echt uitziet.

groet,

Cor

Guest Breda1912
Posted

Hou het maar op de oprichtingsdatum van mijn favoriete voetbalclub...